مورینیو سرمربی تاتنهام شد/ سومین ماجراجویی آقای خاص در جزیره

مورینیو سرمربی تاتنهام شد/ سومین ماجراجویی آقای خاص در جزیره

13343
10:41
29 آبان 1398
آقای خاص سومین تیمش در لیگ برتر انگلیس را تجربه خواهد کرد.

به گزارش سایت نود، ژوزه مورینیو هدایت تیم فوتبال تاتنهام را به عهده گرفت.

باشگاه تاتنهام پس از اخراج شبانه پوچتینو با آقای خاص به توافق رسید و او را به عنوان سرمربی معرفی کرد.مورینیو پس از محرز شدن سومین حضورش روی نیمکت یک تیم لیگ برتر انگلیس گفت: از اینکه به باشگاهی همچون تاتنهام با این میراث فوق‌العاده و هواداران پرشورش پیوستم، هیجان‌زده هستم. کیفیت تیم و کیفیت آکادمی این باشگاه من را به وجد می‌آورد. کار با این بازیکنان من را به کار در این باشگاه جذب کرد.

 مورینیو پیش از این در 3 مقطع در لیگ برتر انگلیس مربیگری کرده بود و هر 3 اخراج دوران حرفه‌ای خودش را در همین مقاطع تجربه کرد. او پس از اخراج از منچستریونایتد در سال گذشته، بدون تیم بوده و شاید این تاتنهام گزینه مناسبی برای بازگشت او به اوج باشد. هسته اصلی تیم موفق فصل گذشته حفظ شده و تیم به یک تلنگر نیاز دارد. مورینیو در این تیم نیازی به بازسازی نمی‌بیند و به همین دلیل پیش‌بینی موفقیتش چندان گزاف نیست.

پایان «پوچ»

 پوچتینو که در می 2014 هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت در طول مدت حضورش در اسپرز 202 بار روی نیمکت این تیم در لیگ برتر نشست که بیشتر از هر مربی دیگری است.

روابط دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام  و مائوریسیو پوچتینو از تابستان امسال خدشه‌دار شد. پوچتینو پس از سپری کردن یک فصل عالی و حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، علاقه داشت تاتنهام برای جذب مهره‌های مورد نیازش سرمایه‌گذاری کند، اما لوی تمایلی به این کار نداشت.

 

1977

 

نظرات کاربران
مه سیما
حالا ک اینجوری شد پوچیتینو باید بره وسرمربی بارسلونا بشه
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱:۲۵
پاسخ
42
49
هادی
حس میکنم اونجا نتیجه میگیره. چون فشار جوامع وطرفدار ها و ... خیلی کمتره روش
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴:۴۰
پاسخ
8
62
برسام آریان‌فر
واقعا بعنوان یه عاشق فوتبال لذت میبرم از خوندن برخی کامنتها که توشون علاوه بر بحث علاقه و وجود منطق و استدلال ، صحبتهای قشنگی از شناخت ما ایرانی‌ها از مربیان بزرگ دنیا و همچنین تیم‌های برند اروپا بیان میشه ای‌کاش فارغ از بحث قرمز و آبی و زرد و بحث‌های قومیتی و توهین‌های بی‌جهت بخاطر سلایق و علایقمون، همینطور آگاهانه و با استدلال‌های منطقی می‌تونستیم راجب به لیگ خودمون هم صحبت و مباحثه کنیم واقعا بعنوان یه عاشق فوتبال فارغ از بحث رنگها، سطح کامنتها اینقدر در مورد لیگ خودمون پایین هست و کری‌ها لوث و زشت شدند که از خوندنشون آدم احساس شرم می‌کنه و بشخصه سردرد می‌گیرم و گاهی فکر می‌کنم بچه‌های نه سال به پایین اونا رو می‌نویسن شاید تو این صفحه هم اندکی از این نظرات بود ولی اکثریت اینجا متعلق به کامنتهایی بود که نشان دهنده این بود که مردم ما دید وسیع و عالی و شناخت خوبی از تاکتیک روز فوتبال دنیا دارن به امید روزیکه راجب لیگ خودمون هم بتونیم فارغ از بحث کری‌خونی بچه‌گانه و کورکورانه ، همینطور با محتوا ثابت کنیم کری خوبه ولی اونم درحد خودش از نظراتتون لذت بردم دم همه گرم
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۳۰
پاسخ
9
73
اقا متی
بی صبرانه منتظر بازی تاتنهام و منچسترسیتی هستم
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲:۵۵
پاسخ
2
65
کسرا
روی کاغذ که بنظر تصمیم درستی نمیاد چون مورینیو یه سرمربی جنجالی و دفاعیه ولی پوچتینو یه سرمربی باشخصیت و هجومی بود که خب تاتنهام رو تونست از این رو به اون رو بکنه. بازیکنا و هوادارای تاتنهام هم به یه سرمربی مثل پوچتینو عادت دارن نه کسی مثل مورینیو که سلطان حاشیه هستش. ولی خب تو این مدت که مورینیو بدون تیم بود فکر میکنم یه مقدار روی شخصیتش کار کرده و متواضع تر شده. ضمن اینکه به شدت دنبال کار توی دورتمند بود که همه میدونیم به فوتبال تهاجمی شناخته میشه و حالا هم مربی یه تیم تهاجمی دیگه مثل تاتنهام شده. واسه همین ممکنه ذهنیت تدافعیش تغییر کرده باشه و البته از حاشیه ها و دعواهاش با بازیکن ها هم کمتر شده باشه. اگه واقعا تغییر کرده باشه و یه مورینیو جدید رو بتونیم روی نیمکت تاتنهام ببینیم ممکنه هم مورینیو و هم تاتنهام سود کنن و حتی موفق تر از این 4-5 سال اخیر بشن وگرنه تاتنهام به دوران قبل از پوچتینو برمیگرده و مورینیو هم دیگه رسما از سطح اول فوتبال حذف میشه
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۹:۱۳
پاسخ
31
22
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
بابا همون پوچتینو بهتر بود که تاتنهام کارش تمومه حالا ببینید کی گفتم مورینیویی که گفته بود بغیر چلسی جایی دیگری تو انگلیس ندارم. آقا بی تیم مونده بود از خداشه که بیاد همین جایی.
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۱۰
پاسخ
23
27
محراب
منتظر اتوبوس های ن چندان خاص مورینیو باشید.
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶:۱۴
پاسخ
30
10
مهدی
تاتنهام تیم مورد مناسب مورینو هر دوتاشون تو یه سبکن ای کاش زودتر پوچ رو بیرون میکردن تا به یه تیم بهتر بره.
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱:۰۰
پاسخ
11
24
رائول
پوچنیتو سرمربی بزرگی نبود، حتی یک جام هم کسب نکرد، حتی جام خیریه یا... !!!!
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۰۹
پاسخ
43
12
توفیق
خب فصل بعد احتمالا پوچتینو بره بایرن مورینیو هم که همش میگفت میرم یک تیم که ماندگار‌ بشم. با توجه به اینکه کسی از تاتنهام هیچوقت انتظار قهرمانی نداشته با خیال راحت تو تیم میمونه. بایرن هم که برای پوچیتینو قهرمان کردنش آب خوردنه‌
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵:۰۱
پاسخ
4
14
JOKER
عالیییییییییییییییییی شد
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵:۳۶
پاسخ
4
20
تاتنهام
آدم طرفدار تاتا باشه از طرفی عاشق مورینیو بعد دوتاش باهم جمع بشن چی میشه بخدا
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵:۳۰
پاسخ
20
78
قرمزززز
یه سوال، واقعا فکر میکنید مورینیو این کامنت هارو میخونه که متکلم وحده قرارش میدین؟ اصلا بخونه مگه فارسی بلده؟!!
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰:۰۳
پاسخ
58
44
علیرضا
میدونی فوتبال یعنی چی‌ عاشق فوتبال بودن معنیش چیه؟ عشق به فوتبال یعنی ساعت‌ها تو ذهنت رویاپردازی کردن خودت رو جای شخصیتهای فوتبال تصور کردن و ساعتها‌ باهاشون حرف زدن،درکش سخته باید عاشق فوتبال باشی تا بفهمی.
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶:۰۵
2
31
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
ما با خوندنش چیکار داریم، داریم با دوستان فوتبالی تبادل نظر میکنیم. نترس اونجا طرفدارا بهش میرسونن :)
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۴۳
1
16
رامین
مورینیو هر جا میره دعوا هست بازم تفرقه میوفته بین بعضی بازیکنا و مورینیو مثلن هری کین و دله لج میکنن باهاش.. پوچتینو میاد منچستر هرکین و دله علی و اریکسنم میاره باخودش از اونطرفم پوگبا مارسیال فرد میرن از تیم.. نظرتون؟؟
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۴۵
پاسخ
66
24
عشق فقط یک کلام تراکتور واسلام
مگه خاله بازیه داداش لیگ ایران نیستا پوچتینو میره سری A تو لیگ انگلیس نمی مونه
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵:۵۲
1
14
TT فراتر از باشگاه ✔
عجب اینکه میخاست بره دورتمند چرا رونالدینیویی رفت تاتنهام !
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۱۵