مصطفی دنیزلی سرمربی جدید تراکتورسازی+ عکس

مصطفی دنیزلی سرمربی جدید تراکتورسازی+ عکس

20399
19:19
23 خرداد 1398
سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز قرارداد خود را امضا کرد.

به گزارش وبسایت نود، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد خود را به صورت رسمی امضا کرد. 

مدت قرارداد این سرمربی یک ساله بوده و در صورت توافق قابل تمدید خواهد بود. 

این مربی 69 ساله روز دوشنبه هفته آینده (27 خرداد) وارد تبریز می شود. 

وی پیش از این در تیم‌های پاس و پرسپولیس در فوتبال ایران مربیگری کرده است که بار دیگر هدایت تیمی را در رقابت های لیگ برتر بر عهده خواهد داشت.

 

 

20441

نظرات کاربران
فردین
امسال لیگمون حتی جذابتر از سال قبل میشه پرسپولیس که ثابت کرده خودش و با برانکو استقلال با یه مربی با سبک فوتبال تهاجمی پدیده برای سال دوم با یحیی حرف های زیادی برای گفتن داره تراکتور هم که باید ازش ترسید امسال همه چی تمومه سپاهان با قلعه نوعی واقعا غیر قابل پیشبینیه تو این جمع ذوب آهن منصوریان رو هم با نتایج هفته هایی که منصوریان بود اگه ببینیم برای خودش یک تیم فوق العاده ای هست ما فوتبال دوستا امسال لذت میبریم
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۸:۱۵
پاسخ
13
299
حرف حساب
حیف دنیزلی نیست واقعا؟!
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۰۰
پاسخ
257
154
فرشاد
حیف از دنیزلی که عمر خودش را دو بار در پرسپولیس حرام کرده بود.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳:۲۰
233
270
تی تی
بازم زنوزی رونالدویی رکب زد :)) با مربیای دیگه مذاکره کرد با پاشا قرارداد بست زنوزی چکار میکنی با رقبا خخخخخخه
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰:۵۱
پاسخ
149
230
لیلا
در حسرت سهمیه
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۱۸
78
9
kamran
به عنوان یک پیشنهاد به همه دوستان پرسپولیسی، استقلالی، سپاهانی و تراکتوری عرض می کنم که بیاید یکم بیشتر بهم احترام بذاریم... جو متشنج ورزشگاه ها شروعش از همین فضای مجازی هست... کل کل مزه فوتبال هست ولی توهین نکنید لطفا... غیرتی نشید... بخدا من پرسپولیسی تعداد زیادی دوست استقلالی دارم... و قطعا اگر اصفهانی بودم تعداد زیادی دوست سپاهانی و ذوبی داشتم... اتهامات بی اساس نزنیم... با دروغ پراکنی باعث نفرت نشیم... با تهمت باعث عصبانیت نشیم... اینها رو همه قبول دارن جز یه عده که عقده دیده شدن دارن(چه منفی چه مثبت)
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۳:۱۶
پاسخ
10
493
.....
من هم به عنوان یه پرسپولیسی ازصمیم قلب خوشحالم برای تراکتور وتبریزی های عزیز.فارق ازهررنگ وجانب داری تاثیریک مربی برفوتبال وبازی یک تیم روبااومدن دنیزلی به تراکتور خواهیم دید وبدون شک فوتبال ما به وجود همچین مربیایی احتیاج داده ویادمون نره تعداد معدودی مربی باکلاس وبادانش تولیگمون داریم مثل یحیی برانکو دنیزلی استراماچونی وتاحدودی هم مربی ماشین سازی.ما برای بیرون رفتن ازسایه فوتبال تدافعی کیروش که غالب شده به لیگ وفوتبال مابه مربیای بادانشی که تفکرات حجومی دارن احتیاج داریم...باارزوی موفقیت برای دنیزلی وتراکتور
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۴۸
پاسخ
26
260
آراز
درادبیاتت تجدید نظر کن تراختور برا کل اذربایجانه نه فقط تبریز.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹:۳۲
3
66
TT کرجی
به نظرم تنها کسی که میتونه جلوی برانکو رو بگیره تو لیگ فقط مصطفی پاشاست امیدوارم تهاجمی تر از پارسال باشیم انتخاب و هوشمندانه ای بود آتا ، ممنون
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۲۴
پاسخ
101
142
تراختور
یاشاسین مصطفی پاشا یاشاسین اتا زنوزی یاشاسین تراختور
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰:۳۳
پاسخ
53
163
رضا
انتخاب بد.مربی کهنسال که قبلا مربی خوبی بوده ولی دیگه دوران گذشته و بی انگیزه هستش محبوب بودن که دلیل نمیشه حتما مربی خوبی باشه.در آخرین تیمی هم که حضور داشته تیم کاسیم پاشا با هدایت ایشون در آستانه سقوط به لیگ دسته پایین بودش.
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹:۳۴
پاسخ
83
94
مجتبی
خیلی دوست داشتم مصطفی دنیزلی برگرده ایران ولی نه به عنوان سرمربی تراکتور
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶:۴۶
پاسخ
140
29
محرم
تراکتورو امسال نابود میکنه دنیزلی
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰:۰۶
پاسخ
131
51
بوفون
اینیکه برای شما آرزو ه برای ما خاطره س 10-10-3
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰:۰۵
پاسخ
136
26
زانیار
دنیزلی پرسپولیسی . مظاهری پرسپولیسی . خانزاده پرسپولیسی
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱:۰۴
پاسخ
150
35
فرشاد
کلا لیگ برتر و وزارت و فدراسیون پرسپولیسی.همه پرسپولیسی. طرف ترک هستشا.ایرانی نیست که طرفدار تیمی باشه.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰:۰۳
52
98
گلادیاتور سرخ
دنیزلی عزیز، خوش اومدی. به امید موفقیت تو تیم رقیب، امیدوارم که حرفه‌ای باهات رفتار کنن.
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶:۲۶
پاسخ
68
73
فقط زرد طلایی
تبریک به تراکتوری ها ، و جالب اینکه طرفداران پیروزی این روزها مدام پیگیر اخبار سپاهان و تراکتور هستن ، میدونید چرا ؟ چون ترسیدن ، چون این دو تا تیم بزرگ هستن و طی سال های آینده حاکمان فوتبال ایران . وقتی بزرگ باشی همه بهت توجه میکنن . این فصل VAR بیاد ببینیم بعضی تیم ها بدون پنالتی زدن کجای جدول میرن
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۳:۲۹
پاسخ
149
100
حشمت
دروغ هر چی بزرگتر باشه تاثیرش بیشتره. این رو گوبلز رییس دستگاه تبلیغاتی آلمان نازی میگفت. کدوم پنالتی جناب" فقط زرد طلایی"؟ . البته عملیات مثلا جنگ روانی شماها طنزه، از بس بی استعدادید
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۵:۵۵
60
114
مافیای سرخ
تراکتوری زیادی دارن خرج می کنند بعد به سرخابی های پایتخت گیر می دن #دلواپس بیت المال
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۲:۳۱
پاسخ
99
66
efi
سرخابی های پایتخت دولتی هستن و پولشون از جیب من و تو و بیت المال هستش ولی تراکتور خصوصیه هرچه قدر دلش بخواد میتونه خرج کنه سرخابی های پایتخت هم باید خصوصی بشن تا کسی بهشون گیر نده.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۲۳
8
30