محمد محبی به سپاهان پیوست

محمد محبی به سپاهان پیوست

5068
14:32
19 خرداد 1398
محمد محبی با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

به گزارش وب سایت نود، بر اساس این گزارش، محبی، بازیکن ۲۱ ساله و ثابت شاهین بوشهر بوده است که جزء پدیده های فصل گذشته رقابت های لیگ به شمار می رود.

2051

نظرات کاربران
فرهاد
خوشم میاد این تیم مظلوم و بی بضاعت!! ژنرال ، تو روزای سکوت و بی پولی رقبا داره بار خودشو میبنده تا وسط فصل سرمربیش بازهم مدعی بضاعت و هزینه کم باشگاه بشه ، ایول ژنرال..
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۴:۳۰
پاسخ
19
5
alireza
از الان باید منتظر‌ مصاحبه های وسط فصل باشیم که سپاهان کمتر از همه ی تیما هزینه کرده:)
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۷:۵۷
پاسخ
16
6
غــرش طــوفــان زرد
محمد جــان.. با آرزوی موفقیت..
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱:۳۸
پاسخ
7
23
طوفان زرد
دو تا خرید از لیگ یک دو تا جوون آینده دار با برگشتن رضا میرزایی امسال تیم سر زنده تر و سریع تر و غیر قابل مهار تری داریم.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸:۰۰
پاسخ
5
30
عشقممم نیمار
خرید های هوشمندانه :-) ایکاش عشق_تقلال هم مث سپاهان‌زود تیمشه ببنده :-P
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴:۰۰
پاسخ
23
25
بابک
ستاره هایی که ۴ سال برانکو ساخته اسم ببرید
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۵۲
پاسخ
18
18
امین خان کلهر
علیپور-طارمی-نورالهی-محرمی-انصاری-کامیابی نیا و... برو ترانسفرمارکت ببین قبل از برانکو ارزششون چقدر بوده الان چقدره . بای
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳:۰۸
12
8
جابر
امیر قلعه نویی اگه می تونی مثل یحیی گل محمدی تیمی مثل پدیده رو بگیر کی قاسمی نژاد ها رو مش ناخت اما ستارهایی که 4 میلیارد 4 میلیارد حسینی و ... میدین همه می شناسن که ترس داری از تیم ضعیف گرفتن
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵:۰۴
پاسخ
51
59
سپاهان یعنی هویتم
هدف سپاهان در طول این سه سال اینده خیلیی بزرگ تر از به زووور چهارمی شدنه ..اره دادا اگه بزارند واسه قهرمانی تیم میبندیمم.. من احساس میکنم که پیام هایی که مینویسم به جای دیگه ای میره خداییی ادمین چی کار میکنی؟؟!؟؟
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵:۰۸
12
28
علیرضا م.
آقای پاس گل فصل قبل رو می دونی کیه؟ از دسته اول آورد سپاهان و توی 21 سالگی بازی داد. همین کار رو برای امید ابراهیمی توی سپاهان کرد که الان فیکس تیم ملیه. لیست بازیکنایی که قلعه نویی آورده طولانیه، فقط فرقش اینه که هرفصل 1-2 نفر رو میاره، چون تیم هاش توی کورس هستن و نمی تونه یه دفعه یه تیم جوون بفرسته توی زمین.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳:۳۸
8
28
بابک
حسینی از خود باشگاه سپاهان بلند شده محض اطلاع
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵:۱۳
8
23
mamadjavad
تیمای شهرمون تخلیه شدن...
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲:۲۰
پاسخ
15
48
زرد سپاهانی
چرا منفی میدید؟ خب شما هم به جای اینکه 24 میلیارد بدید به یه مربی درجه 3، یا برید بازیکنهای حاضر و آماده از تیمهای دیگه بگیرید، پولاتونو بدید استعدادهای ناشناخته رو از لیگ 1 بخرید. اگه ما منفی دادیم هرچی خواستید بگید.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸:۱۶
پاسخ
80
84
فتحی بازنشسته
این چند وقته بد بهتون فشار اومده خخخ
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۰:۵۴
18
26
سینا
خدا رحم‌کرد درجه ۳ بود و ۳ سال پشت هم قهرمان شد :) اگر مثل مهندس قلعه نوعی درجه ۱ بود چی میشد :))))))))))))))))))
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳:۰۱
19
25
mamadjavad
مربی درجه سه همونی نیست که جامو گرفت ازتون؟