منچستریونایتد ۰ - ۱ بارسلونا؛ آبی و اناری پوشان با دست پر به نیوکمپ بازگشتند

منچستریونایتد ۰ - ۱ بارسلونا؛ آبی و اناری پوشان با دست پر به نیوکمپ بازگشتند

4751
01:27
22 فروردین 1398
بارسلونا با گل به خودی بازیکن منچستریونایتد توانست در اولدترافورد پیروز شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچستریونایتد و بارسلونا از دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود بارسا تمام شد. 

یونایتد: دخیا، یانگ، اسمالینگ، لیندلوف، شاو، دالو، پوگبا، مک تومینای، فرد، لوکاکو و رشفورد

بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، لنگلت، آلبا، بوسکتس، آرتور، راکیتیچ، مسی، کوتینیو و سوارز

تیم بارسا در دقیقه ۱۲ روی تعلل مدافعان حریف توانست به گل برسد. پاس پشت مدافعان بوسکتس به مسی رسید و این بازیکن با یک سانتر دقیق توپ را به سوارز در دهانه رساند. ضربه سر این بازیکن پس از برخورد با لوک شاو وارد دروازه دخیا شد. کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد اما داور پس از بازبینی تصاویر گل را قبول کرد. 

اسکات مک تومینای در دقیقه ۳۰ بازی پس از برخورد با پیکه در داخل محوطه سرنگون شد و اعتقاد به پنالتی داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. بوسکتس که در ابتدای بازی کارت زرد دریافت کرده بود در دقیقه ۳۸ چندمین خطای خودش را روی بازیکنان یونایتد انجام داد اما داور بی توجه به اعتراض بازیکنان یونایتد از دادن کارت زرد دوم به این بازیکن خودداری کرد.  یونایتد در لحظات پایانی نیمه اول روی سانتر زیبای رشفورد صاحب موقعیت خوبی شد اما دیوگو دالو با بی دقتی ضربه سرش را در دهانه دروازه به سمت بیرون فرستاد. 

یونایتد که نیمه دوم را سریع اغاز کرده بود در دقیقه ۵۴ صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه رشفورد که توپ به او در داخل محوطه رسیده بود با اختلافی زیاد به بیرون رفت. سوارز در دقیقه ۶۵ روی پاس سمدو پشت مدافعان یونایتد صاحب توپ شد اما ضربه اش را خوب نزد و توپ به بیرون رفت. 

در یکی از معدود موقعیت های بازی در نیمه دوم، ضربه آزاد زمینی مسی نزدیک بود در دقیقه ۸۴ وارد دروازه یونایتد شود اما دخیا با هوشیاری توانست ضربه این بازیکن را مهار کند. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
...
به نظرم دیشب از منچستر انتظار میرفت تو زمین خودش و جلوی هزارن تماشاگر خودی بازی هجومی ارائه بده و اینجوری دفاع نکنه . همین بهتر چنین تیم هایی حذف بشن. تیمی که تو زمین خودش اینجوری دفاع کنه تو زمین حریف چکار میکنه. بازی پاریس رو هم اینجوری بردن که اصلا بازی قشنگی نکردن.بارسا یه گل زد و برد تو زمین حریف که نتیجه خوبیه براش و فکر کنم کار منچستر تمومه. اونطرف یووه هم تو زمین خودش نتیجه خوبی نگرفت و یک یک مساوی کرد که احتمال حذف شدنش بالا رفت. البته یووه تیم سخت جونی هست اما من فکر میکنم این آژاکس با بازی خوشگلی که انجام میده توانایی شکست یووه را داره. من فکر میکنم بارسا ،لیورپول،من سیتی و آژاکس چهار تیم صعود کننده به دور بعدی باشن. حالا باید منتظر باشیم ببینیم چه اتفاقاتی میفته
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۳۵
پاسخ
5
6
dokhi perspolisi
بارسایی ها زیاد ذوق نکنید با شانس بردید و با حمایت داور
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴:۲۳
پاسخ
45
10
milad9574
تو زمین حریف این نتیجه فکر میکنم مناسب باشه اما تو بازی برگشت تو نیوکمپ یه بارسلونای دیگه ای خواهید دید
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱:۱۲
پاسخ
9
33
امیر راهی
این باسلونا همیشه خوش شانس بوده و الانم با چاشنی شانس دوباره برنده شد،کار منچستر سخت شد ولی تو فوتبال هیچ چیز غیرقابل پیش بینیه،امیدوارم همون بلایی که سر پاریس نژرمن اومد سر بارسلونم بیاد و حذف بشه،خوشبختانه اونور سلطان رونالدو دوباره گل زد و شانس صعودش رفت بالا
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۷:۱۶
پاسخ
125
32
فوتبال پاک
اتفاقا نظر من برعکس شماست دوست عزیز بارسا بعد از بازی با اتلتیک خسته بود ولی بازی برگشت همه تازه نفس هستند نسخه منچستر رو میپیچند ولی اون طرف آژاکس با سبک بازی عالی که داره نشون داده توانایی حذف یووه رو داره و میتونه یه شگفتی دیگه رو خلق کنه و اما سلطان رونالدوتون که 3 ماه استراحت میکنه برای یه بازی لیگ قهرمان که اونم این همه موقعیت خراب میکنه اونم توی شش قدم واقعا نشان از پیری این بازیکن داره و احتمالا آخرین دوران فوتبالیش هست
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹:۲۷
10
30
بارسلونایی
آقا امیر هیچ وقت بارسا رو پی اس جی که شخصیت قهرمانی نداره مقایسه نکن
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷:۴۷
8
28
استویچکوف افسانه ای
تو تا دیروز طرفدار زغال مالدیو بودی الان مشکل برات پیش آمده شدی طرفدار یونتووس!!! پماد بزن خوب میشی
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸:۴۳
3
28
یحیی پرسپولیسی بارسایی دو آتیشه
دوست عزیز یادت نره بارسا مهمان بود شما حتما بشین بازی برگشت بارسا و هنرنمایی سلطان مسی رو تماشا کن
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱:۱۵
8
28
Ehsannnn
بسووووز
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۰:۲۱
6
21
حامد نیستلروی
من مونده ام تو این وضع بی مهاجمی سولسشائر چرا لوکاکو رو از زمین میکشه بیرون؟! به نظرمن تعویض اشتباهی بود و امید به گلزنی به صفر رسید. اگه وضع اسفبار خط دفاعی بگذریم
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۱:۳۶
پاسخ
77
34
رئال
با گل به خودی بردن . در حد همون کاتالان ها هستند .
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۳:۳۰
پاسخ
132
30
محمد جواد
شما بهتره بازی با ایبار و خیرونا رو نگاه کنی . یوقت سهمیه رو از دست ندید خخخخ
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲:۳۹
6
25
Wien
منچستر شانس آورد،امشب بارسا زیاد حال و حوصله نداشت و فقط میخواست بازی رو ببره و بعد از گل بیشتر بازیو کنترل کرد،البته والورده متاسفانه بعضی وقتا فقط بفکر حفظ نتیجه اس و این با فلسفه بارسا جور نیست،امشب اگه بارسا واقعا بارسایی بازی میکرد،حداقل سه گل باید میزد،هرچند بازیها در این مرحله حساس هستند و بارسا سه،چهار سالی به نیمه نهایی نرسیده و امشب شاید حق داشتند که فقط بفکر حفظ نتیجه باشند،حالا امیدوارم بازی برگشت یک درس حسابی به منچستر بدن و بازی پرگلی ببینیم.
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۳:۰۱
پاسخ
30
92
فراتر از یک باشگاه
والا نمیدونم برخی اساتید از کدوم زاویه بازی رو دیدند؛ ولی از زاویه ای که ما دیدیم بازی نفسگیر و فوق‌العاده سریعی بود با کلی خطر هم از منچستر هم خصوصاً از سوی بارسلونا که حقش هم بود ببره و چه پاسهایی به هم دادند کلاس آموزشی بود بازی بارسا لامصب دم همه بارسایی ها گرم
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۹:۳۲
پاسخ
16
95
JJ
در پاسخ jd dri: برو دعا کن یه همچین قانونی تصویب نشه؛ چون دیگه بارسلونا از این هم بیشتر به آتیش میکشه پسر جون اگه تیم های رو به رو نتونند توی زمین خودشون حفظ توپ کنند که بارسلونا همون نیمه اول هر بازی سه گل جلو می افته!!
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۷:۳۱
0
5
jd.dri
85 درصد پاسکاری های بارسا تو زمین خودش بود و حتی با مشارکت دروازه بان خودش !!! ... این که فوتبال هجومی با مالکیت بالا نیست ... بازیکن خوب می گیرن تا بتونه تو زمین خودش حفظ توپ کنه و با دروازه بان خودشون پاسکاری کنه !!!!! ... این یه فوتبال دفاعی با مالکیت بالاست !!!!!!!!! ... بزودی برد بین المللی فوتبال قانونی رو تصویب خواهد کرد که مثل بسکتبال که در شروع مجدد بازی از زیر حلقه تیمها باید حداکثر تا 8 ثانیه توپ رو به زمین حریف ببرند وگرنه مالکیت به تیم حریف داده میشه ، در فوتبال هم باید در شروع مجددها از کنار دروازه و آفسایدها یا خطاهای تیم مهاجم ، باید حداکثر ظرف یک دقیقه توپ وارد زمین حریف بشه وگرنه از همانجائی که یک دقیقه تموم شده توپ به حریف داده میشه که اوت پرتاب کنه .... اینجوری تیمهائی که با پاسکاریهای زیاد در زمین خودشون و با دروازه بان ، حوصله همه رو سر می برن طوری که فقط می تونن خمیازه بکشن و هیچی نگن ، طومارشون به هم می پیچه و از آخر اول میشن ...
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲:۴۳
24
5
دکتر ارنست
من واقعا نمیدونم چرا بعضی ها از سبک بازی والوردة خوششون نمیاد.فوتبال منطقی از بارسا شاهدیم که دو سال قهرمان لالیگاست و امسال هم به احتمال زیاد جزو چهارتیم اروپا میشه.بارسا عالی بازی نمیکنه اما نتیجه میگیره.جنس بارسا جوره چون تو دروازه تراشتگن و داره تو دفاع هم مدافعان خوبی داره خط میانی هم باتجربه و هم جنگنده ان ضمن اینکه خط هجومی فوق العاده ای به رهبری مسی را دارن
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۵:۰۹
پاسخ
13
70
Sajad
فقط اشتباه سولسشر اینه زیاد داره به رشفورد بها میده کاش لوکاکو رو نگه می داشت رشفورد می‌رفت بیرون زودتر مارسیال میومد
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۴:۵۶
پاسخ
36
24
Sajad
کی بود میگفت مسی پنج تا میزنه؟؟؟با اینکه منچستر باخت ولی دمش گرم خیلی قشنگ بازی کرد...زنده باد
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۲:۱۹
پاسخ
73
20
فوتبال پاک
داداش اگه وحشی گری منچستریا نبود که مسی 5 رو زده بود قشنگ مثل اتلتیک بازی کردند خشن و اتوبوسی بازی کردند و مثل فینال قبلی که راموس صلاح رو زد اینجا منچستریا مسی رو میزدند که کاری نکنه ولی بالاخره با پاس فوق العاده ای که داد زهرش رو ریخت
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴:۳۱
4
14
شادوماد
واقعا منچستر فقط یه اوت دستی انداز حرفه ای کم داشت...!
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۰:۲۵
پاسخ
37
12
جواد۶ش
واقعا یکی پیدا نمیشه اسمالینگ و اشلی یانگ رو از این تیم بیرون کنه؟....اصلا خوب بازی نکرد منچستر...سولسشر هم بیش از حد ب رشفورد اعتماد داره....مارسیال باید از اول تو ترکیب می بود بار حملات رو شونه پوگبا بود تو این بازی و البته همه بازی ها!!!!!
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۰:۱۱
پاسخ
6
59
لاماسیای فراموش شده
بارسلونا اصلا به آب و آتیش نزد و خیلی راحت یک هیچ برد؛(این وسط آلبا و بوسکتس کم توپ لو ندادن) اگه تو نیوکمپ بخواد درست حسابی بازی کنه که هیچی دیگه.
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۹:۳۱
پاسخ
15
95
درجستجوی حقیقت
۱بازی بددیگه ازبارسا.بارساامشب شاداب نبودخداکنه حالاکه خیالمون ازلالیگاراحته شنبه به مسی و۱_۲نفردیگه استراحت بده برگشت شاداب باشن.
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۸:۳۱