مهاجم پرسپولیس مقابل السد بازی نمی‌کند

مهاجم پرسپولیس مقابل السد بازی نمی‌کند

14943
00:11
30 اردیبهشت 1398
مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت جزیی که به آن دچار شده در بازی مقابل السد قطر بازی نخواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، ماریو بودیمیر مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت جزیی که در بازی با پارس جنوبی به آن دچار شد در بازی فردا مقابل السد قطر بازی نخواهد کرد.

بودیمیر با وجود اینکه در اردوی پرسپولیس حاضر شده اما امروز به صورت اختصاصی دور زمین راه رفت و با اعلام برانکو فردا مقابل السد قطر بازی نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد بودیمیر مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی نخواهد داشت.

4416

نظرات کاربران
علی
مطمعنم قرارداد بودیمیر باتوجه ب دقایق بازیش بسته شده و قطعابرانکوبرای اینکه هزینه های اضافی روازدوش باشگاه ورداره بازیهای ک مهم نیستن روبازی نمیده و بهونه مصدومیت تنهاچیزی هست ک میشه فشار مطبوعات رو برداشت.درکل به نفع باشگاس دربازی السدم ک بودنش ضروری نیست بهترازاینه ک دقایقبازیش بالابره وهزینه سنگینی رودست باشگاه بمونه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۳۵
پاسخ
17
7
مجید
بودیمیرذاتاتنبله وکم تحرک امانوع فوتبالش وجاگیریهاش وپاس دادن توی عمقش وچرخیدناش همراتوپ عالیه واگریک مهاجم مثل طارمی باشه که پرس رابخوبی انجام میده ومیادازعقب توپ میگیره درکنارهم زوج وحشتناکی راتشکیل میدن که میشه کابوس هرتیمی.علیپورمهاجم گلزنی نیست واینکه ازچندموقعیت خوب یکیش راگل کنی هنرمهاجم رانمرسونه.البته علیپورمهاجمی است که برای مهاجم هدف تیم میتونه خوب فضاسازی کنه اماخودش نمیتونه مهاجم هدف تیم باشه چون توانایی وضریب هوشی اینکاررانداره ونمیتونه بهترین راه حل رادرکسری ازثانیه پیداکنه.مهاجوهدف بایدیکی مثل فرشادپیوس ویامهدی طارمی یاسردارآزمون یاروح الله باقری مهاجم استقلال درحال حاضریاغلامرضاعنایتی یاوحیدهاشمیان باشه که ازکمترین موقعیت بیشترین نفع رابرای تیم ایجادمیکنن واگرکسی پیدابشه که مثل علی دایی باشه صدهامیلیاردتومان میارزد.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸:۳۷
پاسخ
4
15
رضا
دروغ نمیگن هوچی گری تو خونِ بعضیاست البته درک میکنیم خیلی سخته تیمی که اول فصل بیستا بازیکن بگیره نیم فصل هم چندتا بگیره ولی آخر فصل دستش به هیچی نرسه درکتون میکنیم اما همین بودیمیر ارزش و فایده ش از خیلی از بازیکناتون بیشتر بوده تو دو هفته آخر چهار امتیاز حساس رو گرفت که باعث قهرمانی پرسپولیس شد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳:۲۰
پاسخ
1
17
بلواستار
چون دیگه توی آسیا نمی‌تونه گل آفساید بزنه یا دایو بزنه پنالتی بگیره.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۴:۳۴
پاسخ
21
2
فقط سپاهان
اخه حالا با یه گل افساید که جز خوبها حساب نمی شه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۷:۵۴
پاسخ
25
4
نجیه
دقت کردین إز وقتی پرسپولیس قهرمان شده هر زمان و هر وقت خبری در مورد پرسپولیس تو سایت محترم نود میزارن تعداد هوچیگران ششتقلال که إظهار فضل میکنند بیشتر إز عشقپولیسیهاست.میدونین چرا؟؟؟چون دیگه پماد کارساز نیست و دنبال راهی هستند که سوزششون کمتر شه.حالا أین راه میتونه با هوچیگری و تهمت زدن باشه یا بد و بیراه گفتن به وزیر و فدراسیون و ...فقط موندم احتمالا تنها کسانی که تو ناکامی امسالشون تأثیر نداشته بازیکنان و کادر فنی خودشونه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۳۸
پاسخ
32
273
فرهاد
کجا پرسپولیس قهرمان شده؟ اگه منظورت اون کاپ حلبیه که من ده تاش رو برات می خرم. قهرمان یعنی منچسترسیتی. به این میگن قهرمانی نه به قهرمانی جعلی و از پیش تعیین شده و مهندسی شده. شما فقط خودتون قهرمانیتون رو قبول دارید و کسی توی ایران قهرمانی شما رو قبول نداره. برو با کاپ حلبی یه دور افتخار بزن. خخخ
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷:۰۳
25
6
شازده آبی
ب نظر من خیلی بازیکن خوبیه. باهاش سه ساله ببندین.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۰۰
پاسخ
145
69
ققنوس
البته که به پای نیومایر و گرو که نمی‌رسه ...
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲:۵۶
1
22
فرشاد
نه عزیزم میزاریمش کنار شماها روو هوا بزنیدش و بعد بشه بمب نقل و انتقالاتتون. آخه شماهایی که روی تمام بازیکنای خروجی ما نظر دارید دیگه چی میگید؟ ما یه سرمربی با دانش داریم هرکی که بکار پرسپولیس بیاد و نگه میداره
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۴:۳۳
3
14
علیرضا
یسری هوادار هستن که با یه گل از یه نفر راضی میشن اگه بازی بعدی گل نزنه بهش هرچی به فکرشون میرسه میگن.اینا کلا یا سنشون خیلی کمه یا به شدت احساسین و بعد یه گل یه شوک مثبت بهشون وارد میشه که موقته .دیگه شماها از فرشاد پیوس ، بهترین مهاجم تاریخ لیگ بیشتر نمیدونید که.خود فرشاد پیوس گفته از بازیکن خارجی بیشتر انتظار میره.یعنی چی واقعا ما میتونیم با این پول یه مهاجم داخلی دو برابر بهتر بگیریم
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۶:۳۵
پاسخ
44
62
جادوگر88888888
میشه یه اسم بگی کدوم مهاجم سردار علیپور طارمی انصاریفرفقط یه مهاجم دیگه رو بگو که ماهم بشناسیمش؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۳:۵۰
0
3
(((PersePolis)))
من میگم اگر فوتبال علیپور فقط تو نیم فصل دوم رو ببینیم، یا سروش یا خیلی از بازیکنان دیگه، مثلا فرض کنید تو نیم فصل به تیم ما اضافه شده بودند و ما قبل از این شناختی نداشتیم، الآن میگفتیم اصلا بازیکنان خوبی نیستند، به نظر من یک وقتایی توی فوتبال هر تیمی حتی بارسلونا دچار افت میشه، الان پرسپولیس هم کمی دچار افت شده، من فکر میکنم باید به بودیمیر فرصت بیشتری داده بشه، البته قطعا و قطعا و قطعا یک مهاجم خوب باید اضافه بشه، خیلی دوست داشتم طارمی بیاد، چون طارمی خیلی به سبک پرسپولیس میخوره ولی فکر میکنم قضاوت کردن بودیمیر توی این نیم فصل که فرصت نداشت با بازیکنان خودشو وفق بده، منطقی نیست
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵:۵۹
پاسخ
6
138
طوفان سرخ اسیا
آخه سنش بالاست هر چند تا بازی مصدوم میشه من هنوزم اعتقادم اینه که به درد لیگ ایران نمیخوره
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵:۰۱
1
6
محمد
انصافا ضعیف بازی میکنه.یه گل ممکنه تو یه بازی بزنه ولی اگه دقت کنید با عملکردش باعث میشه موقعیت کمتر ساخته بشه.این ظاهربینیه که از رو گلی که زد بگیم خوب بازی کرد.پرس هم که اصلا نمیکنه.علیپور تو پرس تنها میمونه و خیلی خسته میشه.در کل بسیار ضعیفه.حتما یچیز بد داشته که دینامو اینقدر راحت فروختش.نه تنها فیزیک مناسبی نداره سن زیادی هم داره.انگیزه هم برای درخشش نداره اومده این یکی دوسال باقی مونده فوتبالش یخورده درآمد زایی کنه.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۵:۱۰