مورینیو: رئال مادرید باید فکر خرید دخیا را از سرش بیرون کند

مورینیو: رئال مادرید باید فکر خرید دخیا را از سرش بیرون کند

2887
10:56
22 اسفند 1396
سرمربی منچستریونایتد از ماندن دروازه بان اسپانیایی این تیم اطمینان دارد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد از ماندن دروازه بان اسپانیایی این تیم اطمینان دارد.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو در آستانه بازی امشب تیمش مقابل سویا در لیگ قهرمانان ضمن ابراز خوشبینی نسبت به ماندن داوید دخیا در این تیم به رئال مادرید گفته به دنبال جذب دروازه بان دیگری باشد.   

مورینیو به نقل از ESPN گفته:

فکر می کنم دخیا در یونایتد بماند. در جریان برنامه رئال مادرید نیستم اما اگر جای آن ها بودم خرید دخیا را فراموش می کردم و به بازیکن دیگری فکر می کردم. 

2031

نظرات کاربران
CR 6+4 FCP
ناواس بهترینه.
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۴:۳۱
پاسخ
13
3
بابک توپچی
منچستر اگه دخیا رو بفروشه خیلی ضرر کرده.با اختلاف بهترین دروازه بان حال حاضر دنیاست.
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶:۴۸
پاسخ
1
12
سروش
بزارید هوادارا رئال خوش باشند به خیل پردازی شون ادامه بدند ، آخه قراره محمد صلاح و هری کین و نیمار و دخیا و ... رو بگیرند:))) اذیتشون نکنید دیگه عه . آخه واقعا یکم توجه نمیکنند که فقط پوله دوتا از اینا کلا برای فرپلی مالی کافیه ؟؟؟ . البته که سوگولیه یوفا هستند و یوفا هواشون رو داره
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳:۱۲
پاسخ
16
45
Hala Madrid
طرفدار تینی که رکورد نقل و انتقالات رو شکسته از فیرپلی میگه؟ رئال در ۲ سال اخیر حتی ۱۰۰ میلیون هم خرج نکرده و مشکلی برای پروژه جدید کهکشانی ها نداره!
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹:۲۶
11
13
مستاجر خدا
دخیا باید بیاد رئال نابودش کردی انقدر سیو میزنه تو هر بازی از ضعیف ترین تیم های اروپا بیشتر سیو میره بعضی وقتها دلم واسش میسوزه
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰:۱۳
پاسخ
72
12
محمد
من فقط تو کف این دیس لایک ها ونظرهای بی منطقت هستم که همیشه هم نفر اول نظر بیمنطق میدی.برو ی خورده اطلاعات فوتبالیتو زیاد کن خودتو با اطرافیات مقایسه نکن شاید اطرافیات چیزی از فوتبال ندونن، خودتو با اونا مقایسه میکنی فکر میکنی خیلی خیلی خیلی اطلاعات فوتبالی داری
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۱:۱۱
0
5
ata
خدایش مجبوری که نظر بدی یا اینکه قسم خوردی ونذری چیزی داری که پای همه مطالب اولین کامنت رو میزاری؟جونه من بگو چیه قضیه ؟کلا خیلی شادی ادمین خسته نباشید
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰:۳۷
0
13
کاظم
من واقعا دلیل لایک هارو نمیفهمم . معمولا واژه نابود رو برا بازیکنی به کار میبرند که داره بد بازی میکنه . داداچ چون داره سیو میکنه بدبخته و نابود شده ؟؟ . خداوکیلی مشکلی چیزی داری ؟؟ . آخه مگه مجبوری نظر بنویسی؟؟ .بعد چرا یکسری لایک کردند؟؟ .
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰:۳۱
3
40