مرور نتایج نمایندگان ایران در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا؛ از فرش به عرش

مرور نتایج نمایندگان ایران در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا؛ از فرش به عرش

7516
13:03
21 فروردین 1398
در پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا 2019، نمایندگان ایران به موفقیت در پایان مرحله گروهی امیدوار هستند.

به گزارش وب سایت نود، تیم‌های ایرانی این دوره از مسابقات را به بدترین نحو ممکن آغاز کردند و با تنها 2 امتیاز به کار خود پایان دادند که این ضعیف‌ترین شروع نمایندگان ایران در 11 دوره اخیر است.3 تیم ایرانی حاضر در این دوره در هفته دوم عملکرد بهتری داشتند و در مجموع 4 امتیاز بدست آوردند. در پایان هفته سوم ذوب‌آهن، استقلال و پرسپولیس به پیروزی رسیدند تا برای سومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان هر 3 تیم ایرانی در یک هفته به پیروزی برسند تا به موفقیت در پایان این دور از مسابقات خوشبین باشند.
گروه A: ذوب‌آهن تنها صدرنشین ایرانی
ذوب‌آهن برخلاف لیگ در آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته است.این تیم نسبت به 2 نماینده دیگر ایران در گروه ساده‌تری قرار دارد. ذوب‌آهن با 7 امتیاز صدرنشین گروه خود است و شانس اول صعود از این گروه محسوب می‌شود.این تیم تنها نماینده ایران است که در این مسابقات متحمل شکست نشده است.


گروه C: امیدهای زنده استقلال در گروه مرگ
استقلال در روز نخست متحمل شکست سنگینی برابر الدحیل شد در هفته دوم نیز برابر العین در شرایطی که استحقاق پیروزی داشت با نتیجه یک-یک متوقف شد. این تیم اما در هفته سوم برابر الهلال نمایش درخشانی داشت و در نیمه اول دو گل به آبی‌پوشان ریاض  زد و در نیمه دوم یک گل دریافت کرد تا صدرنشین گروه را مغلوب سازد.در این گروه پس از الهلال 6 امتیازی، الدحیل و استقلال 4 امتیازی قرار دارند که استقلال به خاطر شکست در بازی رودرو در رتبه سوم قرار دارد.العین با 2 امتیاز در رتبه آخر جای گرفته است.استقلال که در گروه مرگ این مسابقات حضور دارد با نتایجی که در دور رفت به دست آورده به صعود به مرحله بعد امیدوار است.


گروه D:پرسپولیس در پیچیده‌ترین گروه
پرسپولیس  آغازی مشابه استقلال در این فصل لیگ قهرمانان داشت و در 2 هفته ابتدایی تنها یک امتیاز بدست آورد.پرسپولیس در هفته سوم برابر الاهلی عربستان به یک پیروزی مهم دست یافت تا 4 امتیازی شود.بزرگترین شگفتی این گروه، پاختاکور ازبکستان است که در میان ناباوری با 5 امتیاز، بدون شکست، صدرنشین گروه است.پس از پاختاکور، السد و پرسپولیس با 4 امتیاز جای دارند که السد به خاطر پیروزی در بازی رودرو در رده دوم جای دارد.الاهلی عربستان نیز با 3 امتیاز سوم است.گروه D این رقابتها، پیچیده‌ترین گروه منطقه غرب آسیاست و بین تیم اول و آخر گروه تنها 2 امتیاز فاصله وجود دارد.پرسپولیس با اوج گرفتن در روزهای اخیر می‌تواند به صعود از مرحله گروهی بسیار خوش‌بین باشد. 


60610

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
پرسپولیس مرد شماره 1 هست
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸:۰۷
پاسخ
1
19
تراختوری
تراختنور چندمه؟؟
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳:۳۰
پاسخ
5
76
علی پرسپولیسی
آخر
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷:۰۰
0
11
حمید
بعد منچستر یا قبلش؟با تپه های اطراف یا بدون تپه ها
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۳۹
1
52
پرسپولیس محبوب دلها
ولی انصافا هیچ چیز تو فوتبال اسیارو اصول نیس همه تیم های قوی افتادن تو دو گروه که بعدش باید ۲گروه صدرنشیناش با هم رقابت کنند و ۲تا گروه با تیم های معمولی تا نیمه نهایی برن از اونور نماینده غرب اسیا باید با تیم جدیدش با شرقی ها بازی کنه که همش به نفع شرق اسیاست.فدراسیون ما هم که هم نایب رئیس فیفاس هم عضو فیفا هیچ اعتراضی نمیکنه
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱:۰۳
پاسخ
1
136
اس اس
بازم بگین پرسپولیس تو گروه سخته فقط اسقلال گروهش سخترینه و برا همین لقب قول کوش آسیا برازندشه هر سال با این که تو سخترین گروها هستش سعود کرده با اقتدار .
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۲۴
پاسخ
147
51
hossin yavar
مطمئنی حالت خوبه کاکو
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶:۱۷
1
12
تورج
ترو خدا صعود.....اول کلمه صعودو درست بنویس بعد برای استقلالی ها کری بخون
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۴:۱۸
1
9
طلوع سرخ
بابا "قول کوش"! انشاءا... "سعود" میکنید!
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴:۳۷
7
47
ali
بعدشم مرحله بعد با 6تا6تا گل خوردن سقوط کرده بازم با اقتدار
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵:۱۶
8
41
سعید
اولا سعود نه صعود دوما جناب قول کش مابودیم فکنم ۳ تا از دحیل خوردیم! ثالثا رتبه تیم های حاضر در هرگروه تو لیگ کشورشون مشخص میکنه کدوم گروه مرگه دوسال پشت هم در اصل فقط نام های بزرگی تو گروه استقلال قرار میگیره هرچند ک شک نکنید امسال استقلال از گروهش صعود نخواهد کرد گروه مرگ گروهی هست ک دوسال پشت هم دوتیمش فینال غرب آسیارو بازی میکنن
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰:۵۸
10
41
پرسپولیس یونایتد
عملکرد دو تیم سرخابی در دور رفت...استقلال به الدحیل ۳ بر صفر باخت.. پرسپولیس با گل ثانیه پایانی و افساید ۱بر صفر به السد قطرباخت... استقلال با العین 1-۱مساوی شد...پرسپولیس با گل افسایدی ک از پاختاکور خورد 1-1مساوی شد .. استقلال روی دو ضربه سر که یکیش مشکوک به افساید بود ۲بر ۱الهلال رو برد.. پرسپولیس در یک بازی برتر ۲بر صفر الاهلی رو برد.... تعداد برد و تساوی و باخت دو تیم برابر هستش... اما پرسپولیس ۳گل زده و ۲ گل خورده...تفاضل +1 ..استقلال ۳گل زده و ۵گل خورده..تفاضل2- #اگر گلهای افساید پاختاکور و السد رو داوران قبول نمیکردند الان پرسپولیس۷امتیاز رتبه اول**پاختاکور چهار امتیاز دوم** الاهلی۳ امتیاز سوم**السد ۱امتیاز رتبه چهارم**بودند. اشتباهات داوری بیشترین ضربه رو به پرسپولیس زده
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۷:۴۹
پاسخ
52
131
REZA PCH
اون شوت هایی که به تیرک دروازه هم خورد رو حساب کن ! شانسم آرزوست
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵:۵۰
42
14
مستر
اول اینکه گلهای استقلال کاملا سالم بود.دوم اینکه بازی با السد یه گل سالم خوردید که افساید گرفته شد و ۲پنالتی برای السد گرفته نشد که باید ۳هیچ میباختید درواقع.بازی با پاختاکور هم دوتا پنالتیشونو نگرفت داور که ینی باید میباختید.از همه اینا که بگذریم بزرگترین افتخار تاریختونو که صعود به فینال اسیا بود با همین اشتباهات داوری جلو الدحیل و السد کسب کردید و هر دو داور محروم شدن بد از بازی حالا چجوری روت میشه این حرفارو بزنی؟؟!!
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲:۱۳
51
17
Majid تاجی
شما که بدون داوری هیچ هستین .. جعلپولیس اگه داوری نبود تو لیگ پنجم بود و پارسال رنگ یک چهارم رو هم نمیدید چه برسه به فینال.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶:۳۱
44
14
شازده آبی
شما گروه "غول های" آسیا رو با پاختاکور و الاهلی مقایسه میکنی؟ . . . . اگه اینطوری باشه که تیم "علیمنصور" صدر گروه خودشه. منطقم آرزوست.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۳۶
93
39
عشقممم نیمار
برد شیش_پولیس مقابل تیم ۵ لیگ‌عربستان ک‌ بدترین امار گل خوردنه داره ... ب نطرم‌ ک‌محترمه ..از فرش ب عرش نیس ..بلک‌از عرش ب فرشه ..اونم‌با گله افساید علیپور هم‌همراه بوده تازه :-) فقط برد عشق_تقلال مقابل تیم‌ترسناک‌ الهلال ..ب اصطلاح از فرش ب عرش بوده ..چون‌واقعا ارزش داشت :-)
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰:۲۲
پاسخ
131
35
اسلاویا پراگ
گل علیپور افساید بود؟ چون داشتی از داخل غار میدیدی یکم کیفیت تصویر پایین بوده.فعلا تا سال بعد همونجا بمون
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱:۲۸
9
46
ramin
گروه مرگ ینی گروه پرسپولیس همشون قوی.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳:۱۴
پاسخ
45
90
شازده آبی
البته نظر "ای اف سی" با نظر شما فرق داره.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲:۲۸
80
35
mehdi sh
خیلی خوب شد که هر دو نماینده های عربستانی شکست خوردن به دور از تعصب ایشالا هر سه تا باهم صعود کنن....
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۲۴
پاسخ
3
111
M
پرسپولیس و ذوب آهن میتونن راحت صعود کنن ولی استقلال کار سختی داره واسه صعود امیداورم هر سه نماینده ایران بتونن صعود کنن و تیم های عربستانی حذف بشن تا دور بعد مشکل میزبانی نداشته باشیم.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۱۶
پاسخ
15
83
شازده آبی
تیم پیروزی که با خوش شانسی محض دیشب برد . . . . توی تمام بازی های هفته سوم آسیا، چن تا توپ به تیرک میخوره که سه تاش ب تیرک قرمزا خورد . . . . گل علیپورم ک کاملا آفساید بود . . . . اینا ینی شانس‎پولیس
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۴۵
پاسخ
85
39
همیشه قرمززززز
تو غار هم میشه عینک زد، ولی شما آفتابیشو زدی خخخخخ
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷:۱۶
1
11
امیر پرسپولیسی
به نظر من استقلال باید توی اوج از بازی های آسیایی کناره گیری کنه چون اگه ا دامه بده بنظرم طرفداراش دوباره میرن تو غار
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۳۴
پاسخ
33
92
صابر666666
حالا خداییش فرای قرمز آبی . پوز فوتبال عربستان رو خیلی خوب طی 2 روز به خاک مالیدیم .
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۴۳
پاسخ
6
97
ققنوس سرخ
ذوب آهن اگر هم صعود کنه مرحله ی بعد حذف میشه،از گروهه C هم الدوحیل و الهلال صعود میکنن و شیشتقلال تو گروهش آخر میشه،از گروهه D هم پرسپولیس و السد صعود میکنن.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۰۹