مورینیو: قهرمانی لیورپول قطعی است

مورینیو: قهرمانی لیورپول قطعی است

4089
14:48
20 آبان 1398
سرمربی پیشین منچستریونایتد اعتقاد دارد لیورپول قهرمان انگلیس می شود.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو که روز گذشته برای تحلیل بازی تیم های لیورپول و منچسترسیتی به شبکه اسکای اسپورت رفته بود پس از پیروزی لیورپول و ایجاد اختلاف ۸ امتیازی صدر عنوان کرد تیم یورگن کلوپ قهرمان این فصل می شود.

مورینیو گفته:«بنظر من قهرمانی لیورپول قطعی است. اگر اتفاق غیرمنتظره ای مثل مصدومیت بلندمدت یکی از ستارگان تیم رخ ندهد لیورپول این فرصت را از دست نخواهد داد. می دانم که سیتی توانایی بردن ۸ یا ۹ بازی پیاپی را دارد اما بنظرم تیم خوبی مثل لیورپول این اختلاف را از دست نمی دهد.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
تاجی رئالی قدیمی(سلطان فقط CR7۰۰)
شما احتیاج نیست درباره ی قهرمانی لیورپول نظر بدی،آخر همین شماها این تیم دوست داشتنی و یک دستور چشم میزنید،امیدوارم تیم کلوپ این طلسم سی ساله رو بشکونه و با ۱۵ امتیاز اختلاف و با ۱۰۰ امتیاز قهرمان بشه چون واقعا لیاقتشو داره
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱:۱۰
پاسخ
47
74
Mahzi
لیورپول اصلا نیمکت نداره یدون مهاجم نوک خوب میخواد هابفک بهتر چون میلنر و هندرسون اگ توجه کرده باشین تعویضی هم دیکن
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲:۳۴
پاسخ
30
23
عبآس
کی باز میکروفن در اختیارِ ایشون گذاشت؟؟؟!!! به جای این همه مصاحبه برو یه کم دانش مربیگری‌تو ارتقا بده که حداقل جلو تیمای بزرگ، مجبور نشی بری توو دروازه خودت با یازده بازیکن
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۵۱
پاسخ
52
17
مصطفی پاشا گواردیولا
اولا که قهرمانی قطع یه چون فدراسیون میخواد قهرمان بشه ثانیا از بس بیکاری زیاد نظر میدی اول فصل گفتی تاتنهام سوم میشه تاتنهام داره برای بقا میجنگه خدا شاهده او نقد ک تو از باخت پپ خوشحال شدی طرفداران لیورپول نشدن باز اگه کلوپ بازی میبره هم فوتبالش جذابه هم اهل حاشیه نیست ادعایی هم نداره مورینیو اتوبوسی
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴:۲۱
پاسخ
58
34
یونایتد فن
فدراسیون میخواد دیگه چه صیغه ایه آخه؟! تیم با کیفیت بازی میکنه نتیجه شو هم میگیره شاید قهرمانم بشه.همین.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲:۰۸
4
22
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
بعضیا معتقدن که لیورپول کم میاره آخر فصل چون بازیکن نداره. سال پیش رو هم مثال میزنن. انگار مثلا سال پیش ما ۲۰ امتیاز عقب افتادیم و سیتی اومد قهرمان شد. اختلافمون با سیتی یک امتیازی شد. بعدشم لیورپول با اون امتیاز نایب قهرمانی سال پیش میتونست تو ۲۰ و خرده‌ای دوره قهرمان بشه. سال پیش تا هفته ۲۰ اختلاف ۷ امتیازی داشت و بازی رو در رو مقابل سیتی هم مهم بود پارسال مثل امسال که تو اون بازیا رفت و برگشت ۱ امتیاز از سیتی گرفتیم. اگه داور دو پنالتی نگرفت گل سیتی هم باید مردود اعلام میشد چرا که قبل از پاس گل دادن رو فابینیو خطا شد. بعدشم همین یونایتد امثال گلش باید مردود اعلام میشد برابر لیورپول. با داوری که نمیشه آرسنال و تاتنهام و لستر و منچستر و سیتی رو تو آنفیلد همه رو یه جا برد. پس منطقی صحبت کنین سنگینتره :)
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰:۰۴