مظفری: داور پنالتی پرسپولیس را ندید/ اخراج سوشا درست بود

مظفری: داور پنالتی پرسپولیس را ندید/ اخراج سوشا درست بود

5640
19:43
15 فروردین 1395
وبسایت رسمی برنامه نود - داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: داور پنالتی پرسپولیس را در بازی سیاه‌‌جامگان ندید.

وبسایت رسمی برنامه نود - داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: داور پنالتی پرسپولیس را در بازی سیاه‌‌جامگان ندید.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت سعید بخشی‌زاده در بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان گفت: داوری در بازی که بدون تماشاگر است خیلی مشکل نیست. بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان نیز همین شرایط را داشت. اخراج سوشا مکانی و همچنین پنالتی که برای سیاه‌جامگان گرفته شد، کاملا درست بود.

وی ادامه داد: در دقیقه 72 میثم حسینی روی مهدی طارمی در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد که داور این صحنه را ندید. این مهمترین صحنه داوری این مسابقه بود که داور آن را ندید.

مظفری تصریح کرد: در دقیقه 72 نیز توپ به دست مدافع سیاه‌جامگان برخورد کرد که این صحنه را نمی‌توان به طور قطع پنالتی اعلام کرد زیرا در تصاویر تلویزیونی این صحنه واضح نیست.

 

2020

نظرات کاربران
Manchester
کمیته داوران کلا فازت چیه؟!!!!!
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۳:۴۸
پاسخ
1
23
مرضیه
کار سوشا عالی بود داورا عادتشونه گلرای مارو اخراج کنن نمونش ایمان صادقی
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۱:۰۸
پاسخ
13
10
reza
داوری بسیار بد کار کرد دو خطای پنالتی واضح برای تیم گرفته نشد یک خطا روی طارمی و دیگری خطای هند بازیکنان سیاه جامگان که دوبار پشت سر هم بدستشان خورد اگر پرسپولیس بازی را نمیبرد بازهم پای داور وسط بود.
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۳:۲۳
پاسخ
2
53
مسعود گل باشی
دقت کردین ؟هروقت بازی پرسپولیس یه صحنه مشکوک داره که این بازی اصلا نداشت ایشون پیداش میشه ههخخخخ.ماهم نفهمیدیم پرسپولیسیه
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۷:۲۸
45
1
دخی پرسپولیسی
برای ما دیگه اشتباهات داوری یه چیز عادی،اگه داورا اشتباه نکنن شک میکنیم....خوشحالم که امروز بردیم حتی با اینکه 10 نفره بودیم...دم بچه ها گرم:))
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۰:۰۰
پاسخ
3
85
امیر
داوری ها این چندساله مارو دق مرگ میکنند ... اشکال نداره پرسپولیس قهرمان میشه چه 6 امتیاز فدراسیون سراسیمه قبل از پایان مهلت اعتراض به رای فیفا ازش کم کنه چه اینکه داورها یه بازی درمیون سرش رو ببرن! هربازی ما به عشق هادی میریم به سوی قهرمانی عالم، آدم باید بدونه عشق هادی تو قلبمونه واااااااااااااااااااااااااااااااای
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۹:۱۶
پاسخ
4
95
هوادار پرسپولیس
داور کلا صحنه ای که به نفع پرسپولیس بود،نمیدید!....تو یه صحنه پای انصاری رو زدن ولی دریغ از یه کارت زرد!!!!...اگر انصاری مصدوم میشد چی؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۹:۰۹
پاسخ
4
130
ستار666666
بی خیال ما باید خودمون ببریم به داور کاری نداریم وقتی بتونی بازی رو ببری دیگه اشتباه داوری مهم نیست
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۳:۳۱
2
54
fatemeh 666666
والا ما که دیگه عادت کردیم به ناداوری ... از اول تا حالا فقط دارن سرمون رو می برن ... 2تا پنالتی برامون نگرفتن ... 1-خطا روی آقا مهدی ... 2-خطای هند هم کاملا واضح بود ... اشتباهات دیگه هم بماند ... متاسفم برای داوری ...
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۴:۳۰
3
93
سعید
سوشا یه تنه تیم رو نابود میکنه ها. ایشالا برنگرده هیچ وقت. اون چه خطایی بود جوگیر؟؟؟؟؟
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۴:۲۸
20
98
amir
فدراسیون اصفهانی,کمیته انضباطی استقلالی,داوری هم هیچی نگیم در موردش !!! جالبه این چرخه در تمام بازی های پرسپولیس تکرار شده!!! باور کنیم عادیه؟!
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۴:۲۷
3
105