ملی‌پوشان ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی نرفتند

ملی‌پوشان ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی نرفتند

30408
21:18
20 بهمن 1396
ملي پوشان ذوب با هماهنگي با کادر فنی تيم ملي امروز براي ريكاوري به اردوی تیم ملی ملحق نشدند.

وبسایت رسمی برنامه نود - ملي پوشان ذوب با هماهنگي با کادر فنی تيم ملي امروز براي ريكاوري به اردوی تیم ملی ملحق نشدند.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از فارس، ملی پوشان ذوب با هماهنگی با کادر فنی تیم ملی امروز برای ریکاوری به اردوی تیم ملی ملحق نشدند.

قرار بود رشید مظاهری، اکبر ایمانی و مرتضی تبریزی در این اردو حاضر شوند.

شاگردان قلعه نویی فردا عصر از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دوحه برای اولین بازی آسیایی خود در لیگ قهرمانان می‌شوند.

ذوبی‌ها در آخرین بازی خود مقابل سایپا متحمل شکست 4 بر 2 شدند.

 

1004

نظرات کاربران
حمید
کی روش اصلا فکرشم نمی کرد مربیا با درخواستش موافقت کنن که ی بهونه داشته باشه واسه گند احتمالی تو جام جهانی از شانسش همه قبول کردن خودشم الان مونده توش. البته یادمه ایشون می گفت حتی ی روزم نباید از دست بدیم ولی الان خودش رفته دنبال بیزینسش. ادمین التماس دعا!!!!
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۴:۱۸
پاسخ
10
34
jaber
لابد انتظار دارین ایران تیم اسپانیا و پرتغال رو ببره بره از گروه بالا نمیگم غیر ممکنه ولی سخته .اگه تیم باشگاهی نمیتونه به تیم ملی کمک کنه همون بهتر نباشه
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸:۰۵
3
6
امید غلامی
اقای استاد کی روش این لجبازی و دشمنی شما با پرسپولیس و برانکوه اینجا برای همه مشخص شد چطور هفته قبل با درخواست باشگاه پرسپولیس برای رفتن ملی پوشاش ب ریکاوری تیم ملی مخالفت کرده بودین اونوقت ملی پوشای ذوب اهن دوهفته متوالی ب ریکاوری تیم ملی نمیان و بدتر از همه اینکه شما با درخواست باشگاه ذوب اهن موافقت کردین. ب نظرتون معنی این کارها تبعیض یا لجبازی پس بهتره که سال اخر که توی ایران هستی یه خرده حواستو جمع کنی وگرنه لجبازی با ارتش سرخ کار دستون میده اقای کی روش!!!
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۰:۵۹
پاسخ
36
69
حسام
هفته پیش برانکو همین درخواست رو کرد کیروش مخالفت کرد.وقتی میگیم این آقا با پرسپولیس دشمنی داره و از جایگاهش سواستفاده میکنه واسه خصومت شخصی به خاطر همین چیزاست.تمدید قرارداد با این شخص که واسه اسپانسری مالی خودش میره مشهد و همش تو مرخصیه ولی واسه دیدن بازی لیگ نمیره اشتباهیه که فقط امثال تاج و اطرافیانش ازش سود میبرن
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۹:۳۷
پاسخ
29
88
ali
از اصفهان به تهران رو با تهران به تهران مقایسه میکنی!!!!!!!!!!!!! اونم وقتی تیم برا بازیا آسیای میخواد بره یه کشور دیگه !
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۶:۰۶
24
26
سمــیعـی . بوشهـــر
بهترین کار قلعه نوعی کرده که اجازه نداده بروند.
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۱:۴۲
پاسخ
19
69
M
فقط پرسپولیسه که حتما باید بازیکناش به اردو برن , این واقعا ناعادلانه ست
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۶:۱۴
پاسخ
32
80
نبی استقلالی،تراکتوری
خب بیچاره ها چجوری ازاصفهان بخاطریه ریکاوری پاشن برن تهران
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۲:۱۵
پاسخ
61
40
شایان پرسپولیسی
سوال همیشگیم اینه از دشمنی با پرسپولیس به چی میرسه آقای بیزینس من؟!!!
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۹:۱۶