مصائب حضور در اردوی تیم ملی؛ مدافع استقلال بازی تیمش را از دست داد

مصائب حضور در اردوی تیم ملی؛ مدافع استقلال بازی تیمش را از دست داد

5154
14:37
26 مهر 1398
مدافع میانی استقلال به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی، قادر به همراهی این تیم در دیدار هفته آتی نخواهد بود.

به گزارش وب‌سایت نود، سیاوش یزدانی، مدافع میانی استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پا قادر به همراهی این تیم در جدال هفته آینده آبی‌پوشان نخواهد بود.

مصدومیت سیاوش یزدانی از ناحیه عضله پشت پا هست و گفته می‌شود این بازیکن احتمالاً ۲ تا ۳ هفته شرایط شرکت در تمرینات را ندارد و نمی تواند برای این تیم بازی کند.

این در شرایطی است که استقلال برای بازی با سایپا عارف غلامی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و باید دید استراماچونی چه تصمیمی در مورد خط دفاع خود خواهد گرفت.

4416

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
ما ک خیری از تیم ملی رنگی ندیدیم ...اینم روش :-P
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴:۵۷
پاسخ
21
72
AZADI
از زمانی که لیگ شده تا حالا فقط یه بازی بدون محروم و مصدوم و بدبختی نبودیم...این چیزا برا ما عادیه ولی همه باید بدونن ما طرفدارای آبی دلیم هر چیزی بشه نمیریم سمت فوتبال اروپا و تا آخر از تیممون حمایت میکنیم...امسال هرجی بشه نباید بزاریم استرارو عوض کنن و صد البته همین بازیکنای جوون...به امید موفق استقلالمون:)
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹:۵۲
پاسخ
3
73
هوادار تیم ملی
یعنی تیم ملی با مدافع مصدوم رفته بحرین؟؟؟ این آقا که نباشه تیمش بهتر نتیجه می گیره تو سه تا برد استقلال غایب بوده.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۳۷
پاسخ
70
2
AZADI
نکشیمون بابا طرفدار ملی
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۲۵
2
27
استقلال کهن
استقلال چندین سال است همیشه موازنه مربی و بازیکن درآن برقرار نمیشه،یک فصل بازیکن خوب ویکی فصل دیگر فقط مربی خوب،تا۱۴۰۰ همین آش و همین کاسه ست.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲:۲۷
پاسخ
8
60
رعنا
ان شاالله تیم سایپا را شکست می‌دهیم و از هفته بعد عارف غلامی به تیم اضافه میشه ...
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۴:۳۷
پاسخ
2
109
ایمان۰۴
تا حالا امسال نشده استقلال تو یه بازی کمتر از سه تا از بازیکنهای اصلیش غایب باشن به لطف داوران و کارتهای الکی و کمیته پولساز انضباطی
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲:۵۶
پاسخ
1
106
امیر۶
این بابا از دشمن فرضی شکست خورده.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳:۱۶
59
1
رسول همیشه آبی
مجبوره تغییر سیستم بده و از سه پنج دو به چهار چهار دو برگرده یا اینکه از طاهرخانی استفاده کنه که ریسکش بالاست ولی شک ندارم بهترین تصمیمو سر مربی با کلاس ما میگیره