مودریچ: هیچ وقت در کنار مسی بازی نخواهم کرد

مودریچ: هیچ وقت در کنار مسی بازی نخواهم کرد

7954
20:30
24 مهر 1397
ستاره کروات رئال مادرید تاکید کرده کرده هیچ وقت در کنار لیونل مسی بازی نخواهد کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره کروات رئال مادرید تاکید کرده کرده هیچ وقت در کنار لیونل مسی بازی نخواهد کرد. 

به گزارش وبسایت نود، لوکا مودریچ که به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ جهان توسط فیفا انتخاب شد و بخت زیادی برای تصاحب جایزه توپ طلا هم دارد درباره رابطه اش با کریستیانو رونالدو و همچنین همبازی شدن با لیونل مسی صحبت کرده است. 

مودریچ به فرانس فوتبال گفته:

من ۶ سال شگفت انگیز را در کنار رونالدو سپری کردم. در این مدت رابطه دوستانه ای میان ما شکل گرفت. ما هنوز هم با هم در تماس هستیم. عده ای می گویند که ما رابطه خوبی نداریم اما باید بگویم که رابطه خوبم با رونالدو را حفظ کردم. 

مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است اما هیچوقت با او بازی نخواهم کرد. در مقابل مسی بازی خواهم کرد اما در یک تیم با هم نخواهیم بود. 

۲۰۳۱ 

 

نظرات کاربران
مهران
چرا هی سرزنش میکنید خب بنده خدا گفته دوست ندارم بازی کنم مگه جرم کرده شاید کریس و بیشتر دوست داره حالا خوبه گفته مسی از برترینای تاریخه باید احترام گذاشت به نظر هرکس
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵:۱۰
پاسخ
11
32
رائول
غیر مستقیم گفته : دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجد!!!
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸:۴۵
پاسخ
28
13
بارسلونا❤
حالا تو رو خدا بیا مسی بدون تو نمیتونه اصلا:))
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶:۱۴
پاسخ
11
41
هرمزان
آخی، نه تورو خدا بیا پیش مسی بازی کن. چون تو اگه پیشش بازی نکنی مسی اصلا نمیتونه بازی کنه
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷:۱۸
پاسخ
24
78
امیر
تو رو خدا بیا بازی کن.
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۳:۵۳