مهاجم پرسپولیس رفتنی شد/ آلمریا مقصد احتمالی علیپور

مهاجم پرسپولیس رفتنی شد/ آلمریا مقصد احتمالی علیپور

39501
10:04
26 خرداد 1398
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم خود را برای لژیونر شدن گرفته و به احتمال زیاد از بین تیم‌های اسپانیایی و بلژیکی یک تیم را به عنوان مقصد فصل آینده خود انتخاب خواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس،  علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند فصل درخشانی که در این تیم داشت، حالا با پیشنهاد‌های خارجی روبه‌رو شده و شرایط به گونه‌ای است که احتمال لژیونر شدن او بسیار زیاد است.

علیپور از سوی یکی از واسطه‌های ایرانی شاغل در اسپانیا با پیشنهاد آلمریا روبه‌رو شده و به احتمال زیاد فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد. آلمریا در لیگ دسته دوم اسپانیا حضور دارد و فصل قبل در رتبه دهم لیگ دسته دوم اسپانیا قرار گرفت.

همچنین باشگاه سنت ترویدنس از لیگ بلژیک هم خواهان علی علیپور شده و پیشنهاد رسمی این باشگاه به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و قرار است تصمیم‌گیری در این باره به زودی انجام شود. پیش از این رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم فوتبال ملی کشورمان هم در این باشگاه فعالیت می‌کرد و جالب اینجاست که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مدتی در این باشگاه هدایت این تیم را برعهده داشت.

علیپور تصمیم خود را برای لژیونر شدن گرفته و به احتمال فراوان او فصل آینده در تیم پرسپولیس حضور نخواهد داشت.

2051

نظرات کاربران
قرمز بی افتخار
امیدوارم موفق باشه تو اروپا حالا هر دسته ای باشه دو سه چهار فرق نمیکنه موفق بشه و پیشرفت کنه تا به سطح بالاتری برسه.بازیکن خوب و بی حاشیه من واقعأ از مدل بازیش خوشم میادالان تو ایران بهترین مهاجم علیپوره حتی طارمی هم به خاطر علیپور دیده شد.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸:۵۰
پاسخ
8
14
...
با اینکه دوست ندارم بره اما به قول پروفسور نمیشه جلو موفقیت کسی رو گرفت. امیدوارم اگه خودش دلشه بره کار انتقالش انجام بشه و موفق باشه. خاطرات خوبی باهاش داریم و امیدوارم موفق بشه و درامدی هم به باشگاه برسه یخورده اوضاع رو درست کنه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵:۱۸
پاسخ
3
15
takzang1984
سلام این کمک میکنه به علیپور که بهتر بشه و از طرفی پرسپولیس با توجه به نیومدن طارمی و رفتن احتمالی بودیمیر دنبال دو مهاجم داخلی با کیفیت باشه.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۰۳
پاسخ
3
5
عشقممم نیمار
علیپور هم‌مث تمام بازیکنایی ک‌زیر نظر برانکو بودن ..ب احتمال زیاد در تیم جدیدش اول نیمکت نشین و‌بعد دیپورت میشه و‌بعد یه سال دوباره ب شیش_پولیس بر میگرده :-) شد یه بازیکن زیر نظر برانکو ..لژیونر موفقی شه ؟؟!!:-)
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۱۸
پاسخ
169
56
علیرضا
همه که مثل بازیکن های استقلال اژیونر نمیشن . فرمانده تیم قطری ، نور افکن بمب فلان تیم چقدر علاقه داری به مسخره بازی :)))
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۴:۱۶
3
20
av
دیگه از کسی که بین این همه بازیکن خوب و با اخلاق عشقش نیماره بیشتر از این انتظار نمیره....راحت باش بزودی رکورد دیسلایک رو میشکنی
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱:۲۰
4
18
hg
یه سری ها همچین میگن دسته دو اسپانیا انگار یادشون رفته جوادنکونام مسعودشجاعی هم توهمین تیم های دسته دوبودن حتی هاشمیانم تولیگ دوالمان با بوخوم شروع کرد
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶:۵۴
پاسخ
15
107
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
این سه عزیزی که مثال زدی. دو تاشون تو اوساسونای لالیگایی بودن بعدا اون تیم سقوط کرد وحید هاشمیان هم ۹ بایرن بود مال اون زمانی البته که از نظر سرعت و قدرت بدنی بازیکنای ایرانی خیلی با اروپاییا فرقی نداشتند ولی الان با پیشرفت فناوری و علم بازیکنای اروپایی کاملا برتر از ایرانیا هستند چون تمریناتشون خاصه.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳:۴۶
7
6
تاج کبیر اسیا
نکونام دسته دو بود؟لابد تو دسته به رئال گل زو جلوی بارسا بازوبند کاپیتانی میبست؟
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۷:۴۸
10
2
Ahmad
موفق باشی علی جان خیلی برامون گلای مهم و سه امتیازی زدی هرجا میری موفق باشی باغیرت بیحاشیه.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶:۴۹
پاسخ
12
99
ramin
المریا رو که همه میشناسن تو لالیگا بازیاشو دیدیم اگه سن بعضیا قد بده.. دیگه از شارلوا ک بهتره بزارین بره پیشرفت کنه و یه مهاجم خوبتر جایگزینش بیارین فقط برانکو بمونه همینو بس
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸:۲۰
پاسخ
14
77
بیا تو رمشک
موفق باشی پسر محجوب پرسپولیس در نبود پرفسور علیپور دیگری خواهد ساخت
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸:۴۴
پاسخ
8
63
علیرضا م.
یعنی طوری میگن پیشنهاد خارجی پیشنهاد خارجی آدم فکر می‌کنه الان به چه تیمی می‌خوان برن! اگه منظور از پیشنهاد خارجی و رفتن صرفا عبور از مرزها باشه، خب من رو هم یه سری تیم محلی در قاره آفریقا می‌خوان قراره این فصل لژیونر بشم!
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳:۰۴
پاسخ
72
156
رائول
علی علی پور توی کشورمون هم مهاجم درجه دو و سه هست، اگه بره آبروی فوتبال ایران رو می بره...
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳:۲۳
70
19
حمزه
دوست عزیز فوتبال جهان حرفه ای هست مثل فوتبال ایران نیست که تو 50 سال پیش جا مونده باشه. بازیکنای ما باید برن تیمای درجه دو اروپا که بتونن خودشونو نشون بدن مثل جهانبخش که از nec شروع کرد و به برایتون رسید. البته سن هم مهمه که تو چه سنی بری اروپا و شروع کنی. المریا میتونه گزینه بهتری باشه برای علیپور.یه چیزیم یادتون باشه نکونام و شجاعی اوج فوتبالشون در اوساسونا بودن در حالی که علیپور شروعش با المریاس
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶:۴۶
7
52
kamran
بعد رفتن طارمی یه عده نگران شدن... ولی همه دیدن که علیپور آقای گل شد... اون هم در حالی که بخشی از فصل رو پشت طارمی بازی می کرد و گلی نزده بود... الان هم نگرانی نداره... کریمی و اسدی هستن و خواهید دید که چطور جاش پر میشه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۱۱
پاسخ
27
162
محمود
اولا هیچ کس نگران نباشه، ما برانکو رو داریم. همون جور که با 13 نفر بازیکن ما رو برد فینال آسیا، اگر برانکو مربی پرسپولیسه، می تونه از محسن ربیع خواه آقای گل بسازه. ثانیا، علیپور برای تیم خیلی خیلی زحمت کشید و دینی به پرسپولیس نداره. براش آرزوی موفقیت می کنم. #هر_چی_برانکو_بگه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱:۰۹
پاسخ
18
161
سیدسعید
البته که همه اینادرحدحرفه.امااگه المریاکه تودست دوتورده دهم باعث پیشرفت بشه چراکه نه!!؟
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸:۳۹
پاسخ
5
76
رئالی پرسپولیسی
یه عده چرا لایک میکنید؟مهاجم خوبیه.کاش بودیمیر میرفت.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۳۵
پاسخ
31
108
مسعود هاشمی
مبارکش باشه دسته 2 اسپانیا یه تیم متوسط خخخخخخ البته جایی بهتر اوجا واسش نیس
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲:۳۰
111
22
سیدسعید
کاش بودیمیر اگه باشم کنارش یکی دیگه میاد که بازعلیپور وطارمی دیگه بشه زیردست پرفسور
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰:۵۲
9
35
امین
امسال نفروشنش سال دیگه آزاد جدا میشه تازه بعید میدونم سال دیگه پیشنهاد خوبی بدن
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴:۵۸
پاسخ
4
96
TT فراتر از باشگاه
اگه این بره طارمی نیاد پس این طفلیا چیکار کنن ؟
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲:۵۱
پاسخ
135
30
برانکو عشقویچ
برانکو از اسدی آقای گل میسازه.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵:۲۳
49
49