مسعود سلطانی‌فر: تیم ملی مورد حمایت کامل کشور و مردم است/ امید زیادی به قهرمانی این تیم دارم

مسعود سلطانی‌فر: تیم ملی مورد حمایت کامل کشور و مردم است/ امید زیادی به قهرمانی این تیم دارم

971
20:23
22 دی 1397
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد، تیم ملی فوتبال کشورمان از حمایت کامل مردم ایران برخوردار است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی به خراسان رضوی با تبریک موفقیت‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: دومین برد ما در این جام و صعود به دور بعد برای‌مان شروع راه است تا فتح جام ملت‌های آسیا و این تیم ملی مورد حمایت کامل کشور و مردم است. 

وی با ابراز رضایت از کادر فنی و بازیکنان و به ویژه هواداران ایرانی حاضر در امارات گفت: مرتباً با آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط و نیازهای تیم ملی در تماس هستیم و آنچه در اختیار فدراسیون و وزارت است برای موفقیت تیم ملی به کار گرفته‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: 45 سال است پیگیر  مسائل ورزش به ویژه فوتبال هستم و بازی‌های تیم ملی ایران را مانند همیشه با علاقه دنبال می‌کنم و به قهرمانی این تیم امید‌های زیادی دارم.

نظرات کاربران
توهم سرخ
ایشون هم مثل هوادارای تیم محبوبشون، اصلا دوست نداره کیروش بمونه، توی همین خبر هم حتی یه کلمه از کیروش و حمایتش از ایشون حرفی نزده و کلی گفته کادر فنی! بسه دیگه، دستتون برای همه رو شده و همه میدونن شما بیشتر از هر کاری، برای پرسپولیس تلاش میکنی، حتی برای خرید و فروش بازیکناشون، شخصا دارین عمل میکنید. چطور به برانکو که رفته یه بازیکنی که میخاسته خداحافظی کنه رو با 10میلیارد آورده ایران چیزی نمیگید؟ ولی موقع خریدای استقلال یا مثل اول فصل میگی نباید انقدر پول به تیام بدید، ولی الان میگید من دخالتی در خرید بازیکن ندارم؟ کلا حرفاتون با عملتون،متضاد هم هستند
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸:۵۹
پاسخ
24
36
آزاد
جناب وزیر شما بهتره به تیم ملی خودت فکر کنی!!!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴:۴۹
پاسخ
20
32
عشقممم نیمار
اگ مورد حمایت کاملتون هست .. پ چرا گذاشتین ..تیم‌ملی ..بدون بدرقه ب امارات بره ؟؟؟ :-P ایکاش همون حمایت هایی ک از شیش_پولیس در لیگ قهرمانان اسیا کردینو از تیم‌ملی هم میکردین :-P
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵:۴۷
پاسخ
20
38
امیر رحیمی
ما آرزوی موفقیت، هم برای تیم ملی خودمون می کنیم هم برای تیم ملی خودتون. جناب وزیر!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵:۴۱
پاسخ
15
30
شازده آبی
الان یکی میاد میگه : «تیم‌ملی من چارپولیسه»
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۴:۳۷
پاسخ
21
29
jd.dri
"" وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: 45 سال است پیگیر مسائل ورزش به ویژه فوتبال هستم و بازی‌های تیم ملی ایران را مانند همیشه با علاقه دنبال می‌کنم "" ... آیا تکلیف به مدیریت و سرمربی تیم باشگاهی تحت امر وزارت ورزش برای عدم دخالت و سمپاشی بر علیه تیم ملی و اخطار جدی و جریمه آنها بابت تکرار این عمل زشت ، پرداخت بموقع پاداش بازیکنان تیم ملی بابت جضور و کسب امتیازات خوب در جام جهانی ... دعوت از تیمهای خوب دنیا برای بازی تدارکاتی با ایران ... حضور شخص اول ورزش در فرودگاه و بدرقه بازیکنان تیم ملی و نمایندگان و فرزندان شایسته این ملت که عازم بازیهای مهم جام ملتهای آسیا هستند جزو مسائل فوتبال و تیم ملی نیست ؟!!!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶:۰۹
پاسخ
7
29
رضا
فاز اوناییکه میگن مخالفان کیروش فقط پرسپولیسیا هستن چیه؟ بخاطر کری خونی همه چی رو بهم ربط ندین بله درسته اکثر مخالفین پرسپولیسی هستن ولی من خیلی ها رو میشناسم که طرفدار دوآتیشه استقلاله و مخالف سرسخت کیروش هیچ کس هم منتقد بار فنی کیروش نیست ولی ادبیات و گفتمان کیروش منتقدین زیادی داره چه مردم چه مسئول و کارشناس و نکته آخر همه هواداران فوتبال آرزوی قهرمانی تیم ملی رو دارن قبلا هم گفتم الان خیلیا اسم سرمربی پنجاه سال پیش رو بیاد ندارن ولی افتخارات ایران رو میدونن و در آینده هم این نام ایران است که خواهد ماند قابل توجه معدود طرفداران پرسپولیسی کم سن و سال که میخوان تیم ملی نتیجه نگیره من خودم پرسپولیسی هستم و از برد تیم ملی خوشحال حرف آخر هم برای اوناییکه از اسم کیروش برای حاشیه درست کردن برای پرسپولیس استفاده میکنن با این کارها نمیتونین قهرمان بشین یکم بزرگ بشین و تو زمین حرفاتون رو بزنین کری خونی خوبه ولی حاشیه سازی ناجوانمردانه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰:۵۱
پاسخ
24
22
تیم ملی
کدوم تیم ملی میگه؟؟؟الان دوتا تیم ملی داریم یکی واسه۷۰میلیونه! یکیم 1۰میلیونه رییسش خودشه!بنظرم در مورد تیم ملی خودش داره نظر میده چون با پول امکانات الان تو قطر داره آماده میشه؟!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸:۵۹
پاسخ
32
83
تیم ملی
البته جمعیتشون بالای 20میلیون اما حداقل نصف شون تیم ملیشون ایرانه نه تیم ملی پرسپولیسه!این خودتی که خودتو به کوچه چپ زدی:)شما بدون حمایت وزیر یه تیم بی افتخار بودین :)
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳:۲۸
5
14
فتحی بازنشسته
پرسپولیس بالاسرتون،حداقل 20تا30میلیون هوادار داره،خودتونو به کوچه علی چپ نزنید آتیش گرفته ها
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷:۳۳
26
13
کی بود کی بود من نبودم
البته لازمه تصحیح کنم تیم ملی مورد حمایت مردم هست فقط، البته به جز تعدادی هوادارای قرمز برانکویی. چطور قبل شروع بازیا هیچ کاری نکردید برای روحیه دادن به تیم؟ حالا که میبینین تیم داره خوب بازی میکنه و احتمال مقام آوردنش زیاده، اومدید وسط میدون؟ شما برو کارای تیم محبوبتو پیش ببر، تیم ملی رو ول کن لطفا. قهرمان هم بشیم، شما اولین نفرید که میرید جلوی همه واسه عکس گرفتن. اگه از تیم ملی حمایت میکنید، همین الان با کیروش 4ساله تمدید کنید...
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰:۴۴
پاسخ
27
77
ایداسادات25بهمن1380
کدوم خوب عراق سه تا به یمن زد وقتی زاپن حذف کردید بعد بیا بگو خوب بازی کردید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹:۵۰
26
14
عارف پرسپولیسی متعصب
نه آقای سلطانی فر من و حداقل 20% پرسپولیسی ها از تیم ملی خوششون نمیاد باور کنید راست میگم ادمین لطفا بچاپ حرف بدی نزدم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶:۵۸
پاسخ