مدت زمان اردوی خارجی پرسپولیس مشخص شد

مدت زمان اردوی خارجی پرسپولیس مشخص شد

6498
21:46
17 آذر 1398
مدت زمان اردوی زمستانی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای آماده‌سازی تیمش در تعطیلات زمستانی خواستار برگزاری اردوی خارجی شده است و به همین خاطر از کشورهای قطر، امارات و عمان به عنوان محل برپایی اردوی خارجی این تیم نام برده می‌شود.

مدت زمان اردوی زمستانی پرسپولیس 10 روزه خواهد بود و کالدرون قصد دارد در این مدت تیمش را برای نیم فصل دوم آماده کند.

از کشور قطر و کمپ اسپایر به عنوان میزبان احتمالی پرسپولیس برای این اردو نام برده می‌شود.

نظرات کاربران
پرسپولیسی
همه میدونن فتحی هم یکی هست مثل عرب، منتها عرب وعده میداد پول تو چمدون حاضره دوشنبه بیاد بگیره، ولی فتحی پولو به حساب استرا واریز کرده و تو ایتالیا دچار مشکل شده و متهم به پولشویی، شایدم بهانه ای برای پیشنهاد بهتر، انصاریفرد فقط مدیره میدونه چکار کنه، تنها ارتباطش با وزارت اینه وزارت انتخابش کرده، وگرنه اونجا که پولی بهش نمیدن.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵:۲۹
پاسخ
10
41
رسول
باز خوبه لااقل اونا یه ارامش نسبی دارن مث تیم ما نیستن
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹:۵۳
پاسخ
9
12
جعفری پرسپولیسی
میگفتند برانکو پولکی بود که رفت حالا براشون ثابت شد استراماچونی هم پولکی بوده :))) ولی به این مسئله توجه ندارند که مربیان خارجی برای کسب سود و پول وارد تیمها میشن عاشق چشم و ابروی هواداران که نیستند!! باز برانکو یک سال در شرایط سخت بی پولی و پنجره های بسته دم نزد... جالبه حالا که قراره بعد از ماه ها یک بازیکن میخواد بیاد پرسپولیس و خبر اردوی خارج پرسپولیس منتشر شده با از این استقلالیای بی منطق به دوره افتادند که آره میخوان استقلال زمین بزنند واسه اونا پوله واسه ما نیست! دیگه کار ندارند پولاشونو کجاها ریخت و پاش کردند!!
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۵:۰۹
پاسخ
15
49
فراست
دوس دارم چونی برگرده تا آخر فصل بمونه تا همه ببینن که رتبه ای بهتر از چهارمی به دست نمیاره
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۴:۲۴
پاسخ
17
47
م
وای از دست شما الان دیاباته چقد داره میگیره هان چرا نمیگین چقدر رو دارین شما
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵:۲۸
پاسخ
11
39
علی
استرا بخاطر قوانین بانکی ما فسخ کرده چون حسابهاش توی ایتالیا مسدود شده. اتفاقی که اواخر برای کیروش هم افتاد و باعث شد برانکو پول نقد از باشگاه نگیره. این وسط همه اومدن به فتحی فحش می دن
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۷:۲۱
پاسخ
8
19
زرد سپاهانی
خداییش من اگه استقلالی بودم هیچوقت نمیتونستم وزارت ورزش رو ببخشم.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۴۱:۲۳
پاسخ
28
21
طلوع سرخ
اسپایر عالیه؛ خاص تیمای قهرمانه!
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۹:۲۶
پاسخ
8
36
فرهاد
ما دنبال مشکلات مربی هستیم و اون وقت تیم سوگولی به فکر زمستون
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰:۵۷
پاسخ
176
62
من
تیم شما هم اگه فکر زمستونش بود کارش به اینجا نمیرسید
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰:۰۲
7
37
صابر666666
میدونستی که دیشب وزیر براتون دست به کار شده ؟ میدونستی برانکو با صدبرابر افتخارات استرا فراری داده شد و وزیر مسئول این کار رو رییس فدراسیون دومیدانی کرد ؟ میدونستی بخاطر ضعف شما هوادارای استقلاله که فتحی هنوز تو مجموعتونه ؟ همشو میدونی . پس کمی هم از فکرت استفاده کن قبل از کامنت گذاری .
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۴:۵۷
6
32
رمیصا
پرسپولیس مربی ۱ میلیون دلاری گرفت و استقلال ۳ میلیون دلاری. میخواستید بر اساس توانتون خرج کنید! در مورد مهاجم هم همینطور: پرسپولیس جونیور ۵۰۰ هزاری رو خرید و استقلال دیاباته ۲ میلیونی!!
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳:۵۹
7
36
رفرش تو بشکه
یه نکته بگم....آقا اونوقت که برانکو ۱۱ ماه حقوق نگرفته بود و هر دوماه نامه مینوشت واسه فیفا چرا جناب وزیر مثل امشب فراخوان نمیزدن هیئت مدیره رو جمع کنن؟؟؟؟؟؟ تازه اون برانکو بود ۷ تا جام آورده بود ولی این استراماچونی به لطف آلودگی هوا و یه بازی بیشتر رفته صدر....چرا واقعا؟؟ خب اونوقت نباید مهر تایید زد بر ادعای جناب انصاری فرد آیا؟؟ ادمین جان لطفا
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۵۵
پاسخ
54
195
تاجی تاجی تاجی
یه مهاجم هم خریدن. پول کادر فنی و تمام بازیکنان هم تسویه کردن. تو شبی که استقلال مربیش فسخ کرده اونم شب قبل بازی . متوهم ماییم اره
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۰۰
پاسخ
160
56
من
بله شمائین شما شیخ خریدین ما جونیور شما استرا آوردین ما کالدرون .....
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۱:۱۰
5
33
ارمان
شما به جای ولخرجیو گرفتن بازیکنای بیخود و گرون پولتونو نگه میداشتید
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۰:۰۴
5
23
محمد
به ما چه ربطی داره مربی شما رفته؟ به ما چه که یه هفته پولش دیر میشه میره؟ چطور برانکو یک سال تموم حقوق نگرفت و کار کرد عیبی ندداشت؟ بابا دست بردارید دیگه به خودتون بیاید.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۶:۱۰
6
26
استقلال
یه تیمی پول سرمربیشو نمیدن یه تیمی هم مدت زمان اردو خارجیش مشخص شده
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲:۲۲
پاسخ
145
46
تحلیلگر آبی
الان پول هست برا پرسپولیس و سفر خارجی ولی برا مربی استقلال نیست وزیر هم استقلالیه!
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۳۰