مسی نخستین بازی فصل بارسلونا را از دست داد

مسی نخستین بازی فصل بارسلونا را از دست داد

4581
00:28
25 مرداد 1398
فوق ستاره آرژانتینی دیدار نخست بارسلونا را از دست داد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا لیست خود برای بازی جمعه شب با اتلتیک بیلبائو در هفته نخست لالیگا را اعلام کرده که نام لیونل مسی در آن به چشم نمی خورد تا بدین ترتیب فوق ستاره آرژانتینی نخستین بازی تیمش در فصل جدید را از دست بدهد.

مسی پس از حضور در کوپا آمریکا و سپری کردن تعطیلاتش به بارسلونا بازگشت اما به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا در تور تابستانی بارسلونا شرکت نکرد و هنوز هم نتوانسته به تمرینات گروهی تیم ملحق شود.

فصل جدید لالیگا از ساعت ۲۳:۳۰ جمعه شب با دیدار تیم های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا آغاز می شود.

۲۰۳۱

نظرات کاربران
فوتبال پاک
توپ طلای امسال که مال مسیه شکی درش نیس بارسا هم با تمام توان میاد لیگ قهرمانان رو بگیره اگه بگیره توپ طلای بعدی هم مال مسیه البته وقتی با وجود مسی توپ طلا رو به رونالدو و مودریچ میدن این جایزه دیگه ارزشش رو از دست داده مسی داره با قدرت تمام تمرین میکنه تا با قدرت برگرده و با نمایش های بی نظیرش بعضی ها رو بسوزونه ببینید مسی چیه که یه بازی رو از دست میده بهش میگن پیری ولی رونالدو که کل فصل مصدوم بود بهش میگن جون 26 ساله خخخ مسی به این سن رسیده و هنوز کسی نتونسته حرکاتش رو کپی کنه میترسم تا 100 سال دیگه کسی مثل مسی پیدا نشه پس اینقدر بعضی ها نسوزند و از بازی های بهترین بازیکن تاریخ لذت ببرند
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰:۲۳
پاسخ
11
25
کوپا بی کوپا
من شیفته ی این جملات « شکی درش نیست » شما بارسایی ها هستم! :) خیلی جمله ی قابل ترحمیه
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۲۸
11
3
king leo messi
مثل اینکه خیلیا سوزشون از مسی زیاده
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴:۲۰
پاسخ
9
26
پنالسی
پس بارسا راحت بازی رو می‌بره ، چون مسی فقط سرعت بارسا می گیره و غیر از خودت خواهی کاری بلد نیست
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۵۴
پاسخ
28
10
کلهر
خودخاهی ؟ مسی؟ چرا مگه مث بعضی دوستان هم تیمیا گل زدن غصه خورده یا دستشو ب نشانه افساید گل هم تیمیا برده بالا. نقاط قوت مسی رو گفتی دوست
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷:۰۷
3
8
۶۸۰ بازی=۶۰۰ گل کینگ مسی، رکورد جدید جهانی
تکلیف من هم واسه تماشای فوتبال واقعی در هفته اول لالیگا مشخص شد و راحت می تونم بخوابم. از هفته دوم بازی ها رو دنبال کنم. چون بارسا بدون کینگ انگار مشکلات زیادی داره و نمی تونه به راحتی فوتبال بازی کنه!
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶:۴۱
پاسخ
7
16
مسی
حالا هی مسخره کنید اون موقعی که اومد به شما رئال 4 تا زد اونوقت میفهمید
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲:۱۰
پاسخ
6
22
hamed gh
یخورده بزرگ شین زشته و حیفه که از فوتبال لذت نبری فوتبال جا کینه نیس حتی اگه بازیکن مدنظر ب تیمت ضربه زده باشه
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳:۴۶
پاسخ
1
25
رضا
اگه ده تا بازی روهم از دست بدی وقتی برگردی باز اقای گل اروپا و لالیگا میشی این مهمه
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱:۳۱
پاسخ
8
25
لاماسیای فراموش شده
فدا سرش!مسی روی نیمکت هم بشینه باعث ترس تیم حریف میشه.
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۸:۰۴
پاسخ
7
19
کلهر
امیدوارم چن سال دیگ بشه از دیدنت کیف کرد. همچنین رونالدو
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۴:۳۸
پاسخ
0
21
علی
حتما دارن رو آمپولای ابتدای فصلش کار میکنن آخه کار میبره تا جواب بده...!
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۱:۴۹
پاسخ
91
5
ضد پنالسی
حالا کی پنالتی و دروازه خالی گل کنه
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹:۰۸
19
8
بایر مونیخ
بود تو بازی چی کار می کرد ، بود دو تا دروازه خالی گل می کرد و طرفدارهای بی منطقش میگفتن شایسته توپ طلاست
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷:۵۷
18
7
کلهر
وزیر اونجام بارساییه آخه. چقد بی مزه و خنک ادمین ممکنه؟
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۲:۳۸
5
18
عشقممم نیمار
فدا سرم :-) دیگ این علائم پیری در فوتباله :-)
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۸:۳۷
پاسخ
96
4
۶۸۰ بازی=۶۰۰ گل کینگ مسی، رکورد جدید جهانی
چرا واسه پیر شدن مسی عجله داری؟ جواب: چون بدجوری غیربارسایی ها رو سوزونده و دیگه پماد هم کارگر نیست. بارسا عاقل باش دیوونه! نیمار به خدا به درد سیستم تیکی تاکا نمی خوره! نکن تو رو خدا اشتباهه! همش مصدومه! رئال دبجنب دیگه ما رو راحت کن از شر نیمار و پدر پولکی اش! مدیرعامل بارسا حیفه که لاپورتا نیست!
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳:۵۱
3
2
کلهر
خخخخ خدا نکشتت.ینی فقط میام ب امید خوندنت
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۳:۱۱
8
12
کهکشانی ها
به امید خدا شوتبالش داره تموم می شه .
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۵:۵۰