مهاجم مدنظر پرسپولیس چه زمانی به تهران می‌آید؟

مهاجم مدنظر پرسپولیس چه زمانی به تهران می‌آید؟

18650
13:16
22 مرداد 1398
در حالیکه پیش از این گفته شده بود جونیور براندائو بامداد امروز به تهران می‌آید اما خبری از این مهاجم برزیلی در تهران نشد.

به گزارش سایت نود، گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در مصاحبه چند روز پیش خود عنوان کرده بود جونیور براندائو، مهاجم مدنظرش به زودی وارد تهران می‌شود. بامداد سه‌شنبه زمان ورود این بازیکن عنوان شده بود.

شنیده می‌شود برای ورود این بازیکن باید یک سری هماهنگی‌های اداری بین باشگاه‌های قبلی و کنونی این بازیکن انجام شود. این هماهنگی‌ها چند روزی زمان خواهد برد و احتمالا براندائو  24 ساله آخر هفته وارد تهران می‌شود. او قرار است پس از پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

او در حال حاضر عضو تیم گویاس در سری آ برزیل است.

نظرات کاربران
علیم علییییی
بابا با چه زبونی باید هوادارا بگن که اقای عرب واقای کاشانی لطفااااخووواااهشش میکنیم دوستانه بااعضاتون استعفابدید.توایران برعکس همه جاست.جاهای دیگه مدیران یا یک تیم اگه بدونن نمی تونن کمکی کنن خودشون استعفامیدن قبل اینکه کار به اعتراض هوادارا برسه.اما اینجا بااینکه خودشون میدونن دارن گندمیزنن وهواداراهرباروهررربازی چه تو تمرینات تیم چه توبازی های دوستانه شعارعلیه شون میدن بازم ول کن نیستن!!فقد تنها کسی که سواله برام شخص کاشانیه که چطور نه بازنشسته میشه نه بیرونش میکنن؟؟حالااستعفاپیشکش!!ی شخصی بالا۷۰سالشه قطعا دیگه کارایی نداره ونمی تونه کمکی کنه به هیئت مدیره اگه پیشکسوت تیمی حداقل دلت بسوزه فداکاری کن‌.گل گهرتازه صعود کرده بازیکن خارجیشو جذب کرد امااقای عرب ازاین ماجرا داستان درست کرده.واقعاااا بایه خدافظی خوشحالمون کنید
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱:۰۷
پاسخ
3
17
ستارگان سرخ ایران
باید بگم توی نبردهای هوایی که بازیکن خوبی به نظر میاد و از طرفی تکنیک خوبی هم داره ان شا الله بالاخره ایشون بتونه خط حمله پرسپولیس رو با علیپورجون بیمه و ترسناک کنه
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷:۲۵
پاسخ
13
6
ت
جونیور براندائو بازیکن عالی است این که اگر با پرسپولیس قرارداد ببندد باید باید فکر یه مهاجم خارجی دیگه که به نظرم فرانکو دی سانتوس عالی است
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴:۵۲
پاسخ
34
11
حسام
این که به باشگاه قبلی ارتباط داره یعنی بازیکن ازاد محسوب نمیشه در نتیجه باید پول رضایتنامه هم بدن! البته ما مثل پرسپولیسیا هوچیگر نیستیم و خوشحال میشین بازیکن با کیفیت ولو گرون قیمت به فوتبالمون بیاد.و مثل اونا فراریشونم نمی دیم.اما در نظر داشته باشید که پول رضایتنامه هم هست.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۴۵
پاسخ
20
54
کریستوفر نولان
حتی اگه ایمون زائد بیاد؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۹:۵۸
20
2
احسان
این قدر بازیکن خارجی گرفتیم کدومشون به درد خورد همشون بازیکن معمولی هستن اینم یکیش .
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳:۳۷
پاسخ
11
67
ایداسادات25بهمن1380
مثل شیشتقلال این همه بازیکن خارجی گرفت پول ریخت دور طارق نیمار گرو یه تیم بازیکن خارجی گرفت
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴:۳۰
15
0
فردین
دقیقا پول دور ریختنه.کاش به جای هزینه رو بازیکنای سطح پایین و ایجاد پرونده های جدید تو فیفا میرفتن بازیکنایی مثل پودولسکی و شواینی رو میاوردن که قیمتشون 2 میلیون یورو هستش که با احتساب اینکه تو اسیا بخوان بازی کنن خواهان دستمزد بیشتری میشن نهایتا میشد با 5 میلیون یورو راضیشون کرد که اونم انقد جنبه های تبلیغاتی برا تیم دارن که کاملا از اسپانسر جبران میشد و کلی هم سود برا باشگاه داشت.واقعا چرا باید سالی 4 تا بازیکن بی کیفیت بگیرن و تهشم ببینیم به دردمون نخوردن و دنبال فسخ قراردادشوم باشیم. من پرسپولیسی هستم ولی واقعا این قضیه دیگه اصن بحث پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور و ... نیست.من راضی هستم استقلال به جای این دفاع چپ سابق فیورنتیا اصن بره پاتریس اورا ( از 2018 بدون باشگاه موند تا امسال مجبور به خداحفظی شد) رو برداره بیاره.هم باعث میشه لیگمون برا خودمون جذاب تر بشه هم نگاه های بقیه کشورا هم رو لیگمون زوم بشه
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱:۳۹
12
34
دنیا بی وفا میگه العین کجاییی
شما کار و زندگی ندارین اینقدر درمورد پرسپولیس کبیر هوچی گری میکنین
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲:۴۴
پاسخ
41
59
خربین هستم همون پنج تا
چقدر شبیه گولج آقای گل جهان ه...!!!!
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷:۰۱
0
12
زانیار
گفتن هر وقت 6تقلال 3 و 4 تا بازیکن خارجی گرفت بعد پرسپولیس می تونه یک بازیکن خارجی بگیره
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰:۰۳
پاسخ
76
85
عشقممم نیمار
خدا کنه نیاد تا حامیای خاص بفهمن ک‌چاه کن همیشه ته چاهه (با توجه ب اتفاقات دیروز ) :-P
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸:۳۰
پاسخ
138
57
خطاب به عشقم نیمار
امیدوارم نیمارم بارسا نیاد تا من مجبور نشم نظرای هم تیمی خودمو نخونده دیس لایک بزنم
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴:۲۲
3
12
به یاد 6تای العین یا 5تای السد
میاد بسوز خدا کنه مدافع شما نیاد
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵:۳۵
17
1
محسن
این مهاجم که با پرسپولیس به توافق مالی هم رسیده با دلارهای بادآورده زنوزی هوایی شده و متاسفانه تراکتور با پول بیشتر میخواد که باشگاه بلغاری رضایتنامش را برای تراکتور صادر کنه واسه همین توافقنامه پرسپولیس و این بازیکن و باشگاه بلغاری بهم خورده.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۲۶
پاسخ
28
83
نیما کاوه
پرسپولیس و استقلال مطمئن هستم ده ها برابر تیم های ترکیه و عربستانی درامد دارند ولی اونا بازیکن از لالیگا و لیگای معروف میاورند و ما بازیکن از لیگ دسته دوم برزیل
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱:۴۵
پاسخ
6
88
سرخ پوست
اتفاقا فیلم بازیشو دیدیم قدرت بدنی خوبی داره تو کار دفاع‌ تیمی هم شرکت میکنه بازیخونی خوبی داره یکی مثل علیپوره دونده وپرتلاش دقت گلزنیشم بالاست چهارچوب شناس خوبیه گزینه عالیه اگه بیاد پرسپولیس فاتحه استقلال خوندست برید دعا کنید امسال دوباره ۶ تا نخورید
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰:۰۴
پاسخ
22
104
رگهای گرم و سرخ
بابا طرف دیروز بچه اش بدنیا اومده معلومه که نمیتونست امروز بیاد. عکس تولد بچه اش تو صفحه اینستگرامش هست.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶:۱۶
پاسخ
4
81
حسن
خدا کنه اگه بیاد وقرارداد امضا کرد یه پرونده دیگه تو فیفا برامون باز نشه مثل خیلی از خارجیا که اومدن
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷:۴۳
پاسخ
25
87
مژده
شما باور کردین؟؟؟؟!
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴:۰۵