معرفی دستیاران برانکو در الاهلی/انتقال کامل کادر فنی پرسپولیس به جده

معرفی دستیاران برانکو در الاهلی/انتقال کامل کادر فنی پرسپولیس به جده

19338
09:38
03 تیر 1398
سرمربی سابق پرسپولیس کادر فنی جدیدش را در الاهلی عربستان معرفی کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس،  نشریه «الریاضیه» نوشت: عربستان خبر داد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات الاهلی 3 دستیارش را معرفی کرد در بین 3 دستیارش نام بردار بزرگتر او نیز دیده می شود.

برانکو در پرسپولیس با زلاتکو بردارش، ایگور پانادیچ و مارکو  کار می کرد و همه این 3 دستیارش به همراه او به جده خواهند آمد.برانکو بنا به گزارش ها پنجشنبه این هفته به عربستان می آید.

2051

نظرات کاربران
محمد
فکرنکنم اون پیوند عاطفی که بین ما وبرانکو وکادرش بوجودامده بود تا۱۰ سال دیگه با سعودیها ایجادبشه ایرانیها معروفند به احساسی بودن عاطفی بودن
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹:۱۲
پاسخ
14
27
حسن
معروفند به غریبه پرستی
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵:۱۵
5
11
عشقممم نیمار
برانکو مربی نیس و در الهلی خودتون ب حرفم میرسید :-)
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۴۱
پاسخ
46
28
شیش تایی ها فریاد نمیزنند
کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس فوتبالیست و ورزشکار نیستند، خودتم اینو میدونی
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳:۱۲
9
9
ستارگان سرخ ایران
حیف شد رفت
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۴۴
پاسخ
16
21
تا ابد سرخ
من هوادار واقعی پرسپولیسم از رفتن برانکو هم واقعا ناراحت شدم و شبی که خبر اومد رفته خوابم نبرد اما یه حسی بهم میگه برانکو هم مثل همه کسایی که از پرسپولیس رفتن (مثال زیاده اسم نمیارم) پشیمون میشه از رفتنش برانکو به نظر من با پرسپولیس بود که شد برانکو قبل اومدنش یک مربی متوسط بود با تشکر از ادمین
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۱۳
پاسخ
24
124
Mohsen.de
دوست عزیز یعنی مجانی و با دلهره کار کنند؟ وقتی نمیتوانند دستمزد سرمربی. ، کادر فنی و بازیکنان را بدهند همیشه بدهکارند نباید خرده گرفت که چرا از تیم میروند.
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰:۴۰
12
18
Parsa
بیا این ربیع خواهم ببر
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۱۱
پاسخ
21
83
Amir Hossein
یه سفره ی دیگه و نون پنیر، همراه داداش و دارو دسته ...بخور بخور ...!!!
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴:۲۰
پاسخ
46
70
عاشق واقعی دوچرخه سواران
این داداشا بخور بخور کردن و در کنارش 6 تا جام هم گرفتن،اون پدر و پسر و بگو که با مدرک تقلبی یه سال آینده تو خونه می خوابن و پولشو می گیرند چه بخور بخوری می کنن این پدر پسر و تنها دست آوردشون برد جلوی سپاهان دقیقه 97 بوده. برانکو زمانی که بودی چه آتیشی میسوزندی حالا که رفتی چه جشنی به پا کردی کاش رقیبای ما در حد خودمون بودن که با اومدن یه مربی خشمگین و با رفتن مربی عروسی نمی گرفتن.
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶:۱۴
10
27
عجب
هرچی برانکو بگه D:
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۱۹
پاسخ
51
86
هوادار فوتبالم
نکته هیجان انگیزش اینه که احتمالا تویacl پرسپولیس و الاهلی هم گروه بشن و تقابل برانکو با پرسپولیس دیدن داره
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷:۱۵
پاسخ
10
109
ایوب قرمز خورموج
تا شروع فصل بعد لیگ قهرمانان برانکو اخراج شده ..ببین کی گفتم
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰:۳۲
16
82
Abedi
امیدوارم برانکو بعد از 1400 با همین کادر برگرده تا بفهمه که دلیل جام آوردن سوگولی اون نبوده
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶:۴۵
پاسخ
102
52
دخی استقلالی
برانکو عین خیالشم نیست که از ایران رفته ولی پرسپولیسیای هوچیگر هنوز منتظرن که برانکو برگرده:)))))این بود پرفسورتون؟؟؟؟!!!!:))))
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲:۳۱
پاسخ
186
114
عاشق واقعی دوچرخه سواران
بایدم بخندی آخه 3 سال گریه کردید تمام وقت:))))))
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۱۸
9
20
سید محمود
خوش به حال شما که دلبستگی به هیچ مربی ندارید با یه برد میندازینش هوا با یه باخت هم ولش میکنین تا بخوره زمین بعد یکی دیگه میارین و همین بساط...
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۵۷
8
14
کاوه
از عوامل مهم در موفقیت های پرسپولیس حضور بدنساز قهاری بنام مارکو بود.پرسپولیس بهتراست بعد از انتخاب مربی دنبال یک بدنساز در قواره مارکو باشد
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵:۲۹
پاسخ
29
133
من
طبیعتا قرار نبود برانکو تا ابد توی پرسپولیس بمونه و اگه اقدامات مسئولین باشگاه منطقی بود و برانکو از گرفتن بی دردسر طلبش مطمئن بود میتونست خیلی زودتر رفتنشو اعلام کنه که اون طوری بهتر بود براش هرجایی که هست آرزوی موفقیت دارم البته به جز در برابر پرسپولیس
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴:۳۱
پاسخ
24
95
نصیر قرمز
خوش به سعادت الاهلی
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴:۱۸
پاسخ
40
68
محمد قاسمی
بعضی وقتها افرادی در موقعیت هایی از زندگی موفقت هایی بدست میارن که در قواره اون نیستن.هرچنداگر موفقیته خیلی کوچیک باشه ولی باورشون میشه کارشون درسته.مثل برانکو...ایشون در الاهلی نه قهرمان آسیا میتونه بشه نه قهرمان عربستان و خیلی زود اخراج میشه.خودشم باورش شده خیلی مربی بزرگی هست که اگر هم بود توی عربستان به جایی نمیرسید.ضمنا اگر بزرگ بود حداقل یک تیم ملی یا باشگاه بزرگ اروپایی خواهانش میشد
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷:۰۹
13
35
مافیای سرخ
خدا صبرتون بده خخخ
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹:۱۸
پاسخ
66
55
محمد امین
بهترین دستیارش تو پرسپولیس سرتن چوک بود که با رفتنش از پرسپولیس، دیگه بازیهای زیبای پرسپولیس هم تکرار نشد. مدیران پرسپولیس میتونستن با رقم خیلی کمتری او را به بعنوان سرمربی به تیم بیارن تو این موقعیت هم بهترین گزینه هستش، ترکیب سرتن چوک و کریم باقری و یه بدنساز مثل مارکو قطعا خیلی بهتر از مربی جدید و تفکرات جدید تو این شرایط برای پرسپولیس جوابگو خواهد بود. یادمان باشه خود برانکو قبل از اینکه سرمربی ایران باشه دستیار بلاژویچ بود.
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹:۱۸