موافقت رسمی وزیر ورزش با استعفای طاهری/ گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

موافقت رسمی وزیر ورزش با استعفای طاهری/ گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

10109
10:34
01 آذر 1396
با پذیرش استعفای مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس، رسما پایان کار علی اکبر طاهری و پرسپولیس اعلام شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - با پذیرش استعفای مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس، رسما پایان کار علی اکبر طاهری و پرسپولیس اعلام شد.

 به گزارش وب سایت نود، پس از آن که علی اکبر طاهری پیش از سفر زیارتی به کربلا در استعفایی مکتوب به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که دیگر قصد همکاری با باشگاه پرسپولیس را ندارد.

استعفای علی اکبر طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس روز گذشته توسط مسعود سلطانی‌فر به امضاء رسید تا پس از ۲۹ ماه مدیریت این باشگاه دستخوش تغییرات شود. البته طاهری عضو هیأت مدیره پرسپولیس هم بود اما از هیأت مدیره هم جدا شد چرا که وی در استعفایی که به دست وزیر ورزش رساند خواستار ترک پست مدیرعاملی و جدایی از عضویت در هیدت مدیره پرسپولیس بود.

بر همین اساس در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که با حضور محمدرضا حاجی‌بیگی، حمیدرضا گرشاسبی و جعفر کاشانی برگزار شد، گرشاسبی به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب و جانشین طاهری شد. 

2051

نظرات کاربران
محمد
هیچ وقت زحماتتون و خدماتتون فراموش نمیشه جناب طاهری بزرگ و بی شیله پیله.مچکرم بابت این 3 سال مدیریت اصولی و صادقانتون
۰۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۵:۵۰
پاسخ
2
5
مهدی
این طاهری پدر پرسپولیس رو درآورد بزار بره
۰۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۲:۳۷
پاسخ
6
2
mehdi
خیلی عجیبه ببین طرز تفکر ما ایرانی ها چقدر سطحش پایینه !!!! یعنی کلاهبرداری تو فرهنگ ما تعریف نشده !!!!!! طرف اعتراف می کنن که تو باشگاه پرسپولیس سر فیفا رو کلاه می خواستن بذارن !!!!!!! مدارک و مستندات رو دستکاری کردن !!!!! حالا ازش به عنوان قهرمان یاد میشه!!!!! به جای اینکه اخراجش کنن !!! منتظر این هستن که برگرده دوباره !!!!!
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۹:۳۲
پاسخ
2
6
پرسپولیس بزرگ
کاری کردن که صبر و تحملش لبریز بشه و خودش بره.ممنون همراه آخر ممنون وزارت ورزش.ممنون آقای وزیر ورزش
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷:۱۰
پاسخ
1
21
AB
دمش گرم سنش رفته بالا رفت کنار تا میدون برا جوانترها باز بشه ...برخلاف این مدیر نا لایق ما از تبصره ماده ایثار گری استفاده کرده منصب سفت گرفته که از دستش در نره ...آقای افتخاری لطفا تشریف ببر ...تا با بی احترامی بیرونت نکردیم..‌‌.
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳:۴۲
پاسخ
19
3
جواد
همش مربوط میشه به اسپانسر قبلی و عدم تعهد مالی اسپانسر و بی توجهی سازمان ورزش به عنوان متولی پرسپولیس به این بدعهدی اسپانسر و حتی حمایت از اسپانسر.
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱:۲۱
پاسخ
1
22
ایلیا
خسته نباشی اقای طاهری انشالله مدیر ساده و لایق دیکه ای جایگزین شما بشه
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲:۰۶
پاسخ
7
36
مجتبی00
حالا که فوتبال خصوصی نمیشه لااقل هر دولتی که با رای مردم تشکیل میشه هیئت مدیره و مدیرعامل رو برای 4 سال دولت خودش تعیین کنه و تا پایان دولت تغییر نکنه اگه هیئت مدیره بانظر یه نفر انتخاب نشه خوب میشد مثلا بگن هرکی تمایل داره عضو هیئت مدیره بشه ثبتنام کنه انتخابات بذارن پیشکسوتان باشگاه و کسانی که کارت هواداری دارن حق رای دارن بیان رای بدن هیئت مدیره انتخاب بشه هیئت مدیره هم مدیرعامل رو تعیین کنه. این تیم تا پایان همون دولت ثابت بمونه.
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲:۵۵
پاسخ
1
34
امیر
آقای طاهری شما که راحت رفتید... فکری برای شکایت گولچ کردین؟؟؟ فکری برای شکایت بنگستون کردین؟؟؟ طلب آرام طبع و بقیه بازیکنای ایرانی...؟؟؟ جریمه طارمی که فیفا ابلاغ کرده چی؟؟؟ فکر کنم شما هم بدهی رو دست باشگاه گذاشتی و راحت و آسوده رفتی... البته یه خورده کمتر از رویانیان... راستی آقای طاهری محرومیت دو پنجره نقل و انتقالاتی تو دوره مدیریت شما و چک نکردن مدرک فسخ طارمی اتفاق افتاد که تو پرسپولیس بی نظیره.... بیشترین کمک به درخشان بودن مدیریت شما بعهده بی حاشیه بودن و حرفه ای بودن برانکو و اسپانسرهای قوی بود ولی مدیریت درخشان شما با محرومیت نقل و انتقالاتی همراه شد!!!!!!!!!
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰:۱۵
پاسخ
45
17
محمد
امیر درست میگه وظیفه مدیریت هست که مدارک فسخ طارمی چک میکرد و این بلا رو سر تیم نمیاورد! دقیقاً هیچ مدیرعاملی همچین گندی نزده و محمد از روال اداری هیچ اطلاعی نداری! مگه الکیه یه بازیکن پول فسخ رو بزاره تو جیبش و باشگاه نپرسه برگه فسخ کجاست!!!!
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۱:۴۵
6
2
جواد
عزیز " طاهری وقت داشت به فکر بدهی خودش باشه؟جمع بدهی های دوران طاهری چقدره؟جمع بدهی های پرداخت شده توسط طاهری چقدر بود؟به مانوئل ژوزه چقدر پرداخت کرد؟در مورد اقای طارمی هم باید بدونید که مهدی طارمی پولی که از هدایتی گرفته رو خوابونده به حساب شخصیش و به باشگاه ترکیه ای نداده "بازم بگم؟راستی گفتین اسپانسر قوی "اسپانسر چقدر به پرسپولیس بدهکاره؟شما اول ببین باشگاه چقدر درامد داشته و چقدر بابت بدهی دوران مدیران قبلی داده وحتی دولت که این همه تو باشگاه و مدیرت دخالت میکنه حتی یه هزارتومانی به تیم کمک نکرده اخرشم دیده بابت بدهی گذشته تیم داره حذف میشه از اسیا اومد بدهی گردن گرفت.دوستانی هم که مخالف کمک دولت به پرسپولیس هستن اول نام 7 باشگاه حاظر در لیگ برتر امسال که از زیرشاخه دولتی و نظامی نباشن؟
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶:۲۹
2
31
بابک
قضیه طارمی و پولهایی که گم شده حتمن باید پیگیری بشه چون زمان طاهری اتفاق افتاده طارمی باید بخاطر ضربه ای که به تیم زده جریمه بشه
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵:۳۵
پاسخ
52
17
perspolis
کمی چشمامونو باز کنیم ، بد نیست ؟ طارمی از یک طرف ار خصوصی پول گرفته ، نه از باشگاه، به طاهری و باشگاه ربطی نداره ، طرفدار میدونه و طارمی ، آیا طرفدار با طارمی قرارداد امضا کرده یا ضمانت گرفته ، یا شما آنجا بودید ، که بین طرفدار و طارمی چه صحبتهایی رد و بدل شده ؟ اگه طرفدار ناراحت و ناراضیه و میتونه ادعا رو ثابت کنه ، میتونه بره دادگاه و پهلوی دادستان و از طارمی شکایت کنه ، وگرنه به کسی مربوط نیست
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶:۳۵
8
46
فرشید پرسپولیسی
آقای طاهری بابت تمام زحماتی که طی این مدت برای پرسپولیس کشیدی ممنون ...واقعا ما هیچوقت زحمات شمارو فراموش نمیکنیم ...موقعی که شما مدیرعامل پرسپولیس شدی خیلیها مثل خود من فکر خوبی نسبت به مدیریت شما نداشتیم ...ولی رفته رفته آرامشی که به پرسپولیس دادید ما رو متقاعد کرد که شما جزء بهترین مدیرعامل های تاریخ پرسپولیس بودید..کاش میشد میموندین ...ولی طی مدیریت شما پرسپولیس بهترین نتایج و گرفت . شما نه اهل حاشیه و مصاحبه های الکی بودین فقط عمل میکردین ...امیدوارم هرجا که هستین موفق باشین...طرفدارای پرسپولیس محبتهای شما را هیچوقت فراموش نمیکنن...
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵:۱۸
پاسخ
8
64
Mohammad 6+4=ss
وزارت حالا که با انداختن توپ در زمین طاهری موجبات برکناریش رو فراهم کردی، اینو بدونید که هواداران سرخ دل دکتر را جانشین دکتر میخواهند... طاهری = دادکان ما در این شرایط که آقای طاهری در بوجود آمدنش دخیل بوده ، تنها گذینه برای جانشینی ایشون دکتر محمد حسین دادکان را میپذیریم،،، امیدوارم که این اتفاق بیوفته، و گر نه بعدش ممکنه هر اتفاقی برای صدمه زدن به تیم پرسپولیس رخ بده/....
۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰:۵۰
پاسخ
3
116
jd.dri
تو که حتی اسم کوچیک دادکان رو درست نمیدونی چطور طرفدار مدیرعامل شدنشی ؟!!!!!!!!!
۰۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۶:۲۹
41
1
matin .p.b
گرشاسپیییییییی