مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: فضای مجازی قیمت بشار را بالا برد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: فضای مجازی قیمت بشار را بالا برد

11929
11:09
29 اردیبهشت 1398
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مربوط به این تیم صحبت‌هایی را انجام داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر،  ایرج عرب در خصوص شایعه حضور برانکو ایوانکووویچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: ۴-۵ ماهی است که با این شایعه دست و پنجه نرم می‌کنیم. فکر می‌کنم آقای ویلموتس روی نیمکت تیم ملی بنشیند شایعات در این خصوص تمام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مذاکره‌ای با شما از سوی فدراسیون فوتبال در این خصوص صورت گرفته است، صراحتاً پاسخ داد: هیچ گونه مذاکره رسمی و غیر رسمی در این باره با باشگاه پرسپولیس انجام نشده است. همین جا باید اعلام کنم چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد.

وی درباره اظهار نظرهای برخی هواداران مبنی بر پرسپولیسی بودن وزیر ورزش اظهار داشت: موضوع داوری کاملاً فنی است و بهتر است اهل فن در این خصوص اظهار نظر کنند. ولی در مورد آقای وزیر باید بگویم ایشان طرفدار تیم خاصی نیست و هیچ کمکی هم نمی‌توانند به باشگاه‌ها کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوعات مطرح شده در خصوص افزایش ناگهانی قیمت بشار رسن و وضعیت قرارداد این بازیکن عراقی با باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: فضای مجازی سبب شد تا قیمت او کمی افزایش بیابد. به ما فشار آورده‌اند تا قرارداد بشار را زودتر تمدید کنیم. البته اینکه قراردادش را چند برابر کرده باشیم درست نیست. نگرانی بابت بشار رسن نداریم.

وی درباره سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس نظیر ماریو بودیمیر تصریح کرد: ما برای پرداخت ارز به بازیکنان خارجی تیم مشکلاتی داریم. به هر حال تمام ارتباطات ما با فیفا و AFC قطع است. فدراسیون فوتبال می‌تواند پیگیر مطالبات ما از آنها شود. بودیمیر یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. ما پاداش آسیایی خود را با تأخیر دو سه ماهه دریافت کردیم، در آن برهه زمانی پول را به ریال به ما دادند که نسبت به قیمت ارز در این روزها بسیار ارزان‌تر بود. دیشب با آقای تاج در این باره بار دیگر صحبت کردیم تا این مشکل حل شود.

عرب درباره تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ یادآور شد: یکسال دیگر با برانکو قرارداد داریم و به صورت رسمی وارد مذاکره نشده‌ایم. ما هم مثل هواداران برانکو را خیلی دوست داریم. جنتلمن بودن برانکو به مسائل اخیر مربوط نمی‌شود. فعلاً غیر رسمی تمایل خود را نشان دادیم و بعد از جام حذفی به طور مفصل وارد این موضوع می‌شویم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال قرارداد بلندمدت با برانکو ایوانکوویچ هستیم.

عرب درباره اعلام لیست ورود و خروج بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: روز گذشته برانکو به باشگاه آمد تا درباره بازی با السد و همچنین دیدار با سپاهان در جام حذفی صحبت کند. اکثر بازیکنان قرارداد دارند و ایشان اعلام کردند که فعلاً صحبتی در این زمینه نکنیم و تمرکز ما بازی با السد است تا با روحیه بالا بتوانیم به مصاف حریفان برویم.

وی که در برنامه «صبح بخیر ایران» حضور داشت، درباره ادعای خود مبنی بر زیاد بودن هواداران پرسپولیس، تأکید کرد: سامانه‌ای که به هواداران پیامک می‌زنند کاملاً شفاف است. در این سامانه تعداد کسانی که برای باشگاه پرسپولیس پیامک می‌زنند خیلی بیشتر است و طبق این آمار می‌توانم این موضوع را بگویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد میزان دریافتی این باشگاه از اسپانسر خود، خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ میلیارد باید اسپانسر به تیم بدهد البته روی این مبلغ باید ۳۰-۴۰ میلیارد تومان دیگر بگذاریم تا بتوانیم به قراردادهایی که می‌بندیم، پای بند باشیم.

عرب در خصوص تعیین تکلیف وضعیت سوپر جام از سوی دادگاه بین المللی ورزش افزود: فکر می‌کنم رأی قطعی این پرونده به نفع پرسپولیس باشد و مشکلی وجود نخواهد داشت.

2051

نظرات کاربران
زلزله 6 ریشتری سرخ
نمیدونم چرا حس خوبی به این هیئت مدیره ندارم احساس میکنم برانکو و بشار فراری میدن
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱:۳۷
پاسخ
5
28
پرسپولیسی گرگان
مشخثه پرسپولیسیا بیشترن اونایکه نمیخوان باور کنن مشکل خودشونه تو همین استان ما هفتاد درصد هوادارای فوتبال پرسپولیسی ان تو هر جمعی بگی قرمزا دستا بالا از هر سه تا دو نفر پرسپولسی ان اینو حداقل گفتتم چون امار بیشتر هم ممکنهمباشه نظر سنجیا رو ببینین تو شبکه ها و برنامهمهای مختلف تقلب که همیشه نمیشه تو استقبال از تیما در بازی های خارج از خانه رو ببینین تو هفتاد درصد استان های کشور پرسپولیس بیشترین تراکم هواداری رو داره
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵:۵۵
پاسخ
31
70
محسن
داداش من دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه تهرانم به جرات اینو بهتون میگم که از هر ۱۰ نفر از بچه ۷ نفر پرسپولیسی هستند. به اصطلاح مبحث احتمال توی آمار مشت نمونه خروار هست اینو میشه به همه جا تعمیم داد.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵:۰۷
0
16
حسام
خب چکار کنیم حالا؟چون پرسپولیسی بیشتر این دلیل نمیشه امتیازی محسوب بشه!چین و هند هم یک میلیارد جمعیت دارند پس باید از کرواسی با 4میلیون جمعیت بالاتر باشن؟!یه استدلالهایی میارید واقعا ادم چی بگه!یه دست مرتب بزنید برای ایشون که تو شهرشون بیشتر پرسپولیسی هستند!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۱۸
40
6
آبیه آبی
اگه همشون به کیفیت و با سوادی شما باشن تو کشور که هیچ توی کل زمین هم بی نظیرید
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴:۰۹
30
7
پیمان
مجموعا توی چند جمع خانوادگی شرکت کردی ک از همه اونها این سوالو پرسیدی؟ یکی دو خانوار رو چطور میتونی ب یک استان ربط بدی؟ آخه پسر خوب یکم اطلاعات هم چیز خوبیه:) چرا ندونسته حرف میزنی:)
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵:۵۲
33
6
علیرضا م.
به خاطر اینه که استان عزیز شما فوتبال حرفه‌ای نداره! نمیشه با استان‌هایی که تیم لیگ برتری، به خصوص تیم با سابقه قهرمانی یا مدعی قهرمانی دارن مقایسه‌اش کرد.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۲۱
31
4
عشقممم نیمار
وزیری ک‌میگ صندلیمه میدم ولی نمیزارم بازیکن شیش_پولیس بره ..معلومه طرفداره چ تیمیه:-) در ضمن شما ک‌میخاید قرارداد برانکو‌از ۱.۵ ب ۲ میلیون‌دلار افزایش بدید ..و ارز نیمایی دولتی هم در اختیارتون‌ قراردادن..دیگ فک‌نکنم مشکلی با تمدید با بشار رسن و‌ بودیمیر داشته باشید:-) چقد تابلو‌..عشق_تقلال با فروختن ستارهاش دلار جور میکنه ولی شیش_پولیس با ارز دولتی :-) تیم‌سوگولیم عشق_تقلاله:-) سوپرجامم تابلو‌ رای بسوده عشق_تقلاله :-)
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷:۵۶
پاسخ
70
87
فردین
وزیری که زنگ میزنه بازی با پدیده لغو شه و دستور مستقیم میده تبریزی جذب استقلال شه و ارز دولتی نه نیمایی اختصاص میده به تیم شما و ۳۰ تا بازیکن در یک فصل میخرید که ۷ تا خارجی اونم در یک فصل و ۴۰۰ ملیارد در ۳ فصل میده به شما و ....بگو طرفدار چه تیمیه؟!!!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶:۲۰
5
34
666666
افتخا میکنیم تیمی داریم که همه دنیا شیفته اون هستن و کمکش میکنن، حتی وزیر ورزشمون شما حالا حالاها برید توی غار و بسوزید، تیم ما از تیم رقیبش شیش تا گل توی یه بازی نخورده تیم ما دسته سه نرفته تیم ما ده دیقه ای از تیم 10 نفره سه گل نخورده تیم ما پنالتی چیپ نخورده تیم ما...........
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۰۰
2
24
پرسپولیس نساجی میلان
امان از این کانالای هواداری...شفر.جپارف.تیام.پاتوسی.و حالا هم رسن...وقتی کانالای هواداری فشار میارن خب مربی و بازیکن هم بیشتر می کنن
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۵۷
پاسخ
2
77
مهدی
اقا بهتر نبود این بازی اخر خانگی پرسپولیس ک پیش بینی هم شده کم هوادار میاد را رایگان یا حداقل قیمت بلیط را پایین میزدن تا چندین هدف را با یک تیر بزنن؟اول اینکه برا قدردانی از هواداران ک همیشه یاردوازدهم بودن .دوم اینکه هوادار زیادی میومد هم تیم روحیه میگرفت هم میانگین تماشاگرانش دراسیا بالا میرفت هم رکورد نباختن در خانه را با هواداران حفظ میکرد و از همه مهمتر اینکه این بازی بدلیل خداحافظی ژاوی از اهمیت بالایی در جهان برخوردار است و با تماشاگر زیاد میتونستن هم طرح موزاییکی برا قدردانی از ژاوی داشته باشن هم ابهت هواداران تیم پرسپولیس را به رخ دنیا بکشن.با قیمت کم هوادار زیادی میومد هم به این چند خاسته میرسیدیم هم درامد باشگاه بخاطر استقبال هواداران زیاد فرق نمیکرد با ۲۰ تومن ممکنه ۵نفر بیادولی با ۵ تومن ۱۰ نفر میاد
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵:۵۶
پاسخ
3
67
علیرضا م.
لااقل این مثال عددی رو نمیزدی! اینطور که گفتی درآمد نصف و نصف تفاوت می‌کنه که!!!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۲۱
4
8
صالح
اقا چی میگی؟ رسن خیلی خوبه! دو ساله تمدید کنید، یه فصل دیگه نگهش دارید بعد میشه فروختش و درامد هم داشت. از دستش ندین.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۱۸
پاسخ
4
60
ققنوس سرخ
تو قضیه ی محروم نشدن منشا،یهویی مجوزدارشدن پاتوسی،آوردن تبریزی،قرارداد با nتا بازیکن واسه ی یه تیم خاص،پول فسخ گرون ونیومایرو....معلومه که وزیر طرفداره تیم خاصی نیست!!!!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۰۴
پاسخ
6
65
محمودی
نه فدراسیون نه وزارت و نه اسپانسر حق ندارد جایزه نایب قهرمانی آسیا را که به دلار دریافت کردند به ریال به باشگاه بپردازند باشگاه خودش کادر و بازیکن خارجی دارد و نیاز به ارز دارد لطفا جناب عرب پیگیری کنید و اجازه ندهید حق ما را جایی دیگر هزینه کنند و شما نماینده 40 میلیون طرفدار پرسپولیس هستید ما از شما در هر کجا حمایت میکنیم پس لطفا برا احقاق حق باشگاه بهیچوجه کوتاه نیایید ممنون.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸:۵۴
پاسخ
2
59
دسته سه
امسال سه گانه میشه گرفت لیگ رو گرفتیم حذفی رو بگیریم و سوپر جامم ک قبلا گرفتیم ی سوپر جامم در راهه ک اونم میشه گرفت
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴:۵۷
پاسخ
7
51
سلطان
بنظر من آقای عرب مدیر خوبی نیست و پرسپولیس رو نابود میکنه
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴:۴۶
پاسخ
45
64
لیلا
تو این سالهای اخیر فقط گرشاسبی خوب بوده
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳:۱۴
2
43
قهرمانی تا1400
اشکال نداره اقای ح.ه هرچقدرباشه پولشوپرداخت میکنه
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰:۰۲
پاسخ
98
14
6*4
بیشترین ضرر رو دوستان کم سن و سال فن پیج,به باشگاه میزنن متاسفانه
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷:۵۰
پاسخ
4
101
پرسپولیس ایران
دقیقا همینه... آمارها کاملا رسمی نشان میدهد کمک هواداری ما دو برابر استقلال است اما استقلال نه تنها نصف ما سهم میبرد در بعضی اوقات بیشتر از ما هزینه میکند در فصل گذشته تمام رکوردهای خرید بازیکن توسط استقلال جابجا شد امیدوارم هر چه سریعتر تیم محبوبم خصوصی شود تا تیمی ببندیم در حد کشورهای صاحب فوتبال
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶:۴۷
پاسخ
9
102
حسام
کجا بیشتر هزینه می کنه؟تازه داره صداش در میاد!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۰۲
10
1
حسین
آقای عرب احتمالا اگر جنابعالی یا آقایان گرشاسبی و طاهری و...بقیه مدیر عاملان پرسپولیس هم وزیر ورزش می شدن باز مدیر عامل پرسپولیس می گفت وزیر طرفدار تیمی نیست.لطفا مردم را ....فرض نکنید.با جسارت بفرمائید ایشون و پسر گرامیشان طرفدار پروپا قرص پرسپولیس هستند ولی در نتایج اعمال نفوذ نمی کنند.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱:۰۷
پاسخ
101
13
بهروز
همین چند روز پیش بود که برای عقد قرارداد با بازیکن، باشگاه استقلال با جناب وزیر ۶ مرتبه مشورت کردن و درنهایت جناب وزیر قرارداد را تایید کردن و این موضوع از طرف مدیر عامل باشگاه استقلال اعلام شد چطوره که به این زودی فراموش کردی!؟ می‌دونی چند مرتبه ؟ ۶مرتبه .می‌دونی چندتا؟ ۶ میفهمی ۶ !!!!!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۴۷
3
35
قلعه نویی: استقلال را من از دسته ۳ بالا آوردم ..
الان که برای پرسپولیس از کانادا و چند کشور اروپایی دعوتنامه رسیده برای اردوی خارجی و هیچ هزینه ای هم برای باشگاه نداره چرا باید بخاطر تیم دسته ۳ ای ۶تاخور بی افتخار جام ندیده این فرصت رو از دست بدیم؟؟؟