مهاجم کروات پرسپولیس بازی با سپیدرود را از دست داد

مهاجم کروات پرسپولیس بازی با سپیدرود را از دست داد

3539
13:42
24 اسفند 1397
مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس راهی کلینیک پزشکی شد .

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، ماریو بودیمیر مهاجم کروات تیم پرسپولیس امروز در تمرین این تیم مصدوم شد و به همین دلیل بازی فردای تیمش مقابل سپیدرود را از دست داد.

بودیمیر از ناحیه زانو مصدوم شد و پزشکان پرسپولیس اجازه ادامه تمرین را به این بازیکن ندادند.

بودیمیر سپس برای مشخص شدن  وضعیت مصدومیتش راهی کلینیک پزشکی شد تا از ناحیه مصدومیت MRI بگیرد.

میزان مصدومیت و دوره طول درمان این بازیکن بعد از انجام عکسبرداری و پاسخ پزشک معالجش مشخص خواهد شد.

1870

نظرات کاربران
آزادی
دست شما درد نکنه آقای برانکو، منشا آماده را نگه نداشتی یک بازیکن نا آماده آوردید! همچنین آقای خمارلو و باقری و بقیه مدیریت، خسته نباشید.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱:۴۵
پاسخ
36
25
Mhm
این بازیکن موتور تیم،مثل آندره بلوتی مهاجم تورینو،توپ باید بهش برسه که این اتفاق نمی افته!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹:۳۱
11
13
عشقممم نیمار
حالا بودیمیر خیلی تاثیرگذاره ک نبودش احساس سه ؟؟ :-P یه کلیپی دیدم ک کارشناس شبکه الکاس ..میگفت بودمیر با این قدش ..چرا هیچ پرشی با مدافعای السد نداشت و خیلی ازش انتقاد کرد :-)
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲:۲۸
پاسخ
28
26
ضد پرچم ژاپن
به نظر من پرسپولیس دیگه پرسپولیس سابق نیست امسال بیشتر بازی ها رو مساوی کرده که بیشترش هم با تیم های خوزستانی بوده که 9 امتیاز رو در بازی با این تیم ها از دست داد که من نمیدونم چرا تیم های خوزستانی با پرسپولیس انقدر خوب بازی می کنند اگر پرسپولیس این بازی ها رو می برد بدون شک الان صدر جدول بود با اختلاف امتیاز ولی حیف که نشد امیدواریم که تیم های خوزستانی با سپاهان و تراکتورسازی هم خوب بازی کنند اگر ما این ها رو می بردیم الان دیگه دغدغه لیگ رو نداشتیم و تیم های دیگه مثل دو دوره قبل برای عنوان دومی می جنگیدند البته باز هم میگم پرسپولیس برای موفقیت بیشتر باید خصوصی بشه تا بتونه بازیکنای خوب بگیره اگه نشه اونوقت از تیم هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی عقب میفته البته جای سوال هم نداره چون پرسپولیس نه پول بیشتری نسبت به اینها داره و نه بازیکن میلیاردی
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷:۲۳
پاسخ
26
15
ایمان۰۴
بود و نبودش زیاد فرقی نمیکنه بنده خدا میخواست از فوتبال خداحافظی کنه برای همین چیزها بود دقیقه دو بازی قیافش رو میبینی انگار نود دقیقه بازی کرده
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹:۲۰
پاسخ
88
21
چرا ماست هارو میریزی تو قیمه
این دسته سه ای ها سه تا مهاجم خریدن فلان تومن بعد با یک مهاجم ما خریدیم میگن خوب نیست ...در حالی که کل قرارداد بودیمیر اندازه ی رضایت نامه ی تبریزی هم نیست .
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳:۵۸
پاسخ
18
96
محمد
داداش حساب کتابت ضعیفه ها . 750000*15000=11150000000 یازده میلیارد و صد و پنجاه میلیون رضایتنامه 750 هزار یورو بود و حالا ما یورو رو 15 گرفتیم.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲:۴۷
19
13
قرمز پررنگ
نبود بودیمیر یک پوئن مثبت هست ... خیلی کند هست و سرعت بازی رو میگیره و موقعیت هم راحت خراب میکنه ... حیف گادوین منشا
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰:۱۷
پاسخ
40
38
Masood
خیلی کند هست و سرعت بازی رو میگیره و موقعیت هم راحت خراب میکنه عین گادوین منشا !!! چقدر زود یادمون رفته!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۹:۴۷
6
20
Masood
همه جوره برانکو رو قبول دارم ولی بالاغیرتا یه بازیکن 33 ساله که سابقه درخشانی هم نداره هرلحظه احتمال مصدومیتش بود، درهرحال بودیمیر تو دو باشگاه قبلیش خیلی خوب بوده امیدوارم بتونه این روندو ادامه بده
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸:۱۲
پاسخ
13
41
هرچی برانکو بگه
خداکنه به دربی برسه
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱:۱۴
پاسخ
10
51
Alireza
اینکه میگن بودیمیر بده همه جوسازی استقلالیاس تو این چندتا بازی یه گل یه پاس گل زده که امارش خیلی از دورانی که منشا تو پرسپولیس بود بهتره .فقط همونطور که برانکو گفت مهاجمیه که تو باکس حریف خیلی خطرناکه نیاز به یه زوج موقعیت ساز داره.که علیپور زوج خوبی میتونه براش باشه.همونطور که برای طارمی زوج خوبی بود و زیاد پاس گل میداد فقط باید یخورده بیشتر راه بیفتند
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸:۵۸
پاسخ
11
53
kamran
استقلال و پرسپولیس همه مصدوم جالبه که وقتی به فشردگی بازی ها اعتراض کنی میگن لیگ انگلیس فشرده تر بازی میکنه یکی هم نیست بهشون بگه کدوم چمنتون در حد انگلیسه؟ کجا رو برای ریکاوری دارین که اینطور میگین زمینهای تمرین چطوری هستن که بازیکن سالم بمونه یعنی توی برنامه ریزی اینا رو مد نظر نمیگیرن؟ همینقدر تباه؟؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶:۰۷
پاسخ
2
36
آیهان
بازیکنی که تو زمین فقط راه بره و به سختی خودشو بکشه، بود و نبودش هیچ فرقی به حال تیم نمیکنه. متأسفانه پول بیت المال این وسط حیف و میل میشه و کسیم جوابگو نیست.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱:۰۳
پاسخ
54
7
جلیل
اون موقع که میگفتیم پرسپولیس نیاز به بازیکن داره و آقای عرب برای رضایت خاطر وزیر و ششتقلالیا به برانکو القا میکرد که پول نداریم برای خرید بازیکن فکر این روزا بودیم ششتقلال ده تا مهاجم میلیاردی داره اونوقت ما یه مهاجم خوب واسه این بازی نداریم
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹:۳۵
پاسخ
20
36
تــاج کبیر
یه خورده به نظرم درست نیست حرفت . پرسپولیس نیم فصل رفت کمپ اسپایر با بهترین امکانات در حد اروپا تمرین کرد.بعدش استقلال رفت طبق معمول ترکیه و با هوای سرد و امکانات کمتر ساخت.+بودیمیر کم هزینه نبوده 750 هزار یورو به نظرم کم نیست
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۴:۱۴
18
7
اژدهای آبی
اینم خودشو زده به مصدومیت. پدر ترس بسوزه. 20 روز دیگه دربیه از الان دیگه ترسشون شروع شده.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹:۱۸
پاسخ
57
7
تیراختور پر افتخارترین تیم آسیا :))
استوکس و کیروش استنلی نفس راحتی کشیدن:))
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴:۵۸