مظفری: گل پرسپولیس و گل استقلال خوزستان روی اشتباه داور به ثمر رسید

مظفری: گل پرسپولیس و گل استقلال خوزستان روی اشتباه داور به ثمر رسید

23927
20:14
29 مهر 1395
وبسایت رسمی برنامه نود - داور بین‌المللی سابق تیم فوتبال ایران گفت: هر دو گلی که در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس زده شد با اشتباه داور به ثمر رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - داور بین‌المللی سابق تیم فوتبال ایران گفت: هر دو گلی که در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس زده شد با اشتباه داور به ثمر رسید.

به گزارش وبسایت نود ، نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت حسین زرگر در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: این داور در دقیقه 27 خطایی شبیه‌سازی شده از مهاجم استقلال خوزستان گرفت و به او کارت زرد نشان داد که این تصمیم کاملاً درست بود و بازیکن پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی نشد.

وی با اشاره به گل استقلال خوزستان گفت: داور در این صحنه جای‌گیری اشتباه داشت و توپی که به بدن بازیکن پرسپولیس خورد را به اشتباه خطای هند اعلام کرد در حالی که در این صحنه هیچ خطای هندی روی نداده بود اما همین ضربه خطا تبدیل به گل استقلال خوزستان شد که در واقع این گل با اشتباه داور به ثمر رسید.

مظفری در مورد پنالتی که به سود پرسپولیس اعلام شد، گفت: این پنالتی کاملاً درست بود زیرا دروازه‌بان استقلال خوزستان پای مهاجم پرسپولیس را به جای توپ زد.

وی با اشاره به گل پرسپولیس گفت:‌ گل پرسپولیس هم روی خطایی به ثمر رسید که داور به اشتباه آن را اعلام کرد و تکل بازیکن استقلال خوزستان کاملاً درست بود و این بازیکن پرسپولیس بود که خود را به بازیکن استقلال خوزستان زد و داور به اشتباه برای پرسپولیس ضربه کاشته اعلام کرد و همین ضربه هم تبدیل به گل تساوی پرسپولیس شد بنابراین هر دو گلی که در این بازی به ثمر رسید با اشتباه داور زده شد.

مظفری در مورد اینکه سرمربی استقلال خوزستان مدعی شده داور بازی را برای پرسپولیس مساوی کرده است، گفت: بعد از بازی صحبت زیاد می‌شود اما باید بگویم هر 2 گل بازی نتیجه اشتباه داور بود.

 

2020

نظرات کاربران
مسعود گل باشی
شما همیشه داری به سود پس پس میگیری مظفری جون به خودت فشار نیار
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۱۹:۵۸
پاسخ
6
2
خوزستان پرسپولیس
خدایش گفتم مگه داور کاری کنه ک پرسپولیس گل بخوره همین کارو هم کرد
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۸:۲۸
پاسخ
1
4
ا.ا
داستان داوری برا پرسپولیس تکراری شده و دیگه بهش اهمیتی نمیدیم همش متضرر میشم
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۲:۱۴
پاسخ
0
3
نسیم
و جالب اینکه همین آقا هفته پیش گفت باید پنالتی واسه نفت گرفته میشد اما پرسپولیسیا قبولش نداشتند...خوبه دیگه هر طرف باد میوزد
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۷:۳۸
پاسخ
2
2
قشقایی
قشقایی
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۵:۳۵
پاسخ
15
5
Reza
تمام کارشناسا گفتن داوری به ضرر پرسپولیس بوده تا کی میخاید حق پرسپولیسو بخورید گل استقلال اشتباه بود
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۸:۲۸
پاسخ
3
20
مسعود گل باشی
خخخخخخخخخخخخخخخخ همه؟ همین دونفر بودن که یکیشون اصلا اسمشو نشنیدیم یکیشم همیشه به نفع میگیره
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۲۱:۰۱
7
1
مهران7
بچه های ابی توجه کنید. پرسپولیسیا میخوان با حاشیه سازی برا بازی امروز قشقایی رو فراموش کنن. داور هم اصلا به نفع نمیگرفت و اصلا تابلو هم نبود.
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۳:۱۰
پاسخ
17
3
رضا
واقعاً خجالت دارد ، اين هجمه كه بر داوران ما وارد ميشود . تمام مرباهاى ايرانى ، بجاى اينكه إشكالات تيّم خود را بر طرف كنند ، الكى از داورها ايراد ميگيرند . دايي كه هر بازى از داورها يك پنالتى طلبكاره ، اقاى هميشه طلبكار و بهانه گير ( مربيگريش ده ساله در يك سطح مانده است ) ، قلعه نويي هم همينطور ، پور موسوى كه از قبل بازى فشار را روى داور اورد تا بعد بازى ( كدام داور ميتواند با اينهمه هجمه درست داورى كند ) ، اصلاً در تمام كنفرانسها امروز داور مقصر بود ، واقعاً. خجالت دارد ، مرباهاى ايرانى بجاى اينكه سطح سوادشان را بالا ببرند ، ياد گرفته اند ، فقط حاشيه درست كنند و بقول معروف از أب گل الود ماهى بگيرند . نتيجه اينهمه هجمه فحشها به داوران در اهواز و تبريز ميشود . واقعاً اين مرباها هر كجاى دنيا بودند، مادام العمر محروم ميشدند !!!
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۱:۲۸
پاسخ
2
9
استقلال
بار کج ب منزل نمیرسه داور ی پنالتی برای اس خوزستان نگرفت ی پنالتی الکی واسه پرسپولیس گرفت 70 درقد خطاها ک برای پرسپولیس گرفت اشتباه بود گل پرسپولیسم ک مردود بود...ی دفعه جامو دو دستی بدین ب پرسپولیس قال قضیه رو بکنین دیگه،،ادمین اگه بی طرفی چاپ کن
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۷:۱۰
پاسخ
41
13
اف سی دوپینگ
فعلا که 6 ساله رو سرتون آواره!
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۴:۳۴
1
16
سوختن درحد شیشتقلال
توبسوز
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۲:۱۸
3
19
اس اس قهرمان اسیا
توجه کردید در بازی پرسپولیس مقابل نفت یه پنالتی مفت برای پرسپولیس گرفتن و یه پنالتی واضح نفت رو نگرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟جالب اینکه امروز هم دقیقا همون برنامه تکرار شد و پنالتی مفت برای 4 پولیس گرفتن و پنالتی استقلال خوزستان رو نگرفتن و داور تمارض تشخیص داد.واقعا اگه قراره به زور پرسپولیس رو قهرمان کنید دیگه چرا لیگ رو برگزار میکنید؟؟؟؟؟جام رو بدید به پرسپولیس تا دیگه همه سر کار نباشن
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۰:۰۴
پاسخ
62
26
اث میلان.پرسپولیس
داش اخر من از دست شما استقلالی ها خودمو میزنم نفله میکنم.کلا کارشناسی رو برعکس میکنن.یعنی اینقدر سوز دارین
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۵۷:۴۸
1
10
سارا
شما هم توجه کردید توی بازی همین نفت با استقلال پنالتی مسلم نفتیا رو نگرفتن؟! اگه اون بازی رو می باختین که دیگه بدجوووور می رفتین توی حاشیه و کار داش علی منصورتون هم تموووم بود!;-) در ضمن کارشناسای داوری همه گفتن پنالتی پرسپولیس درست بوده و حرکت بازیکن اس.خ داااااایو بوده گلم! ادمین لطفا بچاپ:-)
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۲:۵۱
5
26
حسین ص(بهشهر)
خواب دیدی خیر باشه بازی با نفت اون تیم ما بود که ضرر کرده اون افساید طارمی و پنالتی علیپور رو نگفتی تازه تیمی که سه تا گل میزنه دیگه چه بحثی میمونه
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۱:۰۳
3
27
mahyar
عزیزم شما یا نمیدونی پرسپولیسیا قرمزان یا اینکه تلویزیونتون سروتهه.
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۵:۰۷
3
26
مهران7
دوستان عزیز جو ندید. بذارید این بنده خداها امسال جام بگیرن. خالا که زمین و زمان دست به دست هم دادن و داورا هم همت میکنن شما هم یه هل بدید تا این بخت برگشته ها هم به ارزوشون برسن و پولای بیت المال و هدایتی هم هدر نره.
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۸:۲۰
28
6
اقلیت آبی
برای کسی که دوست نداره بفهمه هر توضیحی اضافه ست...
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۴:۳۱
3
28
اف سی دوپینگ
شما که مهم نیستید که سر کار باشید یا نه هنوز به 5 رتبه ای سرورتونم نرسیدید!
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۱:۱۰
3
27
ایدا سادات16قرمز
بازی نفت ششتقلالم 2 تا پنالتی واسه نفت نگرفتن بازی ششتقلال سیا جامگان یه پنالتی واسه سیا جامگان نگرفتن
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۰:۰۲
4
29
امیر
جالبه که نظر شما با نظر همه کارشناسای داوری هر دو بازی فرق داره البته از ۶-۴ لالیها غیر این توقعی نیست
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۷:۵۲
3
30
اث میلان.پرسپولیس
درست میگه.توپ کمال رو زد.کلا داور جو رو متشنج کرد اخر بازی هم که سرکله پرسپولیسی ها شکسته شد.
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۷:۱۵
پاسخ
8
55
amir
معلوم بود ماست مالیش میکنن...میخان پرسپولیسو قهرمان کنن...مثل پارسال که البته موفق نبودن...یه تیم ده ساله قهرمان نشده درست اما این راهش نیست والا...
۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۶:۳۷
پاسخ
83
28
amir
شلوغش نکن امیر قرمز...داوری باهاتونه تا ابد...خیالت راحت....ضمنا چهار تایی شمایین نه ما....مثل اینکه ریاضیتم ضعیفه...همون دو تارو نمیزدیم بهتون اول میشدین...نه سال در حسرت...
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۰:۰۱
27
8
LMNOP
میدونی تیمتون چرا به این روز افتاده؟ چون از پارساله دارید به زمینو زمان تهمت میزنید پارسال میگفتید میخوان پرسپولیسو قهرمان کنن و به همه تهمت میزدید ولی آخرش دیدید که قهرمان نشدیم. به هر حال خداجای حق نشسته میبینیم که شما دارید چوب تهمت هاتون رو میخورید. حالا بازیم تهمت بزنید تا ببینیم تیمتون رو میتونید بفرستید دسته سه.
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۰:۳۲
3
26
amir red
بابا چه رویی دارین شما اگه اون خطای هند الکی رو نمیگرفت که الان 4 تایی شده بودین شماها هم ؛ یه گل اشتباه زدین رفتین اتوبوسو جلو دروازه پارک کردین فکر کردین تموم دیگه اگه پرسپولیس عقب نبود ماهینی هم برای زدن پنالتی استرس نداشت و صد در صد گلش میکرد
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳:۳۶
13
52
حسین ص(بهشهر)
امثال پورموسوی از مکتب شیتقلال هستن و به همه چی شک دارن درضمن اقای مظفری هند بازیکن پرسپولیس که گرفته شده کاملا تو صحنه اهسته معلومه به پشت بازیکن خورده ودرست تشخیص دادی اما صحنه خطا بازیکن اس خ مشخصه که خطا کرده
۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۶:۲۲
پاسخ
20
73
payam
باشه
۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۴:۰۷
22
2
اکثریت قرمز
آقای به اصطلاح مربی تحویل بگیر حتی پنالتی هم نبود چه برسه به خطا های دیگه در ضمن پنالتی پرسپولیس هم درست بود واقعا از باشگاه پرسپولیس میخوایم که حرفای این آقا رو پیگیری قضایی کنه.
۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۶:۰۲
پاسخ
18
88
بازم دربی نبردن
صحنه اهسته خطام نشون ندادن حتی تو پیجشم هست خیلی تابلو هست نمیخوره به دستش بعد میگن داور به نفع ما سوت زده !!!
۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۴:۵۵