مظاهری: فصل بعد ممکن است در هر تیمی باشم

مظاهری: فصل بعد ممکن است در هر تیمی باشم

3384
21:55
05 اسفند 1397
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هیچ موقع عکس‌العملی به تماشاگران نشان نمی‌دهم؛ چه استقلال باشد چه پرسپولیس.

به گزارش وبسایت نود، محمد رشید مظاهری بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل استقلال درباره مهار پنالتی کریمی در بار دوم گفت: وقتی بازیکنی پنالتی می‌زند و گل می‌شود دفعه بعد هم باید همان طرف بزند (با خنده)

وی درباره توهین هواداران استقلال به او و درخواست منصوریان برای نشان ندادن عکس العمل عنوان کرد: هیچ موقع عکس‌العملی به تماشاگران نشان نمی‌دهم؛ چه استقلال باشد چه پرسپولیس و یا سایر تیم‌ها. احترام همه واجب است؛ این عکس‌العمل‌ها در فوتبال طبیعی است و تمام آنها را حلال می‌کنم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در خصوص اینکه ظاهرا استقلالی‌ها بخاطر اینکه احتمال دارد فصل آینده به پرسپولیس برود علیه او شعار داده‌اند گفت: فصل بعد بازیکن آزاد هستم و ممکن است به هر تیمی بروم؛ پرسپولیس یا حتی سپاهان.

مظاهری خاطر نشان کرد: اختلاف دو تیم ۳ گل نبود، اما ما نتوانستم خواسته‌های مربی را پیاده کنیم.

1004

نظرات کاربران
salar
این بعد از تیام دیگه دروازه بان نشد
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳:۲۵
پاسخ
6
6
Pouya2220
مظاهری فوق العاده ست... بیرو که بره تیم ملی با داشتن حسینی و مظاهری به هیچ مشکلی بر نمیخوره ... از نظر اخلاقی هم بی نظیره و امیدوارم هرجا میره حتی پرسپولیس موفق باشه... (الا مقابل استقلال) ضمن اینکه این مسئله که استقلال تیمی رو با اختلاف 3 گل ببره مگه جدید؟ :| مقصر دروازبان نیست مقصر تیم های ایرانن که هیچ کدوم قابل مقایسه با استقلال نیستن... اگر پرسپولیس امسال 4 تا هم بخوره من زیاد خوشحالی نمیکنم چون خداوکیلی با این آمادگی استقلال کاشیما هم 4 تا بخوره عجیب نیست چه برسه به پرسپولیس...
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵:۵۳
پاسخ
4
7
علیرضا
بی طرف میگم مظاهری لیاقتش خیلی از بیشتر از ذوب آهن هست. نه اینکه خدای نکرده بگم ذوب آهن باشگاه کوچیکیه. کلا" تو تیمهای شهرستانی بازیکن کمتر بچشم میاد. شما ببین پرسپولیس و استقلال اگه با تیم دسته سومی هم مسابقه بدن پخش مستقیم دارند. ولی سایر تیمها چی ؟ رشید مظاهری یکی از بهترین دروازه بانان ایرانه. اگر زودتر از اینها رفته بود پرسپولیس یا استقلال الان شاید لژیونر بود. از نظر فنی و اخلاق بیسته. امیدوارم در مرحله اول سالم و تندرست باشه و مراحل بع موفق و پیروز .... ولی آقای مظاهری اگر موقعیت رفتن به تیمهای پرسپولیس و استقلال برای شما پیش آمد درنگ نکن. ....
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۴:۲۹
پاسخ
4
17
محمد 2014
بله
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷:۵۵
پاسخ
7
9
عشقممم نیمار
تابلو‌ک طرفدار شیش_پولیسی .. اینه‌من نمیگم ..خود تو‌مصاحبت گفتی ... و‌مطمئنم بین عشق_تقلال و‌شیش_پولیس .‌شیش_پولیسه انتخاب میکنی :-) هرچند عشق_تقلال همیشه اشیانه عقاب های اسیا بوده و‌نیازی ب دروازبانی ک ۳تا میخوره نداره :-)
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴:۴۹
پاسخ
57
35
سرخ
پرسپولیس نیازی به تو ندارد چون خودش دروازه‌بانی داره که پنج تا از خربین خورد و تو ۲ بازی او را آقای گل آسیا کرد .
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳:۵۹
6
3
آریا
آره آشیانه عقاب ها عقاب های اسیا نیازی ب دروازبانی ک ۳تا میخوره نداره نیاز به دروازه بانی داره که شش تا بخوره داره العین فراموش نشد
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵:۴۱
12
14
شازده آبی
طبق «اصل پایستگی» هرجا بری «سه» تا از «اس‌اس» میخوری ::::::::::::: سه گل خوردن مظاهری از اس‌اس از بین نمیرود، بلکه از یک‌بازی به بازی دیگر منتقل میشود.
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۸:۵۶
پاسخ
48
114
حسن آبی دل
در جواب مدیوماه پرسپولیسی شما تیم ته جدولی و ببرید بحران مصدومیت و فقر بازی زیباتون و از بین ببرید نمیخواد به ما گل بزنید. در جواب طوفان زرد اسیا سپاهان 3 ابومسلم 4( لیگ اول حرفه ای) :اولین بازی با دریافت 4 گل *سپاهان 0 استقلال 3 (لیگ اول حرفه ای): اولین باخت با اختلاف 3 گل *سپاهان 3 پاس تهران4(لیگ سوم حرفه ای):دومین بازی با دریافت 4 گل *سپاهان 1 سایپا 4(لیگ چهارم حرفه ای):دومین باخت با اختلاف 3 گل وسومین بازی با دریافت 4 گل *سپاهان 4 پاس 4(لیگ پنجم ):چهارمین بازی با دریافت 4 گل *سپاهان 2 سایپا 4(لیگ ششم حرفه ای):پنجمین بازی با دریافت 4 گل *سپاهان 2 پیکان 4(لیگ هشتم حرفه ای):ششمین بازی با دریافت 4 گل *سپاهان 3 استقلال 4(لیگ دهم حرفه ای ): هفتمین بازی با دریافت 4 گل *سپاهان 0 مس کرمان 3 (لیگ یازدهم حرفه ای):سومین باخت با اختلاف 3 گل *سپاهان 1 تراکتورسازی 4(لیگ دوازدهم حرفه ای ):هشتمین بازی با دریافت 4 گل وچهارمین باخت با اختلاف 3 گل *سپاهان 0 نفت تهران 3 (لیگ 14 حرفه ای):پنجمین باخت با اختلاف 3 گل *سپاهان 0 استقلال 3 ( لیگ 15حرفه ای):باخت ششم با اختلاف 3 گل *سپاهان 0ماشین سازی 3لیگ 16حرفه ای):باخت هفتم با اختلاف 3 گل *سپاهان 0 پدیده 4 ( لیگ هفدهم حرفه ای): باخت اول با اختلاف 4 گل! ونهمین بازی با دریافت 4 گل ادمین بچاپ لطفا
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳:۴۴
9
9
مدیوماه پرسپولیسی
احسنت طبق همین اصل رحمتی "چهار " تا از" پرسپولیس " خواهد خورد که "سه " تاشو توی "ده" دقیقه میخوره و البته شیشتقلال هم "شیش" تا میخوره از پرسپولیس توی دربی . با پاتوسی هم 6 تایی خواهید بود و البته خواب صدر رو هم بعد از "70" هفته نخواهید دید .
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸:۲۷
88
8
طوفان زرد اسیا
دوست گرامی اشتباه میکنی اصل پایستگی میگد هر مربی بیاد تو اس اس هر دفعه 6 تا میخورد فقط یکبار العین ه یکبار پرس پولیس