منچستریونایتد ۱ - ۲ سویا؛ خداحافظی ناباورانه شاگردان مورینیو با لیگ قهرمانان

منچستریونایتد ۱ - ۲ سویا؛ خداحافظی ناباورانه شاگردان مورینیو با لیگ قهرمانان

11237
01:06
23 اسفند 1396
منچستریونایتد در عین ناباوری در خانه مغلوب سویا اسپانیا شد تا خداحافظی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشته باشد.

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در عین ناباوری در خانه مغلوب سویا اسپانیا شد تا خداحافظی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشته باشد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچستریونایتد و سویا از ساعت ۲۳:۱۵ دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با نتیجه ۱-۲ به سود سویا به پایان رسید تا این تیم با توجه تساوی بدون گل دو تیم در بازی رفت به مرحله بعد راه یابد. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۹: کوریا روی کرنر ارسالی بانگا با ضربه سر می توانست گلزنی کند اما ضربه اش با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۳۷: فلاینی پس از پاسکاری با سانچز از پشت محوطه با یک شوت محکم دروازه سویا را هدف گرفت اما دروازه بان سویا این ضربه را به خوبی مهار کرد. 

دقیقه ۵۲: سانتر زمینی ارسالی لوکاکو به لینگارد در داخل محوطه جریمه رسید اما دروازه بان سویا با یک عکس العمل زیبا توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. 

دقیقه ۶۰: پوگبا که در این بازی روی نیمکت قرار داشت به جای فلاینی وارد بازی شد. 

دقیقه ۷۴: بانگا با یک پاس زیبا توانست سارابیا را صاحب توپ کند. این بازیکن هم توپ را به بن یدر که تازه به بازی آمده بود رساند تا این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه دخیا را باز کند و اولدترافورد در سکوت فرو برود. 

دقیقه ۷۸: تیم مهمان در عین ناباوری به گل دوم خودش هم رسید. ضربه آزاد ارسالی به خوبی دور نشد تا توپ به یدر برسد و این بازیکن از فرصت استفاده کرد و با ضربه سر گل دوم خودش و سویا را بثمر رساند. 

دقیقه ۸۰: ضربه آزاد ارسالی در فضای خوبی به اسمالینگ رسید اما این بازیکن نتوانست اثر خوبی روی توپ بگذارد. 

دقیقه ۸۴: کرنر ارسالی رشفورد به خوبی توسط مدافعان سویا دور نشد تا توپ در شلوغی محوطه به لوکاکو برسد و این بازیکن هم با یک شوت محکم توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. 

ویدیو: خلاصه بازی منچستریونایتد - سویا

 ۲۰۳۱

نظرات کاربران
علی شهسواری
کلا تیمی که دفاعی بازی کنه به درد نمیخوره نمیتونه هم پیشرفتی داشته باشه.طرفداراش هم کمتر میشن حالا چه مورینیو باشه چه کسی دیگه.چنین کسایی هیجانو از فوتبال میگیرن.تیمی که کیروش هم میسازه دفاعیه برای همین زیاد گل نداره و فوقش بتونن 2 یا 3 گل بزنن.نباید دل به ضدحمله بست.حمله ی زیاد در عین حال یه دفاع خوب که توپ رو بتونه به مهاجم برسونه که بتونن حمله زیاد کنن تیم مقابلو دچار مشکل میکنه و گل بیشتری هم میتونن به ثمر برسونن
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱:۵۸
پاسخ
0
1
تا ابد منچستر
واقعا دیشب دلم برا منچستر گذشته تنگ شد ببین به چه روزی افتادیم‌ که تو خونه خودمون تیمی مثل سویا ما رو حذف میکنه کاش فرگوسن هیچوقت نمیرفت
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸:۱۰
پاسخ
3
5
محمود
عزیزم با گذشته زندگی نکن افسردگی میگیری منم بعنوان یک بارسایی دلم برا بارسایی پپ تنگ شده که تمام تیمهارو ۴تا۴ میزدیم ولی پپ رفت خوب به درک که رفت ولی بارسا هنوز زنده است و بخاطره اینکه میگم تنها تیم در دنیا که مربیهاشو بر مبنای مکتب باشگاش انتخاب میکنه بارساست براش مهم نیست کی باشه و اگر خوزه مورینیو بخواد بیاد بارسا من همینجا به شما قول میدم بارسا حاضر نیست یک ریال هم به مورینیو بده تازه اگه مورینیو پول هم بده به بارسا این باشگاه همچین مربی رو انتخاب نمیکنه اینو مطمئنم
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷:۱۶
2
3
سیدامین
به عنوان یکی که خیلی منچستریونایتد خیلی دوست داره مورینیو اصلا بدرد منچستر نمیخوره کاشکی بفرستنش بره پاری سن ژرمن
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۵:۴۲
پاسخ
1
6
peek
مورینیو خیلی وقته که به یک مربی معمولی تبدیل شده ، هر وقت بازیهای سویا تو لالیگا رو دیدم کمتر از 5 تا نخورد ، اما تیم مورینیو از گل زدن بهش عاجز بود ! سر الکس نبودی ببینی منچستر حذف گشته ، پوند به پوند گلیزرها به باد رفته !!
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲:۲۵
پاسخ
1
5
ŮŞÈF
حالم از بازی های منچستر با مربیگری مورینیو بهم میخوره همش دفاع دفاع تو اولترافورد دفاعی بازی کنی خیلی مسخره هست اونم موقعی که باید بازی رو ببری من نمیدونم چرا اول فصل چهار تا چهار تا میزد الان دیگه دریغ فکر کنم ترسیده مورینیو
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲:۵۱
پاسخ
1
8
real is champion
خداحافظ خوزه خداحافظ آقای خاص اینجا لیگ قهرمانان است یعنی فقط قهرمانان وارد میشوند . برایت در لیگ اروپا آرزوی موفقیت میکنیم .
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۰:۱۴
پاسخ
8
32
شهناز ۶آتیشه
دلم روشن بود که مورینیوی مغرور امشب حالش گرفته میشه این حق لیورپول بود که با اشتباهات داوری به منچستر باخت ولی سویا و مونتلا به بهترین شکل منچستر ررو اونم تو اولترافورد از دور مسابقات حذف کردن
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۵:۲۵
پاسخ
5
34
حامد مسی
انصافا عجب بازی بود
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۲:۳۳
پاسخ
7
24
LIVERPOOL
این مورینیو اصلا بدرد منچستر یونایتد نمیخوره.... اونا ی مربی از خودشون باید داشته باشن مثل رایان گیگز
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۳:۴۴
پاسخ
4
43
ali
واقعا حال كردم ، مربي از خود راضي ، آدم بي شخصيت و اصالت مورينيو ، براي باشگاه بزرگي مثل منچستر متاسفم كه همچين انتخاب اشتباهي انجام داده !!
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۵:۵۳
پاسخ
8
37
jd.dri
گل دومی که دخه آ خورد همه مونو امیدوار کرد تو جام جهانی گلهای خوبی به اسپانیا بزنیم ... اتوبوس سویا نتیجه داد ... باز هم بگین تاکتیک اتوبوس به درد نمیخوره !!!!
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۰:۳۷
پاسخ
49
19
Javad Najafi
ای دلم خنک شد. این مورینوی پر ادعا خوب پوزه اش مالیده شد. جووووووووونم سویا، مونتلا دمت گرم.....
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۳:۱۴
پاسخ
9
45
سروش
من که طرفدار یونایتدم بعد از بازی رفت اومدم کامنت نوشتم که یه گل تو الدترافورد کار رو تموم میکنه و اگه یونایتد میخاد بازی برگشت به مشکل نخوره باید تو همون ۲۰ -۳۰ دقیقه اول انقدر حمله کنه که یه گل بزنه . ولی مورینیو بازم تیم رو کشید عقب . آقای مورینیو حمله نکردن به جاش درسته ، نه وقتی تیمت گل میخاد و اگه یه گل بخوری کار تمومه . بعدشم ، من از قدیم یادمه همه تیما تو خونه حریف حمله میکردند تا یه گل بزنند . این کار چی بود مورینیو کرد؟؟
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۱:۴۶
پاسخ
1
51
محمود
عزیزم جوابش اینکه منچستر تیم دست و پا بسته ای بود جلو سویا مخصوصا تو بازی رفت شما برو یکبار دیگه بازی رفت رو نگاه کن توپ و میدان همش دست سویا بود فک کردی تیمهای دیگه نمیخوان توپ رو داشته باشن بحث اینکه قدرتشو داشته باشه یا نه
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۸:۱۶
2
11
77
نمی دونم چرا هر بار میگم مورینیو بدرد بازیکنای با استعداد منچستر نمیخوره بهم منفی میدید (ایشون فقط بلده دفاع کنه بعد از دفاع بکشه زیرش تا یکی مثه فلینی و لوکاکو سر بزنن بسابونن تا یکی گل بزنه )
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۹:۵۹