مسی بهتر ضربات ایسنگاهی را می‌زند یا رونالدو؟

مسی بهتر ضربات ایسنگاهی را می‌زند یا رونالدو؟

19721
16:37
26 دی 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - مسی در این فصل توانسته از نظر استفاده مفید از ضربات ایستگاهی تبدیل به رقیبی سرسخت برای رونالدو شود.

وبسایت رسمی برنامه نود - مسی در این فصل توانسته از نظر استفاده مفید از ضربات ایستگاهی تبدیل به رقیبی سرسخت برای رونالدو شود.

به گزارش وبسایت نود، شاید تا چند سال پیش کسی روی مسی به عنوان متخصص ضربات ایستگاهی حساب نمی کرد اما این بازیکن به تدریج از این حیث هم خود را تقویت کرد و در این فصل به رکورد رونالدو نزدیک شده است. 

اگر کل دوران فوتبال رونالدو را حساب کنیم، ستاره پرتغالی 52 گل با ضربات کاشته به ثمر رسانده است:31 تا در رئال مادرید، 14 تا در منچستر یونایتد و هفت تا در تیم ملی پرتغال. مسی نیز 35 گل با استفاده از ضربات کاشته زده که 29 تایش در بارسلونا بوده و شش تا در تیم ملی آرژانتین.

در این فصل رونالدو فقط یکی از شانزده ضربه کاشته خود را گل کرده و میانگین 6.25  درصد استفاده از ضربات ایستگاهی را داشته در حالی که مسی با 41 ضربه  دو تا را گل کرده و به 4.76 درصد استفاده از ضربات ایستگاهی رسیده است. 

مسی در کل فصل گذشته نیز دو ضربه کاشته را به گل تبدیل کرده بود. البته بهترین رکورد ستاره آرژانتینی مربوط به فصل  16-2015 است که هفت ضربه کاشته را به گل تبدیل کرده بود. 

1140

نظرات کاربران
عشق من بارسا
فعلا پنالدو بره با 4تا گلش تو لالیگا کیف کنه بره با سایه زدنش تو الکلاسیکو کیف کنه بره تمرین کنه حداقل دروازه خالی ها رو گل کنه راستی اخرین دریبل پنالدو کی بود؟ اخرین گلش از پشت 18 قدم کی بود؟ در ضمن تو سال 2017که پنالدو امار گل و پاس گلش و بهترین بازیکن زمین بودنش از کینگ کمتر بود چجوری توپ طلا رو برد؟اگه افتخارات تیمی نبود؟
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۶:۵۵
پاسخ
16
20
محمدپارسا
نحوه گل زدن مهم نیس تعداد گل مهمه هرکی هم به مسی شک داره یه نگاه به جدول گلزنان بندازه همچنین پاسور برتر
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۳:۲۵
پاسخ
7
12
Kamyar
بازیکن رو نمیشه با آمار تعریف کرد اگه به آمار باشه علی دایی بهترین بازیکن تاریخ بازیهای مسی که با زبون نمیشه توصیفش کرد چه برسه با آمار فقط منتظر گل زدن نشستین که یه توپ بیاد جلوی پاش بزنه تو گل که خیلی ها الان دارن بهتر هم اینکارو میکنند بهترین بازیکن یعنی تو زمین بهترین باشه همیشه نه فقط دو سه تا بازی نه فقط گل زدن
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۷:۳۵
پاسخ
7
22
CR 6+4 FCP
بابا دیگه این آمار گواهه. هر کی شک کنه باید به عقلش شک کنیم.
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸:۲۳
پاسخ
37
22
کینگ مسی
هه مام به عقل کسایی شک داریم که از بازیکنی که دروازه خالی رو بیرون میزنه حمایت میکنن ، بازیکنی که تو عمرش نتونسته چن نفر رو دریبل بزنه و توپشو گل کنه!
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۲:۰۵
12
30
مادریدستا
کریس بازیکن فوق العاده وباثباتی هست......شک ندارم اگه مسی یه دونه از گلای از راه دوری که کریس میزنه رو میزد....شب از خوشحالی خوابش نمیبرد....ولی یه کم شعورلازمه که این حقیقت روفهمید
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۱:۴۸
پاسخ
51
35
خدا شفا بده!!!
پیشنهاد میدم واسه بالاتر رفتن شعور فوتبالی ت تعداد و تنوع گلهای زیبای مسی رو با سرچ کردن مقایسه کنی با پنالتیانو با تشکر..
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۲:۲۱
12
29
Hala Madrid
من موندم چطوری هوادارای مسی اونو بهترین در تاریخ میدونن وقتی که در دوران خودش ۵ سال زیر سایه رونالدو بوده؟! جوایز فردی مسی ۲۳ تا جوایز فردی رونالدو ۲۶ تا با این که جوایز تیمی مسی بیشتره ولی کمتر جایزه انفرادی داره و اینجاش جالبه که هواداراش میگن رونالدو بخاطر افتخارات تیمی موفق شده جایزه فردی بگیره!
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۷:۳۵
پاسخ
51
27
کینگ مسی
منم موندم چطوری کسی رو بهترین بازیکن میدونی که جز دروازه خالی و پنالتی کار دیگه ای نمیتونه بکنه! یدونه ، فقط یدونه گل معرفی کن که 3 تا بازیکن رو دریبل کرده باشه و تهش گل زده باشه!
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۲:۰۸
11
25
سپهر
این که دیگه فکر نمیخواد . خودتون بگین . رونالدو گل معمولی هم نزده چه برسه به ایستگاهی
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۰:۱۴
پاسخ
17
33
بارساپولیس بختیاری
خطاب به cr7میشه بگی چرا رونالدو معمولی نمیزنه ؟ یا اصلا آیا میتوان دریبل ساده نیز بزند یا خیر یا اصلامیتوان دروازه خالی را گل کند یا خیر ببین خودتون همتون قبول دارین مسی بهتره ولی نمیخواین قبول کنید فقط سر تعصب حرف میزنین و تمام
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۲:۴۳
پاسخ
17
44
محمدپارسا
رونالدو فقط با قدرت میزنه ک اگه اگه توچارچوب باشه گل میشه ولی مسی ازهر 10 تا ضربه اش 8 تاش توچارچوبه نصفشم گله نمونش بازی قبلی گل چهارم تیم رونالدو در جریان بازی محوه حتی دونفرم نمیتونه دریبل بزنه هرچی داره ازپنالتی ایسگاهی و شروع مجدد کینگ مسی سابقه دریبل زنی 10 بازیکن از وسط زمین و گل زدن همون توپ رو داره
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴:۳۹
پاسخ
36
111
کینگ مسی
بدون زغال هرگز ، اونوقت آدرس داری بریم ببینیم پنالدو کجا دریبل زده؟ یه ویدیو چک بده که حداقل بدونیم یاد داره دنبال توپ بدوه! اون جوایزی که بخواد پرز براش جور بکنه براش آبرو نمیشه! پنالدو همونقدر ارزش داشت که تو جلسه بهترین بازیکن پپ حتی حاضر نشد باهاش دست بده چون میدونس این فقط با لابی گری میاد ، کلا زغال مالدیو میتونه به پنالدوش بنازه و سال دیگه تو لیگ اروپا خودی نشون بده جلو شاختار
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۸:۳۵
5
23
بدون رئال هرگز
اگر رونالدو توانایی دربیل زدنو نداشت دوبار پشت سرهم بهترین بازیکن نمیشد.... برید ب کینگ مسی تون بگید یکم افتخار کسب کنه ک بشر بشناستش ... بااون ضرب های شانسکیش
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۷:۲۹
63
24
radi...
دادا ده تا نبود پونزده تا بود!!!!!خخخخخخ
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۷:۴۱
32
23
Cr7-17
خیلی وقت بودمنتظربودم یک اماراینجوری بدین(من که میگفتم میگفتن امارت اشتباه ست و...) تا روی بعضیها کم بشه که دیگه بادوتاضربه ازادمشی که تازه یادگرفته جوگیر نشن تازه این۲۳تا اختلاف به خاطراینه که سبک ضربه زدن کریس وگل کردنش خیلی سختترِوگرنه میخاست مثل مشی معمولی بزنه که این اختلاف نجومی تر هم میشدالبته این قضیه درباره بازیشونم صدق میکنه کریس اگه الان کمتردریبل میزنه به این خاطرکه دریبلهاش چاشنی حرکات نمایشی هم داشت نه مثل مشی که بازیش خیلی ساده و از مد افتادست خلاصه غارساییها خردسال برن بازیهای دوسال پیش به عقب کریس رونگاه کنن تابفهمن دریبل و تکنیک یعنی چی ضربه ازادهاشو ببینن تابفهمن ضربه ازادیعنی چی و کلا بازیهاشو ببینن تابفهمن بازی یعنی چی تابفهمن کریس یعنی بهترین بازیکن تاریخِ که داره تو بهترین پرافتخارترین و باشکوه ترین باشگاه تاریخ بازی میکنه !Hala madrid¡...
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۳:۵۱
پاسخ
181
72
Hala Madrid
در جواب کینگ مسی که میگه رئالیا از گذشتشون میگن: تو چهارسال اخیر ۳ تا چمپیونزلیگ گرفتیم و اروپا رو به زانو دراوردیم اولین تیم تاریخ شدیم که دوسال پیاپی قهرمان چمپیونز شدیم برای سومین بار در چهارسال اخیر، رونالدو تمام جوایز فردی سال رو برد یادتون رفته همین چند هفته پیش پنجمین جام سال رو گرفتیم در صورتی که شما با کوپا خوشحال بودین تیمی هستید که ۳ ساله رنگ نیمه نهایی چمپیونزلیگ رو ندیدین و باید هم از وضع این روزهای رئال انقدر خوشحال باشید، وضعی که داورای این فصل لالیگا برای رئال درست کردن تا تیم هایی مثل بارسلونا بدون جام نمونن! تا فصل بعد که ویدیوچک میاد خوشحال باشید که وقتی بیاد باید برای سقوط نکردن بجنگید
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۵:۱۴
25
17
سلطوون پنالدو شومن نماد فروتنی و اخلاق!
هفده سالته دیگه چه انتظاری میشه داشت ازت؟! خخ نوجوان عزیز حرکات پنالدو در منچستر معلومه سریع تر از تیم مافیای الان بود ولی فقط پا عوض کردن بلد بود و یدونه گل با دریبل دو نفر هم نداشت حتی اون زمان، افتاد یا هنوز توهم دریبل پنالدو داری؟! درباره ضربات ایستگاهی هم همین بس که مسی همبازی متخصصین ایستگاهی امثال رونالدینیو آنری دکو ژاوی و ویا بود تاقبل از رفتن اینا تا دو سه سال پیش اصلا کسی حق نداشت غیر از ژاوی پشت ایستگاهی بره و مسی تازه دو سه فصله ایستگاهی زن اول تیم شده و با همین اوصاف میانگینش تقریبا برابره با پنالدویی که 14 15 ساله ایستگاهی میزنه و از شدت خودپرستی کسی توی تیم هاش جرات نداشت پشت ایستگاهی بره! چشم داری که میانگین آمارو ببین 1.5% بهتر زده با پانزده سال سابقه بیشتر!!! خخخ حالا مسی که اینقدر فاکتور بهترین در تاریخ رو داره مثل: باهوش ترین و دقیق ترین شوت و بالا ترین سرعت حمل توپ و دریبل زن ترین بازیکن تاریخ و... که نیازی به ادعای ایستگاهی نداره ولی این پنالدو اگه ادعا داره آمار گلهای ایستگاهیش حتی با همون ایستگاهی های شانسی رو بذار کنار اساتید ضربه آزاد: رونالدکومن و جونینیو و بکام و دل پیرو و توتی ببین مسخره نیست خدایی؟؟ من موندم پنالدو چجوری ادعای بهترین داره که با بهترین های ضربه آزاد که گفتم چه فاصله مضحک وحشتناکی داره، هیچ فاکتور بهترین هم در تاریخ نداره نه هوش مسی رو داره، نه دریبل به مسی یا مارادونا میرسه، نه تکنیک به رونالدینیو، نه دقت شوت به مسی، نه سرعت حمل توپ به مسی، نه دقت پاس به ژاوی، نه دقت ارسال هاش به بکام یا پیرلو، نه قدرت رهبری به کرایف یا بکنبائر، نه قدرت بدنی و شوت به آدریانو یا بالاک یا ریوالدو و نه حتی فقط آمار گل زده به پله یا روماریو نمیرسه.. برخلاف مسی که سه چهار تا فاکتورش بی همتا ست در تاریخ فوتبال... اصلا چیه پنالدو رو مقایسه کنم با سرورش مسی؟!! برتری فنی رو که گفتم - تفاوت اخلاق و نجابت و از خود گذشتگی که هیچ - تفاوت قیمت و ارزش در بازار در تمام سالهای اخیر که هیچ - تعداد و تنوع سوپر گلها هم که هیچ - آمار تعداد گل هم یا همین الان کمتره یا تا یکی دوسال دیگه عقب میافته و فقط باید گفت خخهخ ادمین جان مخلصیم حاجی صفحه کلیدم پاک شد از دست این کارشناس!!!
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۳:۳۱
29
68
بارسلونا❤
ضربه‌ی ایستگاهی پریشب مسی رو دیدی ؟ .. از کل دوارن حرفه‌ای پنالدو بیشتر می‌ارزید :))) درضمن از ۵سال پیش تا بحال کاشته‌های مسی خیلی بیشتر از پنالدو گل شده
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۲:۵۹
28
64
3☆☆4
دوستان توجه کنید مسی حرکاتش پیش پا افتادست این دوستمون با پونزده سال سابقه بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا داره اینو میگه
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۴:۴۲
18
68
HaHaFrancoMadrid
منظورت از بهترین پرافتخارترین و باشکوه ترین باشگاه تاریخ همین باشگاهی هست که از دوران روی کار آمدن دیکتاتور فرانکو افتخار آورد و بعد با داوری قرارداد بست؟!! منظورت همین باشگاهی هست که برای هیچ بازیکنی ارزش قائل نیست و هواداراش هم مثل خود باشگاه به همه بازیکنان انتقاد میکنن؟؟ ایکرکاسیاس یادت هست تو برنابئو چقدر تشویق شد و بعد چند سال همون هوادارا براش سوت کشیدن؟ رونالدو هم الان داره تو برنابئو هو میشه باور نمیکنی برو مادرید تا با دورو ترین و بی معرفت ترین باشگاه جهان یا به قول خودت باشکوه ترین باشگاه تاریخ آشنا بشی :))))) تا حالا جو برنابئو رو از نزدیک ندیدی اونجا علیه همه بازیکنان رئال شعار میدن :))))) این چیزا رو شما که اسم خودتون رو طرفدار رئال میزارید ولی در اصل طرفدار رونالدو هستید عمرا متوجه بشید. تشکر از ادمین
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۴:۲۵
29
61
کینگ مسی
پنالدو هر چی داره از پنالتی داره! چن ساله یدونه دریبل نتونسته بزنه ! از یچیز زغالیا خوشم میاد اونم همش میگن ، فلان بودیم و فلان بودیم! اینا رو ولش کن ، الان چی هستین؟ هرچند پنالدو از اولشم چیزی نبود جز یدونه سیکس پک که باهاش پول درمیاره
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲:۵۸
44
71
barca
منطق یک رئالی
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۵:۵۹
32
81
Ehsanpc006
مسی تعریفی نداره. که بتونم وصفش کنم وصف نشدنی هستی پسر «بارسا فراتر از یک باشگاه»
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۳:۰۷
پاسخ
85
199
nima
الان مسی قبلا رونالدو در کل رونالدو
۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵:۰۸
پاسخ