مهره جادویی پرسپولیس؛ 80 درصد پیروزی با سروش

مهره جادویی پرسپولیس؛ 80 درصد پیروزی با سروش

26570
19:00
19 بهمن 1397
ترکیب سروش و پرسپولیس در لیگ برتر، همیشه به پیروزی ختم می‌شود.

به گزارش وبسایت نود، اولین بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم با برد شیرین مقابل پدیده تمام شد. برانکو در این مسابقه، از سروش رفیعی در ترکیب اصلی استفاده کرد و او پس از یک سال و نیم، توانست با پیراهن این تیم در لیگ برتر به میدان برود. ورود سروش، برای پرسپولیسی‌ها خوش یمن بود و آن‌ها با حضور شماره هفت تیم‌شان، به نتیجه‌ای جز پیروزی عادت ندارند.

بار اولی که سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست، نیم فصل دوم لیگ شانزدهم بود. پرسپولیس خوب برانکو، با ورود سروش قدرت مضاعفی گرفت و قهرمانی زودهنگامی بدست آورد. سروش رفیعی بجز بازی هفته آخر با سیاه جامگان، 14 بازی از 15 بازی نیم فصل دوم در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت و تیمش 11 پیروزی بدست آورد. رکوردی باورنکردنی، که به بهترین قهرمانی تاریخ لیگ برای پرسپولیس ختم شد.

چهارشنبه هم پرسپولیس، با سروش دوباره برد و به صدر جدول لیگ برتر رسید. آمار سروش با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر، 15 مسابقه و 12 پیروزی است. میانگین فوق العاده 80 درصد برد، که شاید در باشگاه پرسپولیس هم برای بازیکنی کم سابقه باشد. سروش و کارنامه‌اش با پیراهن سرخ، پرسپولیسی‌ها را به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر امیدوار می‌کند. ستاره‌ای که اگر به اوج برگردد، می‌تواند سطح بازی هر تیمی را بالاتر ببرد.

22330

نظرات کاربران
Hadi
خدایی اگر سروش به روزای خوبش برگرده یه سر و گردن از فوتبالیست های ایرانی بالاتره
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹:۴۹
پاسخ
0
216
arya
یاد اولین گلش به استقلال افتادم؛چه بردی هم کسب کردن! دو تا تو دو دقیقه خوردن وای وای چه خاطره ساز شد سروش خخ
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵:۳۰
پاسخ
221
1
احسان
به عنوان یه پرسپولیسی میتونم بگم امسال پرسپولیس مثل سال پیش خوبه و شاید بهترم شده ولی تیم های دیگه هم خیلی خوب شدن برای اولین بار میشینم بازی تراکتورسازی رو هم میبینم استقلال رو هم میبینم سپاهانم میبینم واقعا کیفیت لیگمون رفته بالا نمیدونم شاید بخاطر نزدیک بودن به جام جهانی و تلاش بازیکن ها بود که کیفیت خودشون رو بردن بالا یا خود باشگاه ها هرچی که بود واقعا لیگ خوبی شده و هرکی که بالای جدول واقعا تیم خوبیه و شانسی نبوده همشون خوب بستن تیمشون رو کاش هر سال بهتر بشه
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۱:۵۰
پاسخ
0
166
صدرپولیس
سروش اینیستا
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴:۵۲
پاسخ
1
152
مغزمتفکر
طبق تحقیقات سروش خیلی خیلی کنده و کم تحرک برانکو نباید ازهمین حالا فیکس باشه سروش
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵:۳۰
پاسخ
150
0
بهزاد
سروش اگه رو فرم بیفته کسی تو ایران حتی به گرد پاش هم نمیرسه(عاشقم)
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴:۴۳
پاسخ
0
152
مهدی
سروش فقط چند سال پیش خوب بازی میکرد الان یک بازیکن کاملا عادی در لیگ ایرانه. تاثیر اشتباهات داوری در نتایج پرسپولیس بیشتر از هر بازیکنی بوده
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸:۲۵
پاسخ
189
0
مصطفی
منم یاد گلی که تو دربی زد و بعدش سه خوردید افتادم.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷:۱۸
پاسخ
146
0
پرسپولیس خسته(یازده گلادیاتور)
من تا حالا یادم نمیاد بازیکنی زیردست برانکوباشه و افت کنه.اونسری بازیکنایم که خوب نبودن یا افت کردن یامشگل انگیزشی داشتن مثل مسلمان که واقعا این اخراخودش شل کرده بوده یاواقعا سطح فنیشون تا یه حدیه وبیشترازاین اوج نمیگیرن.ولی بازیکنای که انگیزه داشتن وپتانسیل برای پیشرفت داشتن واقعا برانکوومارکوازشون ستاره ساختن که هیچکس نمی تونه منکرش بشه حتی هوادارای رقیب.سروشم خب مسلما دراوج بود وقتیم برا یه مدت رفت درتیمی ضعیف درقطرخب معلومه که بازیکن افت میکنه بعدم که بابی انگیزگی رفت فولادویه مدت مصدومیت.خلاصه الانم که برگشته چندهفته زمان می بره بشه همون سروش همیشگی وشک ندارم ب برانکوومارکو که این پسروباز به روزای اوجش برمیگردونن.ازاینورم بازیکنافعلا تاحدودی هماهنگ نیستن که همه اینا دلایلین که به فرم صدردی نرسیده.وقتی که برسه زیباییوطراوت به تیم میده.پس صبرکنید.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱:۱۶
پاسخ
0
96
amir.arak
سروش کارگردان بازی های هجومی ارتش سرخ هست به زودی زوج فوق العاده ی دیگری همانند خودش پیداخواهد کرد و مهدی ترابی هم اضافه خواهد شد و یه پرسپولیس فوق رویایی خواهیم دید .پرسپولیس و برانکو زیباترین عشق دنیا.به داشتنتون میبالیم.اماده میشیم همگی برای جشن هتریک قهرمانی❤❤ ادمین لطفا
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲:۰۸
پاسخ
0
95
A.gol
همه اینها فقط با نظر برانکو میشه پس هرچی آقا برانکو بگه
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۷:۳۴
پاسخ
0
728
Alireza
الان یه عده از رو سوزش میگن سروش بازیکن خوبی نیس درحالی که داشتن خودشونو میکشتن سروش استقلالیه فقط استقلال میاد.بعد سروش باعکس کودکی خودش تو لباس پرسپولیس نابودشون کرد!
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶:۵۸
پاسخ
0
748
امید زشک
برعکس بازیکن خوب هرجا باشه مردم میگن خوبه که سروش مثل کریمی یا باقری یا امید ابراهیمی و مجیدی هر جایی باشن مردم میدونن اینها خوبن حالا یک عده ای روی کل کل حرفهایی میزنن ولی خودشون ته قلبشون میدونن کی بهتره، من خودم یک استقلالی ام ولی هیچ وقت کورکورانه نظر نمیدم که الان خیلی شده و همه فقط میخوان تخریب کنن و حتی مسی و رونالدو رو هم میکوبن
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۸:۴۸
0
72
arya
تا دیروز یادتون رفته ولتون کرد رفت تیم آخر لیگ قطر که تازه از دسته پایین تر اومده بود؟؟
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶:۳۲
90
0
رضاSh
پرسپولیس همون تیمیه که هوادار میخواد،به امید خدا تیم هر هفته بهتر و بهتر میشه و آخر فصل باز جام قهرمانی با دستای سیدجلال بالا میره❤
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲:۲۲
پاسخ
0
598
عشقممم نیمار
من یه مهر جادویی دیگه ای از سروش رفیعی در نیم فصل اول دیدم :-) اونم‌اینه ک هرموقع مقابل شیش_پولیس با تیم‌دیگ قرار گرفته ... تیم شیش_پولیس همیشه‌پیروز بوده اونم با امار ۱۰۰درصد پاس اشتباه :-)
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷:۲۲
پاسخ
861
0
سامان نراقی
مگه عنایتی است، که هم پنالتی بده و هم اخراجی
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۶:۴۳
0
78
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
من یه پمادخوب سراغ دارم سفارش بدم برای سوزش بی حدوحصرتوخوبه به همراه۱۲۵
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۲:۵۷
0
73
A.gol
جوننننننننم سوزش
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶:۱۶
0
64
فیفا
سلطان دیسلایک تویی..... بقیه با اختلاف سوتفاهمن....
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۲:۵۸
0
65
دبل.۶::::::۶+۶
خوبه سروش از خط .هافبک ..به مدافع تبدیل نشد ...مثل بعضی ها جلوی شیشتقلال ..ع ن ا ی تی......
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴:۲۶
0
62
ایلیا
من که حال میکنم طرفدار دوچرخه سواری اینجا میاد زیر مطلب سرروش نظر میده ، خسته نباشی شش تایی
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳:۱۲
0
57
Ziba
این شب شهادتیم از تهمت زدن دست برنمی دارید.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴:۲۲
0
61
گلادیاتور های سرخ
از مودریچ، نیومایر،گرو و از تبریزی تحت فشار بی اشتباه چه خبر. واقعا چشم بازار رو درآوردین.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱:۲۱
0
63
ققنوس سرخ
تو مسابقه با پدیده بازی خیلی خوبی ازش ندیدیم ولی مطمئنم از دوسه بازیه دیگه تو شرایطه مسابقه قرارمیگیره و میشه همون سروشی که مدافعانو به هم میریخت و کلافه میکرد!سروش فقط تنها نکته منفیش اینه که به عنوانه یه بازیکنه هجومی و تکنیکی زیاد خطا میکنه.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶:۵۲