میزان خبر داد؛ برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است

میزان خبر داد؛ برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است

35625
11:33
28 خرداد 1398
برانکو ایوانکوویچ که از مدت‌ها قبل تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته بود، پیش‌دستی کرده و خیلی محرمانه و بی سر و صدا، از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از میزان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس طبق یک برنامه مشخص و با در نظر گرفتن قوانین فیفا، بی‌آنکه کسی مطلع شود، قبل از اتمام لیگ‌برتر کارهایش را برای جدایی از پرسپولیس انجام داده است.

بر خلاف تصور مسئولان باشگاه پرسپولیس که همچنان به بازگشت مرد کروات امیدوارند، برانکو چند ماه قبل مدارک و مستندات خود که نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده را آماده کرده و از طریق یک وکیل ورزشی باتجربه در فیفا پرونده‌ای علیه پرسپولیس باز کرده تا درصورت شکایت باشگاه پرسپولیس، این مربی پیش دستی کرده باشد تا مشکلی در خصوص قطع همکاری برایش ایجاد نشود.

تمام نامه‌ها و مکاتبات برانکو با مدیریت باشگاه درخصوص حقوق و دستمزد عقب افتاده خود و دستیارانش حالا بخشی از پرونده شکایت او را تشکیل می‌دهد و برای مربیان کروات حکم سندی محکم را دارد.

در نامه‌ای که برانکو برای فیفا ارسال کرده به جزئیات قراردادش اشاره و تاریخ‌هایی که باشگاه وظیفه داشته تا دستمزد و پاداش او را بپردازد، قید شده است. با بدعهدی مسئولان پرسپولیس، برانکو ذره‌ای نگران نیست که ایرج عرب بتواند از طریق فیفا برایش دردسری ایجاد کند و مانع حضور او در الاهلی عربستان شود.

برانکو تک تک پاداش‌هایی پرداخت نشده را در این شکایت قید کرده و احتمالا به زودی نامه‌ای از فیفا به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید که شکایت رسمی برانکو را آشکار می‌کند. سرمربی سابق پرسپولیس پس از چند سال کار در ایران و با تجربه‌ای که از تیم‌ملی داشته، از ناآگاهی مدیران فوتبالی ایران نسبت به قوانین بین‌المللی آگاه است. او  می‌داند که سرانجام از مسیر فیفا به تمام حقوق و پاداش‌های معوقه خود می‌رسد.

با این اوصاف، باشگاه پرسپولیس نه‌تنها نمی‌تواند برانکو را به ایران بازگرداند بلکه قراردادی که باشگاه به آن استناد کرده از نظر حقوقی دارای مشکلات زیادی است و درصورت ارائه به فیفا به سود برانکو می‌شود. به جز حقوق و قرارداد اصلی، پاداش‌های آسیا، پاداش قهرمانی لیگ‌برتر و قهرمانی جام حذفی از مواردی است که در شکایت برانکو به فیفا وجود دارد.

از سوی دیگر دستیاران برانکو هم شکایت مشابهی به فیفا ارسال کرده‌اند. آنها هم خواستار حقوق و پاداش‌های معوقه هستند. به زودی نامه‌های فیفا به دست باشگاه پرسپولیس می‌رسد و باشگاه پرسپولیس را به پرداخت کلیه حقوق معوقه برانکو و دستیارانش محکوم می‌کند.

2051

نظرات کاربران
Ali
بدون بحث مدیر ایرانی همینه دیگه....
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴:۲۹
پاسخ
0
13
حمید رضا قوی بنیه
بینم آقای جعفر کاشانی بزرگوار چطوری برای باشگاه تو چهار سال آتی ۶تا جام میاره
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۳۴
پاسخ
0
13
مرتضی
دمش گرم
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷:۲۹
پاسخ
0
16
mehdi
هررررررچیییییی برانکو بگه.پروفسور .ای خدا
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۰۳
پاسخ
77
210
هومن
هر کسی وقتی حقشو نگیره شکایت میکنه برانکو هم این کارو کرد وقتی قرار دادی بسته میشه دیگه گذشت کردن و بخشیدن و ریش سفیدی چن نفر معنایی نداره قرار داد یعنی قانون و قانون میگه اگه قرار دادت اجرا نشد میتونی بری این مشکل برانکو نیس مشکل بی لیاقتی مدیرای خودمونه این اتفاقا واسه استقلالم میفته البته اگه پول شفرو نداده باشن چون اوضاع مالیشون خوبه خدارو شکر
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴:۱۸
پاسخ
76
198
SPSS
احسنت بدش فقط اینه که اگر مربی ایرانی مثل دایی بود، میگفتند تعصب نداره و رفته شکایت کرده. درجایی که مربی ایرانی بعد چندین سال دروغ شنیدن میره شکایت میکنه اون هم در یک سازمان ایرانی نه فیفا. اما مردم ایران غریبه ها را بیشتر از هم وطنشون دوس دارند. و به مربی ایرانی فرصت نمیدند.
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷:۴۲
0
16
مرتضی
با این مدیران نالایق و سفارشی همیشه وضعمون همینه پرسپولیس و استقلال هم نداره
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۴۹
پاسخ
26
265
MRS63
بس کنین برانکو کیه با حقه رفته شکایت کرده تیمو برده تو حاشیه که امسال موفق نشه بگن برانکو رفت پرسپولیس خراب شد یحیی را بیارین این حقه برانکورو خراب کنه پرسپولیا حمایت کنین چند ماه دیگه پرسپولیس قهرمان میشه برانکو اخراج از عربستان
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۱۱
پاسخ
149
104
ستارگان سرخ ایران
به نظرم برانکو با معرفت ترین مربی پرسپولیس بود که تو اوج مسابقات هیچی نگفت و دم از مطالباتش نزد ولی اگه الان پرسپولیس رو ترک کرده کار صحیحی کرد و گرنه همه به عقلش شک می کردن حیف که حضرات ایشون رو به همین راحتی از دست دادن خداقوت مدیران!!!!!!!!!!!!!!!
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۲۹
پاسخ
90
202
Amir
از رفتن برانکو و ضربه خوردن پرسپولیس ناراحتم .... ولی حق با برانکوئه ، چرا ما همیشه بعد از مدت ها از اشتباهات و سوتی های مدیرامون باخبر میشیم ؟ آقا تیم قهرمان شده پاداش گرفتین. چرا با عدم شفاف سازی همه چی و میکشین بالا ؟ تا کی ما باید چوب مدیریت فوق العاده ضعیفمون و بخوریم ؟ حقمونه .. هر چی سرمون بیاد حقمونه ..
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۱۵
پاسخ
45
146
هوادار
کارش از مهدی طارمی که بدتر نبود.هر چی خواست تو پرسپولیس بدست اورد ،اخرشم دید سرمربیه تیم ملی نشد رفت
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۲۰
پاسخ
67
111
عشقممم نیمار
اینم تعصب و‌عشق برانکو‌ب شیش_پولیس ک شیش_پولیسیا ب برانکو‌میگفتن نماد غیرت و‌تعصب :-) تحویل بگیرید ک این ک بهش لقب پلوفسول میدادید ..چ‌ کرد با باشگاه شیش_پولیس :-) در ضمن ..من‌ دیشب هم گفتم ک برانکو‌ و‌ کیلاش کاری نمیکنن ک بعد ب ضررشون تموم شه و الکی قراردادی نمیبندن ک بعد ب ضررشون شه و‌فکر همه جاشه کردن :-)
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۳۹
پاسخ
138
127
مسعود گل باشی
اوخییی خخخ
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۲۷
پاسخ
57
92
کوهمره.جروق
مقصر عرب و خلیلی نیست و کار برانکو خارج از عرف و انصاف بوده.اینم برانکو دیدید صد بار گفتم کسی را بت نکنید.نام پرسپولیس خیلی بزرگتر از امثال برانکو هست.حالا اگه میخواهید طرفدار برانکو بمانید پس دم از پرسپولیسی بودنتون نزنید برید همون طرفدار برانکو بشید.
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶:۵۹
پاسخ
102
37
مسعود
هرچی برانکو بگه جمع کنین برید دسته یک...
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶:۳۷
پاسخ
67
102
AS
تیم خصوصی کنید که صبر مارو لبریز کردید. این آقایون مدیر نباید سمت باشگاه برن.تا این کار رو نکنید هر روز همین بساطه.
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۵۵