مورینیو: تیم تدافعی چلسی قهرمان خواهد شد

مورینیو: تیم تدافعی چلسی قهرمان خواهد شد

2031
13:09
24 بهمن 1395
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد باور دارد تیم تدافعی چلسی قهرمان انگلیس خواهد شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پرتغالی منچستریونایتد باور دارد تیم تدافعی چلسی قهرمان انگلیس خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، ژوره مورینیو پس از پیروزی 2-0 روز گذشته منچستریونایتد مقابل واتفورد ضمن اعتراف به اینکه تیمی نمی تواند از چلسی در جدول لیگ پیشی بگیرد با کنایه به تیم سابقش عنوان کرده این روزها تیمی دفاعی که روی ضد حملات قوی است می تواند به قهرمانی می رسد.

مورینیو به شبکه Sky Sports گفته:

حقیقتا فکر نمی کنم تیمی بتواند به چلسی برسد. چرا؟ چون چلسی تیم دفاعی بسیار خوبی است، آن ها با بازیکنان زیادی خوب دفاع می کنند، بازیکنان خوبی دارند و بسیار سازماندهی شده هستند.

فکر می کنم در شرایط امروز فوتبال انگلیس تیمی بسیار دفاعی با ضد حملات، ضربات آزاد و گل های فردی توسط بازیکنان با استعداد قهرمان می شود. بنابراین فکر نمی کنم چلسی صدر را از دست بدهد اما در فوتبال وقوع هر چیزی ممکن است.

2031

نظرات کاربران
TakZang1984
سلام مورینیو این همه خرج کردی حالا نتیجه مفید نسبت به این همه هزینه رو نگرفتی هی پاچه تیم های دیگه رو میگیری ... خجالت بکش مثل یه مرد بپذیر که موفق نبودی ...
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۴:۴۹
پاسخ
7
4
salar
همین تیم دفاعی 4تا بهت زد اقای خاصصصصص...
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳:۵۴
پاسخ
5
9
اسپيدار
كسي مي دونه چرا اين پرتغالي ها چرا اينقدر بيانيه منتشر مي كنن راجع به چيزايي كه اصلاً به اونا مربوط نميشه مثل مورينيو و كي روش...............؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵:۰۲
پاسخ
17
17
مسعود مختاری
آخه چرا داری طعنه میزنی! تو خودت سلطان دفاعی اینتر رو با دفاع قهرمان اروپا کردی. چلسی عالیه منتظر بازی برگشت با تیمت هم میمونیم ببینیم کدوم تیم دفاع میکنه.
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۲:۱۳
پاسخ
13
21
یونایتد
بی صبرانه منتظریم
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲:۴۰
4
10
منچستر و لیورپول یک توهم تاریخی
اقای مورینیو لطفا سعی نکن با کنایه صحبت کنی تیم دفاعی که میگی بیشترین گل زده و کم ترین گل خورده رو داره و از لحاظ فنی فاصله ش با بازیکنایی مثل پوگبا و ... خیلی بالاتر در ضمن اگه سیستم چلسی فقط دفاع و ضد حمله بود 1 بر صفر میباختی نه 4-0 هه فعلا سعی کن با بازیکن 150 میلیون دلاریت یا به عبارتی 600 میلیارد تومنیت بتونی سهمیه بگیری :) چلسی بهترین تیم حال حاظر جهان بدون شک :)
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۶:۳۴