مظفری: اخراج بازیکن استقلال اشتباه مسلم داور بود

مظفری: اخراج بازیکن استقلال اشتباه مسلم داور بود

14651
17:10
26 آذر 1394
وبسایت رسمی برنامه نود - یک کارشناس داوری فوتبال گفت: اعلام خطا و اخراج بازیکن استقلال اشتباه مسلم داور بود.

وبسایت رسمی برنامه نود - یک کارشناس داوری فوتبال گفت: اعلام خطا و اخراج بازیکن استقلال اشتباه مسلم داور بود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، نوید مظفری در مورد اخراج بهنام برزای بازیکن استقلال در دقیقه 27 گفت: بازیکن استقلال حتی روی مهاجم صبا مرتکب خطا هم نشد. او دستش را یک لحظه بر روی شانه بازیکن صبا گذاشت اما فشاری وارد نکرد و چند ثانیه بعد از آنکه برزای دستش را از روی شانه بازیکن صبا برداشت این بازیکن خودر ا به زمین انداخت.

وی ادامه داد: اخراج بازیکن استقلال اشتباه مسلم داور بود. این بازیکن حتی مرتکب خطا هم نشد.

دیدار دو تیم تا دقیقه 40 با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال در جریان است.

 

 

کد/2020

نظرات کاربران
سنندجی
تیتر روزنامه پیروزی درشنبه. سرتیم دایی رو بریدن.
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۶:۳۲
پاسخ
28
28
Bahram
اره به خدا کم نمیارن تیتر میزنن اخراج دقیقه 88 از قبل برنامه ریزی شده بود استقلال بازهم به لطف داور برد ولی شیرخفته همچنان خواب است خخخ
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۷:۳۸
19
19
Zafpkk
حالا اگه ۴پولیسی ها بودند زمین و زمان رو به هم میدوختند و داور رو محروم میکردند
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۴:۳۹
پاسخ
29
38
kamalronaldo
دوستان پرسپولیسی کجان ؟!!!
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۹:۰۱
پاسخ
33
34
behzad taji
جای تاسف داره.اشتباهات داوری تو ایران سهوی نیست.سر استقلال رو توی این بازی میخوان ببرن
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۳:۴۷
پاسخ
22
23
پويان
راستي داور مال كدوم شهره؟؟؟!!!!!!
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۸:۳۰
پاسخ
12
40
محمد
اقای مظفری ما دیگه عادت کردیم . داورا به ضرره استقلال سوت نزنن روزشون شب نمیشه .
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵:۵۳
پاسخ
36
49
من
اگه مدافع صبا بود همين نظر رو داشتيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بس كنيد ديگه اين همه جانبداري رو
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۴:۴۸
پاسخ
40
44
آرش
دوست عزیز مارو تو دو تا بازی ذوب آهن امسال دو بار به اشتباه 10 نفره کردن هم تو حذفی هم تو لیگ...... حالا شما میگی که رو داره؟
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶:۱۳
0
1
Bahram
جانبداری کجا بود روتونو برم اگه این پرسپولیسی بود اخراج میشد بازی اینو میگفتی؟
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵:۴۷
27
40
اس اس قهرمان
اگه برزایو از قصد اخراج نمیکرد استقلال گلهای بیشتری میزد با اون بازیه هجومی تیمم اس اس متاسفم واسه این داوری اون از پنالتیه مقابل تراکتور اینم از ... به امید قهرمانیه تیم محبوبم استقلال قهرمان
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۴:۳۲
پاسخ
34
46
استقلال قهرمان دوستاره
مشخصه باید داور اشتباه کنه ازبس که بعضی ها علیه داورها جو سازی کردند همه اشتباه میکنن. مثل بازی با تراکتور داورها ترس دارند و برای پرسپولیس اشتباه به نفع و به ضرر استقلال میگیرن.
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۳:۱۰
پاسخ
34
53
امیرحسین
اخراج درست بود چون موقعیت صددرصد گل بود و برزای هم آخرین نفر بود
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۲:۱۵
پاسخ
68
49
رضا
اتفاقا خوبم خطا بود دیگه دست گذاشت روی کتف مهاجم...حتما باید بزنه بشکونه....این اقا احتمالا صحنه رو درست ندیده..
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰:۰۰
30
9
Bahram
مهندس کارشناس میگه اصلا خطایی نکرده ک بخواد کارت بگیره
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۴:۵۰
36
59
احسان
ازبس دايي كنار زمين غر ميزنه اونكه بايد اخراج ميشد دايي بود
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۱:۴۸
پاسخ
35
60
پويان
هيچكس مثل دايي داورهارو تحت تاثير قرارنميده
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۸:۴۷
پاسخ
42
63
م4ی4ث4م4
خودمون میدونیم داور اشتباه کرد چ فایده ای داره دیگه؟ هفته پیش پنالتی نگرفت الانم اینطوری/4پولیسیا میگن ب نفعه ماس داوری معلومه واقعا
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۴:۴۵
پاسخ
58
83
سعید سرپل ذهاب
جوی که پرسپولیسیا علیه داورا راه انداختن کار خودشو کرده،چند هفته س داورا کاملا علیه استقلالن ،،،متاسفم برای بی منطق ها که همیشه باید به نفعشون گرفته بشه؛!!!! اون از پنالتی بازی تراکتور،اینم از این اخراج خنده دار!!!!!
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۴:۲۰
پاسخ
64
89
اروین
داداش چرا بی منطق نظر میدی کجا داور علیه تیمتون بوده اکثر کارشناسان گفتند اخراج برزای درست بوده بجز یه کارشناس که اونم اقای نوید مظفری بوده فکر کنم میانه خوبی با استقلالیها داره بعد تو بیشتر بازیها داوری به نفعتون بوده اونم از نظر نتیجه از داوری سود بردید.فقط یه بازی به ضررتون بوده اونم بازی با تراکتور.این بلایی که داور سر پرسپولیسیها از اول فصل اوردند سرتون میومد که زمین و زمانو بهم میدوختید.برید خداروشکر کنید با بازیهایی که داور به نفعتون سوت زده الان صدر جدولید.
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۴:۵۰
40
17