مهدی ترابی به اردوی تیم ملی اضافه شد

مهدی ترابی به اردوی تیم ملی اضافه شد

10923
23:41
19 آبان 1398
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه شد.

به گزارش وب‌سایت نود، تمرینات تیم ملی فوتبال برای بازی مقابل عراق امروز زیر نظر ویلموتس و سایر اعضای کادر فنی آغاز شد اما عصر امروز مشخص شد که احسان حاج‌صفی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند ملی‌پوشان را همراهی کند.

در پی تماسی که مسئولان تیم ملی با مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گرفتند، این بازیکن امشب از منزل راهی اردوی تیم ملی شد و به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه شد.

قرار است ترابی از فردا در تمرینات تیم ملی حاضر شود. تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اردن به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.
 

۴۴۱۶

نظرات کاربران
اشتهارد
از اولشم حقش بود تو لیست باشه. زنده باد مهدی
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲:۰۴
پاسخ
81
66
ستاره جعلی!!
خیلی ناجور شد.... به خاطر مصدومیت حاج صفی دعوت شد.... خخخختخ
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۶:۰۶
24
17
سهند
شش بازیکن تیم پرسپولیس در تیم ملی ایران به اضافه یک بازیکن در تیم ملی عراق و یک بازیکن در تیم امید ایران که می شود هشت بازیکن ملی .با این همه بازیکن ملی نشون میده پرسپولیس بهترین باشگاه ایرانه و با جا افتادن مربی و رسیدن بقیه بازیکنان شک نکنید که تا نیم فصل به صدر جدول جایگاه واقعی خودش برمیگرده.قهرمانی برازنده پرسپولیسه چون تنها تیمی تو ایران هست که شخصیت قهرمانی داره. شخصیت قهرمانی از همه چیز مهمتر هست.زنده باد ترابی و زنده باد پرسپولیس کبیر.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰:۲۲
پاسخ
62
67
مصطفی
تازه جای بازیکنایی مثل شجاع خالیه..و قطعا با رفع مصدومیت کمال و ماهینی و به اوج برگشتن برخی بازیکنا بازیکنان بیشتری به تیم ملی میرسند..حیف که کالدرون سروش و شریفی رو کنار گذاشت..
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۳۲
19
10
یاشار
هی تو خونه با خودت تکرار کن شخصیت قهرمانی بعدش یهو یادت میافته جلوی همه تیمهای بالای جدول تیمت باخته بازم میگی شخصیت قهرمانی. شخصیت قهرمانی = حمایت وزارت ورزش. خوش باش.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷:۴۷
30
19
هوادار تیم ملی
ایکاش به جای وحید امیری که خیلی افت کرده و در پستش هم طارمی هست و هم ترابی شجاع رو دعوت می کردن مجید حسینی تو فشار راحت پنالتی میده و پختگی و تجربه شجاع رو نداره واقعا عملکرد دفاعی تیم ملی ضعیف بوده این چند بازی
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۱:۰۲
پاسخ
39
48
تیم ملی برای همه
فقط جای شجاع خلیل زاده تو تیم ملی خالیه چقدر انگیزه داره برای بازی برای تیم ملی ولی یک بار هم بهش فرصت ندادن با اینکه یکی از مشکلات تیم ملی تو این چند بازی دفاع ناهماهنگ و ضعیف بوده حالا عراق که قویتر هم هست. متاسفم برای لجبازی یک عده امیدوارم با این بد سلیقگی تیم ملی رو به فنا ندن.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۴۰:۴۹
پاسخ
39
37
TT فراتر از باشگاه ✔
تا الان فقط ترابی ترابی میکردین که به حرفتون گوش کردن و دعوتش کردن الان نوبت شجاع رسید !!! با شما باشه میگید همین ترکیب بیروزی رو ببرن بقیه چرا اصلا دعوت میشن!!
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹:۱۶
18
16
لیورپول خوزستان
خدا رو شکر که این بازی نمی رسد. چون بازی با بحرین هم اشتباه اول از او بود بعد مجید حسینی که نمی دونه کجا درگیر بشه کجا نشه.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۰:۰۱
پاسخ
37
38
اشکان
بدترین نتایج تاریخ تیم ملی تو راهه حذف از جام جهانی تو همون دور اول! این حتی از مقدماتی جام جهانی 90 هم بدتر می شه. روی چه حسابی جهانبخش با اون قیمت نجومی دعوت نمی شه؟ اخه لیگ اینگلیس با ایران و قطر و پرتغال یک سطحن که بازی کردن بازیکنا ملاکه؟ مطمینا به عراق می بازیم فقط امیدوارم مربی بلافاصله عوض بشه که شاید با معجزه و بدبختی بتونیم جران کنیم باختمون به عراق و بحرینو تو تهران.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰:۰۳
پاسخ
12
39
علیرضا
امیدوارم بچه ها توانایی شون رو نشون بدن . چون ما تیم برتر آسیا هستیم . حیفه که نتونیم عراق رو ببریم . با برد عراق راه صعودمون هموار میشه.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۹:۰۸
پاسخ
3
31
Sam
حالا شددددد. عالی
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۱:۱۴
پاسخ
43
11
عشقممم نیمار
کل‌عملکردش فقط ی پنالتی مسخره مقابل فولاد بود .. بعد دعوت شد؟؟ :-P اخه چرا تیم ملی از رو تعصب رنگی میکنید ک اخرش از تیمای اماتور ببازیم ؟؟ :-P
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۸:۴۴
پاسخ
34
51
مهدی
خدا جای حق نشسته،ماشالله جوون
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۵:۳۴
پاسخ
190
157
مهران
من یه پرسپولیسیم،تو تیم ملی مهم نیست کی و از کدوم تیمو ،از کجای ایران هست،مهم و تنها مهم سربلندی ایران و ایرانیست
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۰۷
پاسخ
41
232
نه قرمز نه آبی
حاج صفی هافبک دفاعی یا دفاع چپ بازی میکنه، ترابی هافبک هجومی یا مهاجم* خدایی این ویلموتس چیکار داره میکنه؟؟؟؟؟
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۰۲
پاسخ
47
180
امیر۶
مگه ویلموتس گفته ترابی رو بجای حاج صفی آوورده؟
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۳:۴۸
13
24
پرسپولیس اسمش پیروزی رسمش
معلومه بازیکنا رو ویلموتس دعوت نکرده و گرنه احسان حاج صفی پستش ربطی به ترابی نداره
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷:۳۷
پاسخ
40
241
no name
از اون روز اول که این ویلموتس اومده هر دفعه داره یه چند تایی بازیکن جا میندازه دوباره بیاین بگین کی روش بازی ها رو نمی‌دید
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۹:۳۷
پاسخ
88
112
هاتف
آرزوی سلامتی برای حاج صفی و آرزوی موفقیت برای ترابی و تیم ملی.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۷:۵۸