مدیران استقلال پاسپورت مدافع جدایی طلب را گرو گرفتند!/حسینی دست به دامان تاج برای سفر به ترکیه!

مدیران استقلال پاسپورت مدافع جدایی طلب را گرو گرفتند!/حسینی دست به دامان تاج برای سفر به ترکیه!

12800
15:35
20 تیر 1397
مدافع تیم فوتبال استقلال در حالی که قصد سفر به ترکیه و امضای قرارداد با ترابوزان اسپور ترکیه را دارد با یک دردسر عجیب مواجه شده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال استقلال در حالی که قصد سفر به ترکیه و امضای قرارداد با ترابوزان اسپور ترکیه را دارد با یک دردسر عجیب مواجه شده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، سید مجید حسینی مدافع جوان تیم استقلال بعد از جام جهانی با پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه مواجه شده و شب گذشته نیز در جلسه ای با سید رضا افتخاری به وی اعلام کرد قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی این کشور شود.

اگر چه افتخاری با این جدایی مخالفت و از مدافع استقلال خواست تا در این تیم بماند اما حسینی با اشاره به بندی که در قراردادش برای پرداخت 100هزار دلار و جدایی از این تیم آمده روی رفتن خود پافشاری کرد و در نهایت مقرر شد وی راهی ترکیه شود اما در کمال تعجب اتفاق عجیبی برای این بازیکن افتاد.

حسینی امروز برای گرفتن پاسپورتش به فدراسیون فوتبال رفت تا گذرنامه خود را که بعد از جام جهانی در اختیار مسئولان بود از آنها تحویل بگیرد اما مسئول مربوطه به این بازیکن اعلام کرد که معاون باشگاه زودتر پاسپورت او را از فدراسیون گرفته است! این مدافع با گلایه از اینکه چرا گذرنامه اش را به خودش تحویل نداده اند سراغ مسئولان باشگاه را گرفت اما نتوانست آنها را پیدا کند و در نهایت تصمیم دارد برای حل مشکلش دست به دامان رئیس فدراسیون فوتبال شود! وی در اعتراض خود به مسئولان فدراسیون گفت که مدیران استقلال گذرنامه‌اش را گرو گرفته اند که وی از این تیم نرود اما این کار اصلا درست نیست.

با این شرایط حسینی برای سفر به ترکیه دچار مشکل شده و حالا او از مدیران فدراسیون خواسته تا برای حل این مشکل اقدام کنند. به نظر می‌رسد مدیران استقلال هم به جای آنکه پیشتر چنین قراردادی با چنین بندهایی در استقلال مخالفت می‌کردند حالا با این شیوه خواستار ماندن حسینی در استقلال شده‌اند.

 

2051

نظرات کاربران
karen
فکر نکم مسائل سرورتون به شما ربطی داشته باشه که میاین نظر میدین
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۲:۴۸
پاسخ
6
0
mahdi
مقصر مدیران استقلال هستند که برای چندبازیکن جوان که اسم رسمشون رو از استقلال گرفتند بند فسخ گذاشتند تو خارج با بازیکن جوان چندساله میبندند که بعد معروفیتش هوای رفتن نکنه بعد ایران باریکنا تا جوانند سو استفاده میکنند و یک ساله میبندند و وقتی مثل خسرو وغفوری پیر شدند دنبال قرارداد چندساله !
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۹:۴۴
پاسخ
0
2
Majid
مدیران محترم استقلال خواهشا استفعا بدید و برید و دست از سر استقلال بردارید این رفتارتون اصلا خوب نیست واقعا این رفتارتون بچه بازیه طرف طبق قرارداد مسخره ای که شما ها باهاش امضا کردید میتونه بره خب بزارین بره این مسخره بازی ها چیه واقعا خجالت نمی کشید
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸:۳۵
پاسخ
3
16
333333
اقا درسته بره تیم مشکل پیش میاد ولی استعدادهارو نسوزونیم
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵:۱۵
پاسخ
0
13
Alborz
یعنی تیام و جباروف با شنیدن این خبر چی فکر میکنن?
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶:۵۶
پاسخ
0
23
Mahdu
مدیران استقلال در زمینه افتضاح بودن از بقیه مدیران پیشی گرفتن و قصد دارن با اختلاف سه چهار رقمی نسبت به رقیب خود جام را بالای سر ببرن.... خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان. .
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸:۳۴
پاسخ
0
22
ایمون زاید
وضعیت رو ببین آقا نمی خواد بمونه به دو دلیل اول اینکه کی روش نشسته زیر پای لژیونرای این دو تیم و گفته شرط دعوت به تیم ملی لژیونر شدن به لیگ های درجه 5 اروپایی یا لیگ قطر هستش دوم اینکه خستیه شده از اینکه توی تیمی بازی میکنه که نمی تونه قهرمان شه
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲:۴۳
پاسخ
3
25
amasa23
راهکارهایی نوین مدیرتی را فقط در تیم استقلال بگذرانید... کافیست خودرا یک هفته به تیم مدیریتی استقلال با سرپرستی اقای افتخاری بسپارید....
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰:۰۱
پاسخ
0
24
بهنام
جناب توفیقی؛ این کارهای بچگانه در شان یک باشگاه بزرگ مثل استقلال نیست. اعتبار و نام باشگاه را خدشه دار نکنید لطفا!
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷:۰۰
پاسخ
3
23
محمد
این دونفر ک دیسلایک دادن افتخاریو پندارتایمن
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۲:۳۶
0
6
محمد
آخه چرا اینجوری میکنید.بابا هر بازیکنی دلش با استقلال نیس بزارید بره.نخاستیم.اصن همه رو بفرستید برن.خودتونم برید با این روش های مدیریتتون و قرار داد بستناتون.بدون مدیر بهتر کارا پیش میره.ما بازیکنایی رو میخایم که التماس کنن بیان یه دیقه بازی کنن تو استقلال نه اینجور بازیکنایی رو.
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۱۷
پاسخ
1
20
Koorosh
جوان بیچاره را که به خاطر پیشرفت میخواد بره خارج از ایران؛ را اذیت نکنید! این کارها اخلاقی نیست.
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵:۴۰