مدیر روابط عمومی پرسپولیس: برانکو درخواست تخفیف 40 درصدی را نپذیرفت

مدیر روابط عمومی پرسپولیس: برانکو درخواست تخفیف 40 درصدی را نپذیرفت

3720
16:28
16 آبان 1398
حسین قدوسی گفت: پیشنهاد باشگاه به آقای برانکو درخواست تخفیف هفتاد یا هشتاد درصدی نبوده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: پیشنهاد باشگاه به آقای برانکو درخواست تخفیف هفتاد یا هشتاد درصدی نبوده بلکه پیشنهاد باشگاه با توجه به فسخ یکطرفه قرارداد تخفیف چهل پنجاه درصدی بوده و آقای برانکو آن را نپذیرفته است.

وی افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد ایشان هم نگفته‌اند که باشگاه پیشنهاد تخفیف هفتاد یا هشتاد درصدی داده و گفته‌اند باشگاه تخفیف بیش از چهل درصدی خواسته است.

مدیریت باشگاه قصد دارد مذاکراتی را بار دیگر با آقای برانکو و وکیل ایشان انجام دهد تا توافق حاصل شود.

1870

نظرات کاربران
سام توکیو
بشین تا تخفیف بده! تو بگو یه قرون اگه تخفیف داد اسممو عوض میکنم
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴:۰۷
پاسخ
2
24
عشقممم نیمار
پلوفسول پولکی نمیخایم نمیخایم:-)
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷:۰۱
پاسخ
21
23
پرسپولیسی گرگان
واقعا متاسفم مربی که خدمت کرده به این کشور چنین رغتاری میشه باهاش.مربی که مثل خیلی دیگه نبود که پول هنگفت گرفتن و بدون عملکرد مثبت با جیپ پر رفتن این مربی به حداقل بیست میلیون ایرانی خدمت کرد که عاشق این تیمن و باعث سرگرمی و نشاط جامعه شد ،ایا این عوض تشکر بود؟من بهش حق میدم نبخشه؟وزارت ورزش و مسولین که نمیزارن این تیم خصوصی شه و پول هم نمیدن جوابگو باشن؟خیلی جالبه رای میدن که به این تیما کمک نشه از طرفی ادعا دارن زیر نظر وزارت ورزشه ؟پرسپولیس با بیشترین تراکم هوداری باشگاه ثروتمندی هست که دولت فقیرش کرده ادمین متشکرم
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۵:۳۶
پاسخ
19
20
پرسپولیس 2019
40 درصدددددد تخفیف ؟؟ یدفعه از برانکو میخواستین همشو ببخش و خلاااااص
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱:۱۶
پاسخ
4
22
امیر تراختورچی
این مدیران ما هم عجب توقعی دارن..خودشون راضی میشن حقوقشون تخفیف 50 درصدی بخوره
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶:۲۸
پاسخ
6
26
رضا
برانکو به خاطر دیررسیدن پولش گذاشت رفت.. ولی استراماچونی این مراما نداره
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴:۲۳
پاسخ
22
5
حسین
استراماچونی هنوز اندازه مدت زمان تاخیر در پرداخت حقوق برانکو تو ایران مربی نبوده. جوجه رو آخر پاییز میشمارند. برانکو تا اون آخرا اصلا حرف پول نمیزد
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۵:۰۳
6
11
joseph
آقا زحمت کشیده پولشو بدین دیگه.مگه میشه یبار موقع قرارداد بستن چونه میزنین و تخفیف میگیرین،یبارم دوباره از چیزی که انضا کردین و متعهدین تخفیف میخواین؟!؟!والا سرزمینه عجایبه اون دوستانیم که الان میگن پولکی و .... همشون تو این چهارسال از برانکو زخم خوردنو هنوز جاش خوب نشده
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸:۰۴
پاسخ
12
19
شازده آبی
دقیقا چه زحمتی کشیده؟؟؟؟ ........ دیگه خوبه همه تیمها فهمیدن اسنپ جام براتون میفرستن! ........ برانکو یا کریم باقری یا زلاتکو، هر کدوم از این سه نفر سرمربی بودن فرقی نمیکرد، ...... عیار برانکو در الاهلی مشخص شد، برادر.
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۷:۰۲
10
17
تب
فایده ندارد ... منتظر حکم محرومیت و جریمه از فیفا باشید ...
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۲۴
پاسخ
0
16
نیما کاوه
بچه هم باشه طرف، هیچوقت چنین پیشنهادی را نمیپذیره. نصف پولو بهتون تخفیف بده وقتی بدقولی کردین؟ تیم عربستانی مثل مرد اخراج میکنه و مثل مرد پولشو میدن. مدیران ما هم یاد بگیرند.
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۰۵
پاسخ
0
19
10-10-3
اون قلعه نویی که هرچی داره از استقلال هست همش هم میگه من این تیم رو ازدسته سه آوردم چرا از تیمش شکایت کرده کل پولش رو گرفته بعد توقع دارید کسی که این همه برای پرسپولیس جام آورده یک سال پولش رو ندادین بعد توقع دارید 40 درصد تخفیف بده چرا موقع ای که کیروش بود ازش 40 درصد تخفیف نخواستید خوب برید به چونی بگید 40 درصد تخیف بده آیا قبول میکنه این دوستان استقلالی که میان اینجا مزه میریزن میشه بگید چرا آندو قلعه نویی حنیف نکونام و... از استقلال شکایت کردن ؟شما خودت بودی حاضر بودی این همه تخفیف بدید شمابهتره به فکر پول پروپچیچ باشید
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۵۶
پاسخ
7
13
حمزه
اولا که برانکو حقش بیشتر از اینهاست که تونسته تو چهار سال هفت جام بیاره و تیم رو با پنجره بسته به فینال آسیا ببره.ولی شفر شما که حتی حاضر نشده کمترین تخفیفی بده و شکایت شفر خیلی زودتر از برانکو خواهد رسید و اونوقته که شما به چه کنم چه کنم میافتید .شب دراز هست و قلندر بیدار.به نظر من هم اگه میتونید پول کامل برانکو رو بدهید و با مصالحه تمامش کنید و قول بگیرید که بعد از کالدرون ایشون دوباره مربی تیم پرسپولیس باشند چون این خواسته هواداران هست و همه عاشق ایشون هستنند .لطف کنید طوری با ایشون برخورد کنید که روتون بشه دوباره پیشنهاد مربی گری پرسپولیس رو بهشون بدهید.ایشون واقعا مربی کاملی هست .هم تاکتیک روز دنیا رو بلد بودند وهم اخلاق مداری ایشون زبانزد بود. هم فوتبال ایران رو میشناختند و هم روانشناسی میدانستند . از همه مهمتر اینکه برانکو مدیر لایقی بود و میتونست کل باشگاه رو مدیریت کنه و این بی نظیر بود.خواهش دارم که اگه کالدورن نتایج دلخواه رو نگرفت برانکو رو به جایگاه اصلی تیم برگردونید.مطمئن هستم که ایشون میتونه مثل الکس فرگوسن سالهای سال تیم پرسپولیس رو در بالاترین رده ایران و آسیا نگه داره و مربی تاریخی پرسپولیس باشه.زنده باد برانکوی کبیر که تو چهار سال عذابی علیم برای مثلث ژاپنی مخصوصا رنگ آبی اون بود که دنیا براشون مثل جهنم شده بود و داشتند توو این چهار سال میسوختند .به شدت.
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸:۵۶
پاسخ
10
9
عشقممم نیمار
اخههه.. چقد دارم ب عشق برانکو‌ب شیش_پولیس و‌هواداراش ..بیشتر پی میبرم :-) بعد شیش_پولیسیای هوچیگر ..میان میگن چرا استراشاه ..بخاطر پول ..تهدید ب استعفا کرده :-P کالدون هم ک‌مفتی داره کار یکنه :-P عاشق منطق هوچیگرای سرخم :-)
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰:۵۱
پاسخ
9
7
محسن
استقلالیم ولی دمت گرم کوتاه نیا...حقت رو بگیر...اینجا همه عادت کردن حق و حقوق دیگرانو ندن و تازه طلبکارم باشن...کجای دنیا اینجوریه آخه؟؟؟
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱:۴۲
پاسخ
1
15
شازده آبی
پرفسور پولکی،..... افرادی هم ک صبر «برانکو» رو با تهدید به استعفای ««استرا»» مقایسه میکنن، بدونن که ......... مربی درجه یک اروپا رو با درجه چهار مگه میشه مقایسه کرد؟؟؟؟ ....... برانکو میدونست تیم پیروزی براش بهترینه....... با اون قرارداد و حمایتها کجا میرفت بهتر از تیم سرخ پایتخت ...... دیدین که الاهلی، دوهفته نشد، اخراجش کرد ....... پس حرفی نمیزد، چون سطحش پایین بود و میدونست اگه تهدید به استعفا کنه، «بیکار» میمونه ........... و اما ««استرا»» سرمربی سابق ««اینتر»»، باهوش و حرفه ای ....... پس وزارت ورزش باید، تعهد به قرارداد ««استرا»» رو در اولویت قرار بده ....... چون این مربی خوش تیپ و ««استقلال»»، امسال در آسیا میتونن برای بار «««سوم»»» برای ««ایران»» افتخار آفرینی کنن. . «««ببخشید طولانی شد»»» مچکرم :)
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱:۰۰
پاسخ
18
106
حمید
حالا دو روز دیگه که شفر نامه هاش رسید باز هم از فرمایشات حضرت عالی استفاده میکنیم برای استرا هم وقت زیاده
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹:۲۳
6
8
پرسپولیس 2019
تو نظرت ی جمله رو جا انداختی از استراشاهتون نخواستی ی 40 درصد تخفیف بده
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۴:۲۳
4
5
بهزاد
منظورت از مربی درجه یک اروپایی استراماچونی بود؟؟؟؟!!!! میشه چندتا از عناوین قهرمانی در ایتالیا و لیگ قهرمانان کسب کرده رو نام ببری؟ برادر من در اینکه باید به مربیتون علاقه داشته باشی و ازش طرفداری کنی شکی نیست ولی دیگه قرار نیست که مربی رو که دائم از تیم های مختلف اخراج شده رو با کسی که رکورد قهرمانی و افتخار آفرینی در ایران رو شکست مقایسه کنی. کل افتخارات استراماچونی ۷ تا برد با اینتر و ۶ تا برد با استقلاله. بذار یه جام براتون بیاره بعد شروع به اسطوره سازی کنید. خداشاهده دقیقا یاد اون روزی افتادم که تو اصفهان شفر رو بالا پائین مینداختید و هفته ی بعدش حیاکن رها کن سر دادید. تعصب خوبه اما باید با منطق همراه باشه. خسته نباشی ادمین
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۲۷
9
8
شاکی
بروبابا، سه بار قهرمان لیگ شدن دیگه با همین مربیشون و تا نیمه نهایی آسیا هم رفتن. دیگه شما رنگیها شورش رو درآوردین.
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۱۱
4
5
مهرداد
پسر خوب این استرا جان شما برو رزومه مربیگریش رو ببین بعد بگو درجه یک اروپا... دریغ از یک موفقیت درست حسابی... برانکو هر جا بوده قهرمان شده و قطعا از استراماچونی بهتره با توجه به رزومه. و علت اینکه جفتشون به ایران اومدن و مربیگری کردن نشون میده سطح بالا نیستن و از نبود مشتری اومدن اینجا وگرنه مربیای تاپ به همچین لیگ آماتوری نمیان