موافقت ویلموتس با درخواست استیلی/نورافکن در تیم امید ماندنی شد

موافقت ویلموتس با درخواست استیلی/نورافکن در تیم امید ماندنی شد

2368
10:06
18 آبان 1398
هافبک تیم فوتبال سپاهان به دلیل حضور در اردوی قطر تیم ملی امید توسط ویلموتس به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، امید نورافکن در اردوی قبلی تیم ملی بزرگسالان توسط ویلموتس دعوت شد و از اردوی امید به تمرینات تیم ملی بزرگسالان اضافه شد اما اینبار نام وی در بین اسامی مدعوین به تیم ملی بزرگسالان دیده نمی‌شود.

از آنجا که استیلی چند روز پیش اعلام کرد از ویلموتس خواسته تا بازیکنان تیم امید را به تیم ملی بزرگسالان دعوت نکند به همین علت نورافکن به اردوی تیم ویلموتس دعوت نشده تا تیم ملی امید را در این اردو همراهی کند.

تیم ملی فوتبال امید ایران خود را برای مسابقات مقدماتی المپیک آماده می‌کند.

2051

نظرات کاربران
فقط زرد طلایی
بازیکنی که از سپاهان میبرید را سالم برگردونید ، حالا تیم امید یا ملی . نورافکن جواهر به معنای واقعی کلمه هست . خسته نباشی ادمین
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳:۱۳
پاسخ
3
5
غــرش طــوفــان زرد
نورافکن عزیز.. پولی که می گیری حلالت باشه.. امیدوارم ســال هــای ســال با پیراهن سپــاهان بدرخشی..
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳:۴۶
پاسخ
2
4
امید
درستش اینه: موافقت ساکت با درخواست استیلی
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۱۱
پاسخ
8
11
بیطرف
کاش شر استیلی از سر تیم ملی و کلا فوتبال ما کم بشه.
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷:۴۵
4
4
حسین
کاری به حاشیه ها ندارم.ولی اینکه مربی تیم امید داره با مربی تیم ملی مسایل رو با صحبت حل میکنه و ویلموتس هم قبول میکنه یعنی پیشرفت.چرا بازیکن کلیدی امید باید به اردویی دعوت بشه که قطعا بازی نمیکنه؟؟؟این باعث ضربه زدن به تیم پایه میشه.به نظرم یکی از ضعف های اساسی در دوران کیروش فدا کردن همه چی حتی عزت کشور بخاطر تیم ملی بود.مصاحبه های کیروش درباره زمین و زمان حرف منو ثابت میکنه.امیدوارم باشگاها هم با تیم های پایه بیشتر از قبل همکاری کنن.
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴:۰۷
پاسخ
26
13
یک قدم جلو
به قول TT فراتر از یک باشگاه. اولشو داشتی خوب پیش میرفتی ولی بعدش ناامیدم کردی. دیسلاک میکنم، تا درس عبرتی باشه واسه دیگران. خخ
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۳۵
1
13
حسام
اون دفعه فقط بخاطر لغو شدن بازی جام حذفیشون، نور افکن رو از تیم امید بردند به بزرگسالان.
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰:۱۵
پاسخ
41
22
سپاهان جهانی
حداقل برا سپاهان بازیا جام حذفی رو در نمیارن شما که بازی ماشین سازی تو حذفی یه پنالتیمصحک براتون گرفتن تا تیمه سوگولی صعود کنه
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷:۱۳
14
26
رسول۶
دیگه نیازی نیست بازی سپاهان عقب بیفته اینها مردم را هالو فرض کردن
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱:۳۷
پاسخ
38
27
TT فراتر از باشگاه ✔
نورافکن الان ده ساله داره تیم امید دعوت میشه مگه چن سالشه؟ چرا بزرگ نمیشه ؟فک میکردم ۲۵ سالش باشه ! تیم ملی بیشتر به بازیکن خوب احتیاج داره تا تیم امید
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰:۵۵
پاسخ
14
18
MRG
پس چرا محبی به بزرگسالان دعوت شده ؟
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲:۰۰
پاسخ
12
23
هوادار تیم ملی
آقای نورافکن فقط برای معوق شدن بازی سپاهان در جام حذفی دعوت شده بود الان که دیگه لازم نبود دعوت نشد خیلی واضح محمد محبی هم در حد تیم ملی بزرگسالان نیست.
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵:۲۳