منادی‌ به شهر خودرو پیوست

منادی‌ به شهر خودرو پیوست

3740
11:41
06 تیر 1398
دروازه‌بان مدنظر باشگاه استقلال به تیم فوتبال شهر خودروی مشهد پیوست.

به گزارش وبسایت نود، محمد حسین اکبرمنادی دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال سایپا با عقد قراردادی 4 ساله به تیم فوتبال شهر خودروی مشهد پیوست. 

اکبرمنادی فصل گذشته با سایپا عملکرد خوبی داشت و در حالی که در آستانه پیوستن به تیم استقلال قرار داشت به تیم شهر خودرو پیوست. 

اکبرمنادی بعد از مهدی رحمتی و فرشاد محمدی‌مهر سومین بازیکن تیم استقلال یا مدنظر استقلال است که توسط فرهاد حمیداوی به تیم شهر خودرو پیوست.

1870

نظرات کاربران
Abedi
خب خدارو شکر امیدوارم استقلال از پایه های خودش واسه دروازبان دومی استفاده کنه
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۳۹
پاسخ
3
7
هوادار فوتبالم
حسینی تمدید کرده و خیالمون راحته تازه مهدی نورالهی هم هست که اونم کارش خوبه و اگر یک دروازبان برای گلر سوم بودن از پایه ها به تیم اصلی بیاد دیگه نیازی به خرج زیاد هم نیست
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸:۵۲
پاسخ
3
7
رائول
پدیده خراسان به دفاع ، هافبک دفاعی و مهاجم نیاز داره.
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰:۱۰
پاسخ
7
23
هوادار فوتبالم
چشم مربی امر دیگه ای نیست
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹:۱۸
4
5
عشقممم نیمار
اینقد مسئولین عشق_تقلال دس دس کردن و معتل کردن تا منادی بره پدیده :-P خب حقم داره چون تو استوریش گفته بود ک قرار بود مسئولین عشق_تقلال بهش زنگ بزنن ولی هیچ‌تماسی باش گرفته نشد :-\
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶:۰۱
پاسخ
28
15
تاج کبیر
به نظرم اصن نیازی به دروازه بان نداریم مهدی نوراللهی دروازبان ضعیفی نیست و به عنوان دروازه بان دوم میتونه کمک کنه
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵:۲۳
2
5
ققنوس سرخ
خیلی هم فرقی نکرد،به هرحال اونجا هم نفر دومی!ولی حداقلش اینه که دیگه فوتبالت نابود نمیشه.
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷:۱۹
پاسخ
20
27
حامد اس اس
واقعا تعجب می‌کنم.این بنده خدا کارش با استقلال تموم شده بود که!!!.یعنی توقع داشت فیکس استقلال باشه که بلافاصله بعد قرارداد سید حسین با استقلال اینم با پدیده بست؟!!!!!
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۱۷
پاسخ
44
21
کیروش کبیر
خیلی وقته با پدیده قرارداد داخلی داره حتی قبل از رحمتی. هم استقلال و هم خودش میخواستن اگه حسینی با باشگاه به توافق نرسه قرارداد ببندن.
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۴۲
5
21
فریبا
امان از پول های بی حساب!
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲:۳۷
26
10
Mohsen
وقتی خطیر احترام به بازیکن نمیذاره منادی هم میره پدیده! اون از حسین حیدری که نیم فصل خطیر با بدرفتاری هاش فراریش داد اینم از منادی که بخاطر استقلال با سایپا فسخ کرد ولی خطیر سرکارش گذاشت