مقایسه نتایج سال‌های اخیر تراکتور؛ دنیزلی ناکام بوده است؟

مقایسه نتایج سال‌های اخیر تراکتور؛ دنیزلی ناکام بوده است؟

6304
18:30
17 آبان 1398
سه شکست پیاپی برای تراکتور، ناامید کننده بود اما آمار نشان می‌دهد عملکرد دنیزلی در تبریز، هنوز قابل دفاع است.

به گزارش وبسایت نود، 7 هفته بدون باخت و رقابت در کورس قهرمانی، حسابی تراکتور را روی دور انداخته بود. آن‌ها خوب نتیجه می‌گرفتند و بازی با استقلال، در صورت پیروزی می‌توانستند صدرنشین شوند. با این حال سه شکست پیاپی و خوردن 8 گل در این سه مسابقه، اوضاع را کاملا عوض کرد. تراکتور به رده پنجم سقوط کرده و فاصله‌ای 5 امتیازی، تا سپاهان صدرنشین دارد. حتی شایعاتی درباره اخراج دنیزلی مطرح شده است. با این حال، مقایسه نتایج تراکتور با سال‌های گذشته نشان می‌دهد هنوز اوضاع، در حدی نیست که بتوان از بحران حرف زد.

تراکتور دنیزلی از 10 هفته ابتدایی، 17 امتیاز گرفته است. در سال‌های حضور تراکتورسازی در لیگ برتر، آن‌ها فقط سه فصل تا اینجای کار، آمار بهتری داشته‌اند. لیگ یازدهم تراکتور قلعه‌نویی تا اینجای فصل 19 امتیاز داشت، لیگ چهاردهم تراکتور خطیبی 21 امتیازی بود و لیگ شانزدهم دوباره تراکتور با قلعه نویی 20 امتیاز گرفت. مقایسه این سه تیم که همگی مدعی قهرمانی بودند، نشان می‌دهد دنیزلی آماری ضعیف‌تر از رقابت قهرمانی کسب کرده اما نسبت به فصل پیش یا حتی لیگ دوازدهم که با تونی نایب قهرمان شدند، موفق‌تر بوده است.

پیروزی در بازی هفته آینده، تیم دنیزلی را به میانگین لیگ یازدهم می‌رساند اما از طرفی، نبردن شهر خودرو می‌تواند اوضاع را خطرناک کند. در صورت توقف یا شکست تراکتور مقابل شهر خودرو، آن‌ها از فصل پیش و حتی تیم لیگ سیزدهم جلالی عقب می‌افتند و جایگاه‌شان در جدول هم می‌تواند تا رده هفتم پایین برود. باخت‌های پیاپی در بازی‌های اخیر، دنیزلی را روی لبه تیغ فرستاده اما هنوز جای بازگشت هست و بازی با شهرخودرو، سرنوشت او و تیمش را مشخص می‌کند.

22330

نظرات کاربران
جانیم تراختور
تراختور اگه به پدیده هم ببازه و هزار تا باخت دیگه هم بیاره ، ما عاشقیم و عشق تا ابد در وجودمان هست و حمایت می کنیم ، یاشاسین دنیزلی ، یاشاسین تراختور
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸:۰۸
پاسخ
67
62
بی طرف
بنظرم دنیزلی و تراکتور مکمل هم خواهند بود ، امیدوارم به حقشون که قهرمانی هست برسن
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲:۴۸
پاسخ
70
59
کوهمره.جروق
به نظر من حتی در صورت باخت از شهر خودرو باید دنیزلی را نگه دارند.کلید قهرمانی تراکتور دست دنیزلی هست. سال دیگه دنیزلی یه تیم قدرتمند در حد قدرت های آسیا میسازه فقط باید بهش فرصت بدن حتی اگه نتیجه نگیرند.مانند برانکو که فرصت بهش دادند
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰:۵۳
پاسخ
50
57
محمد
تراکتور در لیگ=پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۱۶
پاسخ
43
54
پرسپولیس یونایتد
امسال انشالله شهر خودرو قهرمان میشه. ❤️هرچند دوس دارم پرسپولیس قهرمان شه اما بدون تاکتیک نمیشه قهرمانی بدست اورد و پرسپولیس جلو تیم های بزرگ امتیاز از دست میده..
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹:۰۳
پاسخ
55
47
TT فراتر از باشگاه ✔
تو این دو هفته مشخص شد دشمنای تراکتور خیلی زیادن تیم باید از بازی بعد که زمان مناسبیم داریم استفاده کنه و بحران رو دور کنه ...تراکتور عشق بی پایان :)))))
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷:۰۷
پاسخ
152
142
قهرمان ایران
عزیزم هیچکس دشمن" باشگاه" تراکتور نیست شماها با حرفاتون برای خودتون دشمن تراشیدین ، فک کردین بقیه عاشق چشم و ابروتون هستن که توهینا و تخریبای هوادارای تراکتور رو تحمل کنند ؟ یا فکر کردین بقیه زبون ندارن؟ نه عزیزم هر عملی عکس العملی داره نمیتونید بدی کنید بعد توقع خوبی داشته باشین تاوقتی بدی کنید بدیم میبینید ولی بازم میگم سوبرداشت نشه ما دشمن تیم تراکتور نیستیم این شماها هستین که با رفتاراتون برای خودتون دشمن تراشین
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۰۵
62
84
گلادیاتور سرخ
دشمن؟؟؟ شما مگه تیمین که دشمن هم بخواین.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶:۵۲
47
64
Majid تاجی
تراکتور احتمالا شهر خودرو رو میبره. نوار باخت تراکتور با بردن شهر خودرو پاره میشه.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶:۴۵
47
46
پرسپولیسی گرگان
یه چیز جالب در مورد این تیمه دو میلیون هم هودار ندارن میگن تو دنیا پنجم هستیم خخخ یعنی از رۍال مادرید هم پر طرفدارترن خخخخ کل هوداراشون وجمع کنی اندازه وداران پرسپولیس تو سه استانی شمالی پرسپولیس نیس ،فقط پر شورن اینو موافقم هر چند به دلیل شو اف قومیتی هست و غیر فوتبالیه
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۶:۰۱
پاسخ
103
164
محمد
توی تعداد طرفدار پرسپولیس اول و استقلال دوم هستن با فاصله زیاااااد نسبت به بقیه
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴:۵۱
45
50
امیر تراختورچی
میتونی از ترانسفرمارکت شکایت کنی که چرا جایگاه تراکتور را چنین اعلام کرده
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۶:۲۲
58
63
Ali14
در کل ممنون که اعلام‌ وجود کردی چون خیلی نگران بودیم . خخخخ
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳:۰۴
33
20
سعید
اولین کاری که تراکتور باید بکنه اینه که سطح خودش رو بشناسه و متوجه بشه که چقدر شخصیت و سابقه قهرمانی داره. حقیقت اینه که تراکتور از نظر شخصیت قهرمانی و سابقه تیم دهم ایران هم نیست، غیر از پرسپولیس، استقلال، سپاهان که تکلیفشون روشنه، تیمهایی مثل فولاد، استقلال اهواز، ملوان، فجر سپاسی، ذوب آهن، سایپا و حتی شاهین و پاس و ... هم سابقه قهرمانی دارن. اولین قدم برای پیشرفت اینه که بدونی سطحت در چه حدیه با هم سطح های خودت کری بخونی و هدف گذاری برای آینده داشته باشی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶:۴۴
پاسخ
111
158
بابک
شخصیت قهرمانی رو کدوم تیم تو یران داره!!!! کدوم تیم تا حالا تو استادیوم خونگی اش آبرو ریزی نکرده!!!! تا حالا چند بار محروم شدیم؟؟ تو لیگ و تو آسیا!!!! الان منظورت کدوم شخصیته قهرمانیه؟؟؟؟؟ من مرده اون طبقه بندی شخصیت قهرمانیتم. سطح تیم خودت چیه که این حرفا رو میزنی!؟!؟!؟!؟ خدا رو شکر از ایران مدتهاست هیچ تیمی قهرمان آسیا نشده!! چون هیچ کدومشون جنبه اش رو ندارن.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲:۵۷
45
51
گلادیاتور سرخ
اینی که میگن گل گفتی یعنی این
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸:۲۱
13
28
میلاد
باز هم میگم،به امید سقوط تراکتور و رفتنشون به جایگاه واقعی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴:۱۵
پاسخ
125
169
حامد تبریزلی
هیچ بحرانی نبوده و نخواهد بود. هر تیمی فراز و نشیب ممکنه داشته باشه. تراکتور باقدرت برمیگرده و امسال سال ماست. یاشاسین تراکتور و آذربایجان
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۲:۵۱
پاسخ
114
93
ارتش ۸۰ میلیونی
دنیزلی پیر شده مربی جوان بیارید او بازنشسته است
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲:۵۸
پاسخ
57
74
محسن
تا همین جا هم زیاد امتیاز گرفته تراکتور مدعی نیست آخر هیچ کدوم از مربیا که بهتر امتیاز گرفتند هیچی نشدند
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۵۲
پاسخ
43
80
تراکتور سلدوز
جوجه رو اخر پاییز میشمارن. اگه قهرمان شد چه بهتر. اگه نشد انشالا سال بعد. مهم اینه که ما پشت تراکتور هستیم.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳:۲۴
پاسخ
191
94
ارش
پارسا هم یادمه در جواب من گفتی جوجه رو اخر پاییز میشمرن معلوم نیس کدوم پاییزو میگی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۷:۰۷
50
94
حمید
اتفاقا تا آخر پاییز که میشه آدرماه دوتا دیگه ببازه با سیلی میفرستینش ترکیه.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸:۳۲
41
85
سبحان
اگه به شهر خودرو ببازه لابد میگن دنیزلی تبانی کرده... خخخخ.. تراکتور همه چیش جوره ولی هنوز شخصیت قهرمانی نداره، اینو از رفتار هواداراش میشه فهمید.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳:۲۰
پاسخ
72
196
TT فراتر از باشگاه ✔
باشه شما خوبی! اصلا الگوی هوادارای بارسا شمایی! مام بدیم خیلی بد ولی اینفصل تراکتوره که قهرمان میشه
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸:۴۶
115
65
سرور‌ لیگ ایران،استقلال قهرمان
اون سالها تراکتور اینقدر هزینه نکرده بود.اینهمه پول بزاری وسط و اینجوری امتیاز بگیری بازنده ای.تراکتور شانس آورد هفته های اول به تیم آشفته ی پرسپولیس(بدون مهاجم) خورد،وگرنه اونم میباخت.شهر خودرو هم میبره تراکتورو،تراکتور ۶،۷ سال کار داره تا شخصیت قهرمانی به دست بیاره.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۵۹