مهلت دو روزه کمیته انضباطی به قلعه‌نویی

مهلت دو روزه کمیته انضباطی به قلعه‌نویی

8476
10:48
26 مرداد 1398
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه‌ای را در خصوص تخلفات سرمربی تیم سپاهان اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان به دلیل عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی مبنی بر توهین و اهانت نسبت به مقام رسمی فوتبال از طریق مصاحبه با اصحاب رسانه، کمیته انضباطی اعلام کرد براساس بند 2 ماده 20 از مقررات انضباطی و با توجه به شکایت واصله علیه قلعه‌نویی، به وی ابلاغ می‌شود چنانچه دفاعیاتی دارد طرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه (98/5/24)، دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

1870

سایت فدراسیون فوتبال
نظرات کاربران
قهرمان فرمایشی
من نمی دونم واقعا چرا شما پرسپولیسی ها اینجوری هستین یعنی شنا مگید توهین شما تو آزادی کار کی بوده ؟ یعنی این همه فیلم فحاشی های شما صحنه سازی بوده ؟ واقعا از نظر شما توهین مشکلی نداره ؟ چرا یکی هم مورد توهین قرار بگیره هم بهش فحاشی بشه هم محروم ؟ یعنی شما به فرمایشی بودن قهرمانی خودتون شک دارین ؟ اگه شک دارین یه کم منتظر بمونید همه چی روشن میشه ماه همیشه زیر ابر نمیمونه .
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴:۵۶
پاسخ
19
5
یکی مثل تو ولی با دوستاره واقعی
استقلالی های واقعی... چرا با دشمنان آبی در قصه ی کینه به ژنرال همداستان میشید
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴:۴۹
پاسخ
12
1
ساوالان
ایشان به صراحت اعلام کردند نتایج لیگ مهندسی شده است؟ پس باید ثابت کنند. ایا قهرمانی ایشان هم مهندسی شده بوده یا نه؟
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲:۴۱
پاسخ
14
47
علیرضا م.
دقت کن گفته: توهین و اهانت نسبت به مقام رسمی فوتبال! اصلا ربطی به مهندسی و این حرفا نداره... فقط می‌خوان قلعه‌نویی رو اذیت کنن و در کنارش سپاهان رو. تعویق لیگ کافی نبوده انگار، هنوز می‌ترسن بعضی تیما شاید نتونن رقابت کنن!
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹:۱۹
17
4
پرسپولیسی گرگان
این اقا سر دسته کسانی هست که تنش ایجاد میکنه بعد ادعای عدالت محوری داره .فصل قبل کار شده بود صحبت علیه پرسپولیس و اتهام زنی تحریک هوادار بعد میگ چرا علیه من شعار میدن .امثال هم خواب قهرمانی ببینی عین همیشه تو زمین شکستت میدیم
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸:۳۰
پاسخ
15
45
یووه
چرا اونیکه لیگ رو به سیرک تشبیه کرد احضار نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰:۳۵
پاسخ
35
21
پرسپولیسی گرگان
اتهام زنی فرق میکنه اینک تشبیه به سیرک کرده به راحتی میتونه بگه من نظرم این بوده ولی اینکه اتهام زنی میکنی یه تیمو میخوان قهرمان کنن هیچ راه فرار و توجیح نداره باید ثابت کنه کل فصل کارش شده فقط اتهام زنی
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۳۷
2
14
فقط زرد طلایی
از سپاهان میترسند و از همین شروع لیگ جنگ روانی را بر علیه سپاهان و سرمربیش آغاز کردند . قلعه نویی گفت اگر فحاشی 100 هزار نفر خوبه و جریمه ای نداره اون را به فلانی تقدیم میکنم . شجاعت قلعه نویی ستودنیست ولی یه عده برای ضربه زدن به باشگاه سپاهان سرمربیش را هدف گرفتند . منتظر تبعیض های دیگر و حمایت های وزارت ورزش از یک تیم خاص خواهیم بود ! تا زمانی که تیم های دیگر سکوت پیشه کردند در بر همین پاشنه خواهد چرخید . ادمین میدونی منتشر نکنی ، ممنون
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۶:۱۶
پاسخ
94
51
هوادار واقعی
شما که اصلا شاهکارید تو لیگ فحاشی و صندلی شکستن و سنگ زدن کار عادی شده براتون انقدر پیشرفت کردید چند ساله که ماشین آتیش میرنید و چشم هوادار را درمیارید اگر عدالت اجرا میشد باید تیمتون کلا محروم میشد. ببینید دیگه با حرف و حاشیه سازی قهرمان نمیشید نمونه جام حذفی را دیدیداگر مربیت مربی بود پنالتی زدن یاده بازیکنتون میداد اگر اون پنالتی گل میشد وزارت جام را بشما داده بود ؟؟ آخرش هم وزارت گفت بازیکن شما گل بخودی بزنه ؟؟ حرفهای بی منطقی که مربی تیمت بخاطر بهانه تراشی میزنه را کپی نکن فکر کن و از خودت با منطق و سند صحبت کن . اگر سپاهان با همین روش جلو رفت تونست رنگ موفقیت را ببینه باید به فوتبال دنیا شک کرد. در ضمن اگر فوتبالی بودی تا حالا متوجه شده بودی فوتبال قلعه نوعی امروزی نیست شما کی دیدی ایشون یک تیم کم مهره را بگیره و به رده های بالای جدول برسونه ؟تمام قهرمانیهای که آورده را برو ببین تیم از زیادی مهره داشته منفجر میشده که هیچ اشتباهات فاحش داوری هم بهش کمک کرده .
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳:۵۳
3
17
عشقممم نیمار
چون ژنرال حرف راسته زده ..بهشون برخورده :-P ولی هرچی ب ژنرال گیر بدید ..حقایق بیشتری خواهد گفت :-P خب ژنرال راست میگ ..شیش_پولیسیا بهش توهین کردن ..بعد عوض اینک اونارو محروم کنید ..ژنرال محروم کردید ؟؟ اصا این عدالته ؟؟ :-P
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵:۰۸
پاسخ
88
44
هوادار واقعی
واقعا با کارهای که این آقا انجام میده وبا الفاضی که تو حرفهاش استفاده میکنه اگر هر جای دیگه دنیا بود لااقل 5 بازی محروم میشد. آقای حسن زاده انقدر بی احترامی ایشون را به تیمهای دیگه نادیده گرفت تا آخر به خودش بدترین توهین را کرد الان میره میگه من نبودم که..... اصلا من منظورم این نبود که ....
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰:۴۶
پاسخ
42
66
مهدی
این آقا دیگه از مسی که بزرگتر نیست! مسی هم با تهمت مهندسی نتایج در جام ملتهای آمریکا جنوبی دیدید که چند بازی محروم شد:ولی قلعه نویی همه ارکان فوتبال ایران و موفقیتهای پرسپولیس را زیر سوال برده و باید چندین جلسه محروم بشه.
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷:۰۴
پاسخ
37
75
استرسی به نام تراختور
تو سایر رشته ها ک دو تیم استقلال و پیروزی نیست همه چی تقریبا در آرامش پیگیری میشه و تو آسیا هم جز سه تیم اول میشیم نمونه بارزش فوتسال و والیبال ک همه ساله یه پای فینال و قهرمانی از ایران هستش این دو تیمو چن سالی تعلیق کنن تا چن سالی تو فوتبال هم قهرمان شیم تا این دو تیم هست و از بیت المال ارتزاق میکنن همین هست وهمین ادمین دیگه چاپ نمیکنیا
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳:۱۵
پاسخ
74
9
جنگ نیست فوتباله
این دوتیم رو هم تعلیق کنند بازم شما خواب قهرمانی رو نخواهید دید البته شاید بازم برای ۵دقیقه جشن قهرمانی روی تپه ها رو تجربه کنید خخخخخ
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۱:۲۱
1
25
اسطوره ی دوپینگی
کمیته انظباطی... قلعه نوعی... آخه چجوری؟؟؟!!! ... نکنه آخرالزمان شده!!!
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷:۱۳
پاسخ
20
52
HEROBOY
امیدوارم واقعا امسال با مصاحبه و ایجاد تشنج و.. برخورد جدی کنن تا هم جو ورزشگاه ها اروم بشه هم داورا با خیال راحت قضاوت کنن هم مردم خانواده ها از حضور تو استادیومها لذت ببرند
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶:۴۶
پاسخ
11
44
پرسپولیس 99❤️
تا این فرد از مربی گری محروم نشه همینه. هر جمله ای که میگه به هدف تحریک یا مطلوم نمایی است دلیل درگیری های لیگ و درگیری با داورها خود همین فرده امیدوارم که یک فکر درستی براش بکنن
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵:۱۲
پاسخ
28
45
حسام
گفته به من فحش دادن اگر اون فحش خوبه تقدیم خودشون.حالا می گن توهین کرده.خب تکلیف توهینی که به قلعه نوعی انجام شده چی میشه؟!نخیر این کمیته انضباطی و کمیته اخلاق و و..بدتر از پارسال هستند!
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۴۳
پاسخ
62
118
محمودی
آدمین محترم کم لطف شدند نظرات منو درج نمیکنند... در مورد امیر قلعه نوعی آنروز در آزادی با حرکات دست تماشاگران را تحریک کرد و حقش است مجازات شود بعد هم که بیانیه قبل از هر بازی صادر میکند که داوران را تحت تاثیر قرار دهد! و مدام این و اون و سازمان لیگ و وزارت و دست های پشت پرده را عامل شکست تیمش میداند!! نشد یک بازی باشد قبلش بیانیه ندهد بکش زیرش و سانتر این شده تاکتیک تیم..! این شیوه کاری دیگر کاربرد ندار چون داوران شجاع ما آگاه شدند. ممنون
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳:۱۱
پاسخ
156
58
Emi
داوران شجاع ما آگاه نشدن، توجیه شدن :)) کل ورزشگاه ب طرف توهین میکردن و ایشون با حرکت دست ب خودشون اشاره میکردن :)) تحریک؟؟!!! گل های تیم خودتو ندیدی تو فصول گذشته!!؟؟ ک ب تاکتیک ایشون میگی بکش زیرش و سانتر؟؟ :)))
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵:۳۴
30
26