مراسم معارفه سرمربی جدید تراکتورسازی برگزار شد/ لیکنز: چوب جادو ندارم

مراسم معارفه سرمربی جدید تراکتورسازی برگزار شد/ لیکنز: چوب جادو ندارم

3152
14:22
25 دی 1397
مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی برگزار شد.

به گزارش وبسایت نود، جلسه معارفه جرج لیکنز به‌عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور بازیکنان و سایر اعضای این تیم برگزار شد تا تمرینات به صورت رسمی پیگیری شود. 

جرج لیکنز در مراسم معارفه کادر فنی جدید با ابراز خرسندی از حضور در تبریز و همکاری با باشگاه بزرگ تراکتورسازی، اظهار داشت: همیشه سعی می‌کنم دید مثبتی به انسان‌ها و محیط داشته باشم ولی بااین‌حال، صداقت و انسانیت و حفظ احترام برایم در اولویت است.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی، با تأکید بر اینکه نباید از اشتباه ترسید و سرخورده شد، افزود: یک اشتباه را نباید دوباره تکرار کرد و همواره بر این باور بوده‌ام که در تمامی تیم‌هایی که فعالیت داشته‌ام، بردی کسب نکرده‌ام و بردها حاصل تلاش بازیکنان بوده و مسئولیت باخت‌ها بر عهده من است. بر همین اساس به توانمندی بازیکنان و اعضای تیمم یقین دارم.

او با بیان اینکه موفقیت گام‌به‌گام به دست می‌آید، توضیح داد: من چوب جادو ندارم در یک‌لحظه همه مشکلات و مسائل را حل کنم و صرفاً با خواستن توأم با کار می‌توان به موفقیت رسید و به بیانی دیگر باید در کنار هم موفقیت را معنی کنیم.

20441

نظرات کاربران
لر
مربی خوب و با دانشی و با تجربه ای هست ...
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵:۱۱
پاسخ
7
24
ققنوس سرخ
معنی حرفش اینه که بازم مثله هرسال هیچی نمیشیم!!
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴:۳۷
پاسخ
54
22
پنج بار پیاپی تحقیر تیم جعلی و مافیایی توسط تراکتور
باشه شما راست میگین ولی انصافا بگین چی شد قبل بازی تراکتور با پیروزی یهویی استوکس و اروین غیب شدن اونم در حالی که در بهترین شرایط خودشون بودن ...حالا جعل و تغلبتون به کنار دیگه این یکیو چجوری تونستین انجام بدین آخه ؟؟ البته با همه شرایط بازم تو تهران بردیمتون ولی با کمک امدادهای غیبی برد تبدیل به مساوی شد و گل حاج صفی مرود شد ... و اینجوری و با این کارا شده که شما هر سال یه چیزی میشین و ما نمیشیم . هزاران جام هم با فوتبال مافیایی هم بگیرین هیچ هیچه
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۳:۰۳
19
35
رامین
من دقت کردم .تو همه پستهای مربوط به تراکتور میای سوزشتو اینجا خالی میکنی .که خیلی خوبه .بزرگی باشگاهو نشون میده که کابوستون شده
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲:۰۶
6
24
بعدمنچستر اولیم
نتیجه گرفتن تو تراکتور بااین جو برا هرسرمربی سخته،مگر هوادارا فراریش ندن با کاراشون
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵:۳۸
پاسخ
50
18
میلاد
واقعا تراکتور انقدررررررررر مهمه ؟که طرفدار تیمای دیگه انقدر پیگیر وضعیت تراکتور هستن . برو دنبال خبرای تیم خودت هرچند میدونم زیاد مهم نیست
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱:۵۸
8
23
سهیلا تهرانی
با ارزوی موفقیت
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹:۵۶
پاسخ
16
43
عشق فقط پروفسور
ولی بیچاره کار سختی داره ، تیمی که تنها افتخارش بیست دقیقه جشن قهرمانی گرفته رو میخواد به پرسپولیس و استقلال و سپاهان برسونه....... ولی مواظب تیراختورتون پنچر نشه جلو پرسپولیس و ...
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸:۵۸
پاسخ
52
26
علی بارساا
به حول الهیی و با درایت آقای زنوزی خیلی کارها خواهیم کرد . بقیه را کار ندارم ولی همه خوب میدانن که اکثر قهرمانی های پیروزی بودار و مسئله داره و اینجور قهرمان شدن فقط به درد خودتون میخوره ..
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۷:۱۰
15
20
R
یاشاسین لیکنز یاشاسین تراکتور
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷:۴۴
پاسخ
15
44
mn
به عنوان یه پرسپولیسی نظرم اینه که مربی خوب و با دانشی هست و اینو از صحبت هایش هم می شه فهمید ولی تا بیاد با بازیکن ها آشنا بشه و تاکتیک مورد نظرش رو در تیم جا بندازه زمان می بره و این بازیکن ها رو خودش انتخاب نکرده و ممکن با تاکتیکی که میخواد اجرا کنه بعضی از این بازیکن ها مناسب نباشه برانکو هم اولش که امد تا با تیم هماهنگ بشه یه نیم فصل زمان برد
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱:۰۰
پاسخ
8
41
سولدوز تراختور
جعلیا کی میخوایین دیگه به پستهای تراختور سر نزنین؟ تا کی میخوایین خودتونو کوچیک کنین؟
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰:۳۹
پاسخ
27
43
آریا
خخخ دمتون گرم که حرف حق رو میزنین یاشاسین اینا رو توهم زده بدجور هم زده فک میکنن این مربی هم مثل قبلی میشه و تراکتور به حاشیه میره بازم اینا قهرمان میشن خخخخ ولی نه دیگه اگه مهندس زنوزی مدیره که میدونه چیکار کنه این خواب و توهم ها برای تراکتور دیگه تعبیر نداره بیدار بشین و واقعیت رو ببینین این مربی کارش درسته و به کوری کسانی که نمیتونن ببینن موفقیتهاش تو تراکتور ادامه خواهد داشت قهرمانسان تیراختور ادمین بچاپ
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷:۱۲
3
10
زرد سپاهانی
یاشاسین تراختور! امیدوارم قبل از بازی با پیروزی تهران غیبش نزنه. همینطور استوکس و قوچان نژاد.
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۶:۴۹
پاسخ
19
41
6*4
یه جورایی مث سرمربی خارجی قبلیتون حرف زد :) میخاد بمونه و پول در بیاره ....بی افتخار ها
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۴:۳۲
پاسخ
42
17
عشقیم تراکتور
برو افتخارات جعلیتون رو بشمار
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵:۵۵
5
12
داود
عجله نکن 2 هفته وقت داری داری .
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲:۰۵
پاسخ
24
19
امیر
نه یه هفته داداش مث اینکه شما بیشتر عجله داری ولی شما که هیچ همه دنیا بدونن ما هواداران تراختور عاشق تیممون هستیم و خواهیم بود و هر جوری هم بشه پشت تیممون هستیم و ازش حمایت میکنیم حالا هم از سرمربیمون حمایت تمام کمال میکنیم به امید قهرمانی تراکتور
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۸:۲۷
1
8
تراختور
یاشاسین تراختور
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱:۱۷
پاسخ
15
27
!!!
کدوم مشکل ؟؟؟!!!هیچ تیمی پولو امکانات این باشگاهو نداره !!! بهانه گیری از همین الان شروع شد !
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵:۰۹
پاسخ
19
19
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
ما مثل کوه پشت تیممون هستیم مستر شما با خیال راحت کار درست رو انجام بده،گوچی هم برسه که دیگه واویلا،از همین الانم سطح لیگمون رفت بالاتر با وجود شما و جناب شفر،موفق باشیم و سلامت رقابت کنیم لاقل بعد از این.
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲:۱۱
پاسخ