منتفی شدن حضور نکونام در پیکان با دستور مدیر کارخانه/ عدم فسخ قرارداد کار دست «نکو» داد

منتفی شدن حضور نکونام در پیکان با دستور مدیر کارخانه/ عدم فسخ قرارداد کار دست «نکو» داد

27525
14:48
08 دی 1397
حضور جواد نکونام در باشگاه پیکان با دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو منتفی شد.

به گزارش وب سایت نود، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی نامه‌ای، سیاست‌های انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان را به مدیرعامل این باشگاه فرهنگی ورزشی ابلاغ کرد.

در نامه هاشم یکه‌زارع خطاب به محمود شیعی، مدیر عامل باشگاه پیکان آمده است: «نظر به این که سیاست‌های حاکم بر باشگاه فرهنگی و ورزشی در درجه نخست، احترام به مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی  بوده و بدیهی است کسب هرگونه موفقیت، مقام و عنوانی با زیر پا گذاشتن این مسئولیت ارزشی ندارد.

علی‌رغم این که هیچ علاقه‌ای به دخالت در امور اجرایی باشگاه را ندارم، حسب وظیفه به عنوان سیاستگذار باشگاه پیکان اعلام می‌کنم احترام به تیم‌های دیگر به خصوص تیم‌های شهرستانی لیگ برتر با طرفدارانی عاشق، پرشور و دلسوز شرط اصلی فعالیت‌های اصلی آن باشگاه است.

بنابراین انتخاب سرمربی از این تیم‌ها اکیداً ممنوع بوده و باشگاه فقط مجاز به انتخاب سرمربی از میان سرمربیانی است که قبل از اتمام نیم فصل لیگ برتر 97 به عنوان سرمربی آزاد شناخته شوند.

باشگاه پیکان روز پنجشنبه قراردادی به مدت یک فصل و نیم را با جواد نکونام امضا کرده بود که با توجه به عدم فسخ قرارداد این مربی با باشگاه نساجی مازندران، یکه‌زارع مقابل این اقدام را گرفت و بدین ترتیب حضور نکونام در این تیم منتفی شد.

2051

سایت باشگاه پیکان
نظرات کاربران
پرسپولیسیم
کار تحسین برانگیز مدیرعامل پیکان
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸:۰۲
پاسخ
18
155
amiR
حرف آقای یکه زارع قشنگ و منطقیه، واقعا چقدر خوب میشه که همه اهالی فوتبال چنین طرز فکری داشته باشند و برای رسیدن به موفقیت از هر روشی استفاده نکنند، چقدر خوب میشه که بی اخلاقی تو فوتبال نبینیم و همه برای پیشرفت کردن، فقط تلاششون رو بیشتر کنند. فقط اینکه ای کاش آقای یکه زارع زودتر به این موضوع ورود میکردند، تقریبا یک هفته ای بود که شایعاتی در این مورد شنیده میشد، حالا اینکه ایشون چه زمانی از موضوع با اطلاع شدند و میتونستند زودتر و قبل از بستن قرارداد این حرف ها رو بزنند یا نه، خدا میدونه و ما قضاوت نمیکنیم.
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴:۵۳
پاسخ
10
135
رضا دیباج
چرا وقتی کسی حرکت درستی انجام میده همه شروع میکنن به ربط دادن موضوعات نامربوط و پخش سیاستهای داری جان ناپلئونی. دم آقای مدیر عامل بخاطر این حرکتش گرم. اگر مشکلی با محصولات کارخانه دارم قطعا محصولاتش رو نمی خرم و در سایت مرتبط حرفم رو می زنم. نشد که اگر کار اشتباه انجام میشه نقد کنیم و وقتی هم که درست انجام میشه بگیم شوآفه. مسئولین و مدیران از کره ی ماه نیومدن، بخشی از خود جامعه هستند با تمام ویژگیهای اون.
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰:۱۳
پاسخ
9
108
امیر رحیمی
اینها شومن بازی مدیران ارشد کارخانه ها و سیاستهاشونه. وقتی نمیخوان نکونام مربی باشه بهانه های مردم پسند ارائه میدن. ما که ساده نیستیم باور کنیم ظاهر حرفهای شما رو
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸:۱۵
پاسخ
158
62
علیرضا
شما مگه طرفدار پیکان هستی که گول نمیخوری وقتی به عشق زندگی تو تهران به نساجی خیانت میکردن شما کجا بودی شومن شناس
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱:۴۶
10
104
امیر آبی
مربیانی که مثل لوپتگی به اصول اخلاقی احترام نمی‌ذارن و اصطلاحا می‌خوان زرنگ‌بازی دربیارن بالاخره یه روز اینطوری تنبیه می‌‌شن.. (البته ژست احترام به تیم‌های دیگر از طرف مدیران ایران‌خودرو که خیلی به حقوق مردم احتران می‌ذارن!!! در جای خودش کاریکاتور خنده‌داری بیش نیست:)
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳:۰۴
پاسخ
10
177
سیاوش
کاملا حرفت درسته ولی اینم در نظر بگیر که مدیر عامل نساجی چهارتا آشنا پیدا کرده و یه پل به مدیر عامل ایران خودرو زده و این کار رو انجام دادن... چون از کار نکو ناراحت شده بودن!!!
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸:۳۳
13
66
مهدی
قطعا مبحث فراتر از اخلاق مداریه. یعنی ایشون تازه فهمیدن که دخالت میکنه؟؟ همه یه هفته قبلش میدونستن ولی سرمایه گذاره کارخونه که باید بودجه جذب مربی رو بده نمیدونسته. میترسم یه بی اخلاقی بزرگ پشت این اخلاق مداری باشه و اون هم سفارشی باشه که آقایان از جای دیگه گرفتن. در ضمن باشگاه ها حرفه ای نیستن و قرداد حرفه ای نمیبندن و این که آقای نکونام بتونه جدا شه ربط به غیر حرفه بودن باشگاه نساجی داره نه آقای نکونام چرا که اصلا اتفاق اینچنینی معموله در دنیا. مثالش مورینیو ورودش در پورتو نیم فصل از لیریا انجام شد. حالا هم مشکلی نداره گویا برای آقایون، طبق قرارداد داخلی باید از بیت المال پول بدن به نکونام!!! احسنت!! چند سال پیش تو فدراسیون تصویب شد قرار داد داخلی نیز معتبر است. نمونه این اتفاق هم زمانیه که بازیکن خارجی استقلال بت پیشنویس قرارداد و بدون امضا قرارداد بست.
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳:۰۱
پاسخ
27
35
علی
خدا با نساجی چی هاست. . چقدر زود به سزای بی وفایی ات رسیدی
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲:۰۶
پاسخ
23
130
امیرمسعود z
آفرین آقای مدیر عامل. این کار شما اخلاقی و عالی بود.اما یه نکته اینکه نکونام دیگه توی نساجی هم نمیتونه باشه... من فک کنم مجبور بشن بیارنش پیکان اگه قرداد بسته و ثبت کرده. بهرحال واقعا کار قشنگی بود.
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۶:۵۷
پاسخ
14
77
حبیب
اگه این کار بدون فشار نماینده مجلس یا مقامات دولتی انجام شده باشه، جای تحسین داره!وگرنه فقط ریاکاری محضه!
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱:۰۳
پاسخ
4
103
عشقممم نیمار
طفلکی نکونام ..ک الان کلا بی تیم شد ..:-) فک کنم الان یه نامه فدایت شوم برای هوادارای نساجی بنویسه ک برگرده دوباره نساجی :-)
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲:۱۹
پاسخ
40
72
مدیوماه پرسپولیسی
باید دید موضوع چی بوده . گرچه از این رفتار نکونام خودم انتقاد کرده بودم و نوعی فرصت طلبی توی این رفتار دیده می شد . جناب نکونام ، مالک خونه به خونه به شما اعتماد کرد و بدون سابقه مربیگری تیم رو بهتون سپرد ولی از اون تیم رفتین به نساجی . شاید با صعود نساجی و امتیازات کسب شده نیم فصل دین شما ادا شده باشه به این تیم ولی رویه شما و عجله برای اینکه سکان هدایت تیم معروف تری رو بدست بگیرید درست نبوده . اما اون طرف داستان هم دو حالت دارد : اگر جناب مدیر عامل بر اساس موازین اخلاقی و بدون دخالت دیگران این تصمیم رو گرفتن باید بهشون دست مریزاد گفت برای اخلاق گرایی و مرامشون اما اگر پای مقامات بالاتر و نمایندگان مجلس و ...در بین بوده تا در یک زمان مناسبی کسی ادعا کنه با یک تلفن از رفتن نکونام جلوگیری کرده ، در این صورت جناب مدیرعامل ایران خودرو نه تنها کار خوبی نکرده ان که با دخالت سیاست و مقامات در ورزش بازهم بر مشکلات ورزش افزوده اند . به هر حال با اینکار نکونام و نساجی کارشون به خیر نمی انجامد .
۰۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴:۲۱
پاسخ