معینی: من هم از رحمتی شکایت خواهم کرد

معینی: من هم از رحمتی شکایت خواهم کرد

14578
02:21
14 تیر 1396
عضو پیشین هیئت مدیره استقلال هم از دروازه بان آبی‌پوشان شکایت خواهد کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - عضو پیشین هیئت مدیره استقلال هم از دروازه بان آبی‌پوشان شکایت خواهد کرد. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود معینی در واکنش به شکایت مهدی رحمتی از او اظهار داشت:

من هم به این دلیل که  به شخصیتم توهین شده و یک بازیکن اجازه ندارد به اعضای هیئت مدیره اهانت کند، از رحمتی شکایت خواهم کرد. رحمتی در یکی از رسانه‌ها اظهارات نادرستی در خصوص سفر من با استقلال به دوبی مطرح کرده بود و به این خاطر از او به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت خواهم کرد.

 وی افزود:

تا چه زمانی باید بازیکن سالاری ادامه داشته باشد و باشگاه استقلال در مقابل اهانت به اعضا هیئت مدیره سکوت کند؟

 

 

 

2081

نظرات کاربران
نادر
اقا رحمتی تونل زن ماهری هست ها مواظبش باشید اگر کیروش نبود تیم ملی ول معطلی شده بود
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲:۱۲
پاسخ
0
1
رائول
دیگه وقتشه به صورت قاطع با بازیکن سالاری برخورد بشه
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵:۲۸
پاسخ
2
5
Masoud
اگر واقعا وظایفشونو درست انجام بدادن حرفشون صحیح بود بازیکن سالاری درست نیست اما هیءت رءیسه کارشو بدرستی انجام نداد ماهم بعنوان هوادار از رحمتی که بزرگ تیمه توقع داشتیم که جلوی همچین مساءلی بایسته
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸:۱۳
پاسخ
0
2
مسعود گل باشی
بدو برو شکایت کن همه پشت رحمتی ان شما هم بدون مدرک حرف میزنی تونستی ثابت کن حرفای شمارو همه دیدن و همه جا هم هست
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷:۳۱
پاسخ
13
1
یکی به من بگه استقلال هم تیمه؟
خدا ازتون نگذره خدا ازتون نگذره
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲:۳۲
پاسخ
2
9
حمید
باشه شکایت کن !
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶:۳۳
پاسخ
19
3
فرهاد
درود به شرافت اقای معینی ♥♡♥♡
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹:۲۵
پاسخ
8
20
دنیام آبی
لیگ شروع نشده حاشیه سازان شروع کردن
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳:۰۵
پاسخ
17
10
تاج
نه این تا تیم رو نبره تو حاشیه ول کن نیست.
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸:۴۴
پاسخ
17
6
کاربر
تا وقتی تو هیات مدیره بودی و مسئولیت داشتی یادت نبود باید با بازیکن سالاری مقابله کنی؛ امروز که برکنار شدی یادت افتاده؟!!! الانم که میگی اون چکی که امضا نکردی مربوط به اضافه دریافتی کاپیتان ها بوده، چرا اونموقع که میگفتن این چک مربوط به طلب همون بازیکن خارجی بوده که استقلال به خاطرش از نقل و انتقالات نیم فصل محروم شد صدات درنیومد؟!!!
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶:۱۹
پاسخ
18
5
mehrab
آقای معینی لطفا هر کسی میخواد به استقلال ضربه بزنه اسمشو بیارید تا شخصیت اصلیش نمایان بشه و هواداررانی که نسبت به استقلال متعصبن بهتر این افراد رو بشناسن فرقیم نمیکنه اون فرد از مکتب استقلال باشه یا نباشه یا کاپیتان تیم باشه ما اول استقلال رو میخوایم بعد افراد رو ..
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳:۰۸
پاسخ
3
21
متخصص!!!
چرا اقای معینی اون موقع جلوی بازیکن سالاری رو نگرفتی؟؟؟ الان که توی هیئت مدیره نیستی داری این حرف رو می زنی!!! خدایا مسئولیت و پست چیه که بعضی از ادمهارا رو درموقع لازم از اظهارونظر باز می دارد ولی زمانی که به هردلیلی دراون نیست ناگفته های درونیش را بروز می ده!!!!!
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹:۵۹
پاسخ
7
14
فوتبالدوست
علاوه بر مسائل تاكتيكي وفني بايد كنترل كردن بازيكنان رو هم از كي روش ياد بگيريم، رحمتي رو سه سوت ازتيم ملي بيرون كرد. رحمتي مشكل خود بزرگ بيني داره، وقتي اقا أعصابشون خراب باشه تيم سيخي چند؟
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱:۳۵
پاسخ
7
58
صالح مانشافت
به غير از اون مشکل که شما فرمودين يه اندکی هم مشکل لايی خوردن داره.
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱:۱۸
9
31
فقط اس اس را عشقه
این کار نشان از دلسوزی شما برای استقلال است که هنوز لیگ شروع نشده داری یه حاشیه بزرگ برا تیم درست میکنید کاش یکی پیدا میشد امثال رحمتی و زمانی و شما را کلا از گود فوتبال خارج میکرد شماها فکر میکنید دارید سر یه مسئله ساده با هم لج بازی میکنید در صورتی که مسئله ملی است به نوعی
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰:۰۶
پاسخ
46
11
دخی استقلالی
تو کی باشی که بخوای از کاپیتان ما شکایت کنی ؟؟؟
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹:۱۳
پاسخ
82
23
ارتش سرخ
خوب بنده خدا داره حقیقت میگه!!!
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱:۰۸
2
4