میزبانی غریبانه پرسپولیس در آسیا/ بدون تماشاگر، بدون برد

میزبانی غریبانه پرسپولیس در آسیا/ بدون تماشاگر، بدون برد

29441
17:49
26 مهر 1396
پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا از 12 بازی تنها 3 بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد که یک بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس برانکو همه چیز برای رفتن به فینال داشت. کادر فنی خوب، تیم بهتر و بازیکنان آماده. همه چیز برای رفتن به فینال داشت به جز یک چیز. یار دوازدهم.

به گزارش وب‌سایت نود، تیمی که پیش از این و در دوره‌های گذشته آن را با طوفان هوادارانش می‌شناختند این فصل بی‌یال و کوپال راهی آسیا شد. بدون پشتوانه و هوادار و خبری از طوفان همیشگی روی سکوها نبود. اگرچه هواداران قرمز در هیچ کدام از بازی‌‌ها تیمشان را تنها نگذاشتند و با حضور کم تعداد در عمان و دبی هم از پرسپولیس حمایت کردند اما جای خالی شور و حالی که در آزادی به وجود می‌آورند به شدت احساس شد.

پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا از 12 بازی تنها 3 بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد که یک بازی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد. یعنی پرسپولیس از 12 بازی تنها در 2 بازی با حضور هوادارانش به میدان رفت. از این 2 بازی، پرسپولیس یک بازی را مساوی کرد و در بازی دیگر بهترین برد خود را در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد و 4 بر 2 الوحده را شکست داد. پرسپولیس با حضور هوادارانش در آزادی، برد فوق العاده‌ای مقابل الوحده داشت اما در هیچ کدام از بازی‌هایی که به عنوان میزبان در کشورهای دیگر برگزار کرد نتوانست برنده از میدان خارج شود.

حضور در زمین بی طرف، آنقدری که برای تیم های ایرانی گران تمام شد، برای عربستانی‌ها ضرری نداشت. شاید غریبانه ترین بازی پرسپولیس، بازی برگشت مقابل الهلال بود. دیداری که اگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد زمین تا آسمان با این بازی فرق می‌کرد. در آن شرایط شاید معجزه نزدیک‌تر بود. شاید داور جرات نمی‌کرد به این راحتی و آسانی، سوت‌های اشتباه بزند و خودش و الهلال را راهی فینال کند. در بازی برگشت اما خبری از جهنم آزادی نبود تا سلطان قابوس به بهشت عربستانی‌ها تبدیل شود و آنها دست در دست هم به فینال بروند.

هواداران ایرانی امیدوارند که پرسپولیس آخرین قربانی این اتفاقات باشد و دیگر تیمی از کشورمان، این‌قدر غریبانه میزبان نباشد.

 

30388

 

نظرات کاربران
بیطرف
این محمد که راجع به پنالتی نگرفته شده الهلال صحبت میکنه احتمالا همون محمد الدعایه هست فارسی یاد گرفته!
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱:۴۵
پاسخ
1
5
صبا
بازم پرسپولبس رو غریب گیر آوردن . کجای دنیا چنین اتفاقی میفته زمین بی طرف و میزبانی توی کشور عرب برای تیم عرب.؟!!!!اگه الهلال خیلی قویه بیاد جهنم آزادی اونوقت ببینم میتونن چیکارکنن. واقعا جای تآسف داره که پرطرفدارترین تیم آسیا باید فقط 2تا بازی رو توی کشور خودش باشه و با ناداوری از آسیا حذف بشه. به تیممون افتخارمیکنیم چون تاهمینجا با مشکلات زیادی اومدن به جمع 4تیم برتر آسیا
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۳:۲۸
پاسخ
0
9
پرسپولیسو عشقس
مثل بازی بارسا میشد دیگه داور علاوه بر اینکه خطای اشتباه نمیگرفت تازه به نفعم میگرفت یه کم ولی خدا جای حق نشسته ماهم بد شانسی آوردیم هم میزبان نبودیم دوتا پنالتیمونو نگرفتن یه پنالتی واسه اونا گرفتن گله اولشون آفساید بودطارمی نبود کمال نبود جلال نبود بازی برگشتم طارمی و فرشاد نبودن بسته یا بازم بگم؟؟اگه اینا بودن ما با چند تا اختلاف میبردیم
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۲:۱۱
پاسخ
1
9
فتح الهی
وقتی که نفر قوی تو اسیا نداریم باید هم‌ اینجوری بهمون ظلم بشه .
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۵:۱۵
پاسخ
1
8
محمد ارتش سرخ
آقا این داستان تا کی میخواد ادامه داشته باشه.چرا کشور بیطرف.این چه قانونیه .عربستانم مسه بقیه تیما باید بیاد بازی کنه .چرا زوره عربا تو ای اف سی میچربه به ما به فکر چاره باشید..محق پرسپولیس این نبود حق میزبانی نداشت این همه ناداوری ظلم تا چقد آخه....
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۵:۳۰
پاسخ
1
9
پرسپولیس
فقط باید گفت متاسفم برای این فدراسیون.که حق ایران و نمیتونه تو اسیا بگیره.اقا اعلام کنن اگر ایران با این امنیت میزبان نباشه ما تو اسیا شرکت نمیکنیم.
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷:۴۷
پاسخ
1
11
سجاد عبلدرحمان
بله دوستان شیش در چهار از غار اومدن بیرون شما ک دو بار شیش تا خوردی دوبارم چهارتا از سرورت از نساجی پنج تا خوردی بلع باشمام دوست عزیز شیش تایی ک میگی عمر خربین خربین از دیشب عمر عبدلرحمان یادت رفت احیانا اون هیچی محمد اوسانی چی دو بازی هفت تا زد بهتون بعد میگن شیش تایی شدید رفت برگشت حساب کنیم باز ک همون فصل ک چهار یک از پرسپولیس باختید برگشتش دو هیچ باختید چرا انقد از سرورتون شیش تا میخورید اخه تخخخ دمتون گرم تنهاترین نماینده ایران فقط با یه بازی خانگی رفت نیمه نهایی اسیاپ ن: اگ رئال تو برنابئو بازی نکنه فک نکنم از یک خشتم بیشتر بیاد دست بزنید به افتخار باغیرت های ایرانی پرسپولیس قهرمان تنهای من ادمین بچاپ رمانو دمت گرم
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵:۵۷
پاسخ
1
13
حمید
من از این تعجب میکنم که برای پرسپولیس عمان چرا .بابا بندازید مالزی استرالیا برای عربا هم یکم سخت بشه اخه
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵:۱۱
پاسخ
1
11
عمر عبدالرحمن
ان شاالله سال ديگه قهرمان آسيا خواهيم شد
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱:۱۳
پاسخ
2
11
اندی
ما به تیممون افتخار میکنیم تیمی که با اقتدار بالا رفت و مطمئنا اگه قبل بازی نیمه نهایی اون همه حاشیه و بخصوص محرومیت ستاره اش سه روز قبل بازی نیمه نهایی ، و اون همه مصدومیت و اردوهای بی مورد ملی و بازیهای فشرده لیگ نبود مطمئنا میتونست قهرمان بشه ولی ولی هیچ ایرادی نداره ، ما دو سال پیش هم به یک قدمی جام قهرمانی لیگ رسیدیم ولی نشد ، بجاش سال بعد مقتدرانه ترین قهرمانی رو کسب کردیم و همه رکوردها رو شکستیم امسالم تو آسیا تو یک قدمی فینال حذف شدیم ، مطمئن باشید با درایت کادر فنی بادانشمون سال بعد فینالیستیم ، اونم نه فینالیست چهارجانبه امجدیه ، بلکه فینالیست لیگ قهرمانان آسیا فعلا هوادارای تیم ته جدولی که گزینه اصلی سقوط به لیگ آزادگانن بخاطر نرسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا خوشحال باشن تا بعد ، چون اونا خودشون هیچی ندارن و تنها دلخوشیشون همینه
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۲:۱۲
پاسخ
12
86
42
آقا دیگه بیخیال داوری و غریب بازی بشین. مربی الهلال اینقدر حرفه ای بود که واسه این بازی کم اهمیت بازیکنهاشو خسته نکنه. کلا پاس می دادن بهم. هروقت هم گل میخوردن سریع راحت و چیپ گل میزدن. کلا دوبار حمله کردن و به خودشون زحمت دادن دو گل زدن. پس برین خدا رو شکر کنید ۱۸ تا نخوردین
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۳:۵۱
20
4
پاس ن هتریک
دیشب یهویی ی جوری شدم خدایی..خیلی مظلوم بودیم ازهر نظر
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱:۴۵
پاسخ
9
59
Ayhan
آخه چقدر بهانه تراشی.بابا بس کنید دیگه خسته شدیم.پرسپولیس بازی نکرد که تماشاگرم باشه.مگه دو سال قبل تراکتور الهلال را برد ورزشگاه پر از طرفداران تراکتور بودن.پرسپولیس هر دو دیدار را کم فروشی کرد و البته الهلالم عالی بازی کرد.
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸:۳۷
پاسخ
67
13
برانكو❤️
خب ب نظر توقع بيجايي بود كه انتظار داشته باشيم پرسپوليس در يك بازي به تيم اول رنكينگ اسيا به اندازه گل زده تمام اركان تيم ششتقلال در يك بازي گل بزنه ....!!!!!!!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶:۵۹
پاسخ
9
76
شیشپولیش
خب انتظارداشتی 6تابخوری که خوردی ولی چجوری ازیک بازیکن 5تاخوردی
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۵:۴۰
19
5
استقلالی سوئد
آقا بیخیال شید دیگه.... ۶-۲ باختید و آبروی ایران بازهم رفت. شما خوبید و توی ایران عزیز از باخت استقلال به العین خوشحال نشدید. روزنامه تونو بخونید بعد بازی...مصاحبه مینا جانتونو توی تلویزیون ببینید که چه لقبی به یه مربی جوان ایرانی داد...تشویقهای تماشاچی هاتونو برای بازیکن جوانان تیمتون ببینید که قیافه شو شکل عمر عبدالرحمان کرده بود تا جایی که صدای آقا کریم هم در اومد...مصاحبه همین آقای مثلا پروفسور رو ببینید قبل بازی با الاهلی که پای العین رو وسط میکشه.... بس کنید بابا. باختید....آسیا بازی کردن و جام گرفتن داستانش با ایرانمون فرق داره. آره اونها به جای فلانی و فلانی و عابر بانک. آدم دارن توی کنفدراسیون...نفوذ دارن. ولی عزیز برادر یه کم به خودتون بیایید. اونقدر از شش تای العین گفتید که دامنتونو گرفت...مدام عمر عمر کردید یه عمر دیگه ۵ تایی تون کرد. بشه براتون تجربه که از باخت تیم ایرانی به کشورهای حوزه خلیج عزیز فارس خوشحال نشید. چون وطن فروشی گناه بزرگیه. کاش عبرت بگیرید.
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵:۲۵
پاسخ
230
109
احسان
عزیزم چرا قبل بازی با العین رو نمیبینی؟؟همین الان یه سرچی بکنی میبینی که شما هم کم توهین به پرسپولیس و آرزوی موفقیت برای تیم مقابلش نکردین..این قصه سر دراز داره.. برای هممون باید تجربه بشه که بحث باشگاهی رو ملی بدونیم اینجور وقتا..یاعلی
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۷:۳۱
2
16
AC MILAN.PERSEPOLIS
تو خودت قند تو دلت اب شده برو سایت الهلال بدو
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۲:۱۶
3
28
شایان پرسپولیسی
تو خوبی و شیشتقلالتون:))))
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۸:۴۵
3
26
Amir
شیشتقلال بلندتر بگو از ته جدول صدات نمیاد .
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۲:۲۴
4
27
امیرحسین
ما باختیم باخت هم قبول داریم تو نیمه نهایی باختیم نه از تیم رده ششم امارات اونجور شش تا بخوریم الانم طلبکار باشیم .شما برو حالاحالاها اون شش تارو تو کابوسهای شبانه ات ببین ضمنا دو هفته دیگه دربیه و دفاع اتوبوسی هم دیگه جواب نمیده
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۵:۴۸
7
32
سلام
اولش امیدوار شدم که یه طرفدار استقلال اومده منطقی به نقد بکشه یک موضوع را ولی دریغ از اینکه کری خونی تو این روزها بین طرفدارهای دو تیم دیگه جا برای هیچ کار کارشناسی را برای طرفدارها باقی نمی ذاره. "مینا جون" "اقای مثلا پروفسور" این الفاظ در نوشته شما نشان از این می دهد دقیقا جزء همان گروهی هستید که دارید ازشون انتقاد می کنید. انصافا جنتلمن تر از برانکو در مربیان لیگ سراغ دارید؟ نوشته بالا اشاره به عدم استفاده از حق میزبانی پرسپولیس در بیشتر بازیها اون هم با تیمهای قوی عربستان دارد ایا چیز به این واضحی هم باعث ناراحتی شما میشه؟ بنده به هیچ عنوان از باخت 6-1 استقلال به العین خوشحال نشدم چون هیچ وقت تحقیر یک تیم ایرانی را تو یک میدان بین المللی دوست ندارم و این قابل درکه که برای طرفدار متعصب یک تیم بزرگ این موضوع هنوز دردناک باشه که با اعداد بازی کنه و بگه پرسپولیس 6-2 باخته!!!!!تا ذره ای از درد اون شگست و احتمالا کری خونی طرفدارهای متعصب تیم حریف کم کنه. اما حالا فرض کنیم که حرف شما درست است و باخت سنگین پرسپولیس به الهلال به خاطر مسخره کردن شکست استقلال به العین از طرف طرفدارهای متعصب پرسپولیس و بعضا جوان است اونوقت رتبه نازل استقلال در لیگ و زدن 4 گل در 9 مسابقه لیگ ایران تاوان کدام گناه طرفداران استقلال است؟ اینکه شما باخت پرسپولیس در 4 تیم اول اسیا را تنبیه خداوندی می دانید و طرفداران پرسپولیس را به عبرت گرفتن دعوت میکنید شما را بابت حضور استقلال در چهار تیم اخر لیگ با این وضعیت فاجعه بار بابت کدام گناه باید سرزنش کرد!!!!!!! من عاشق پرسپولیس هستم و برای استقلال و طرفدارانش هم احترام قایل هستم و معتقدم یکی از دلایلی که این دو تیم به حقشون نمیرسن اینه که طرفدارانشون به کم قانع هستند اگر به جای این کری خوانیهای سطح پایین دنبال این بودیم که این دو تیم از ظرفیاتشون استفاده کنند (که امسال با این طرح حمایتهای مالی طرفدارها شروع شده) اونوقت برای فینال و یا نیمه نهایی اسیا بین دو تیم کری می خوندیم. به امید دیدن اون روز.
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۲:۱۶
4
37
شیش در چهار
اقای وطن پرست مثل این که یادتون رفته بعد باخت از الغرافه چندین شما مدام یاد اوری میکردید اون بازیو
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸:۴۲
3
30
afrooz
باز خوبه تو یه بازی 6 تا نخوردیم باز خوبه 2تا ازین 6تا گل به گواه همه ی کارشناسان داوری اشتباه بود باز خوبه 2تا زدیم
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۶:۲۵
6
29
آسمان آبی
بله تا شما باشین عکس منصوریان و بزرگ نکنین ببرین کشورهای عربی
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۶:۱۸
30
8
Saeid
6 تا فقط یکی هست... مربی هم فقط یکی اونی که 6 تا گل خورده داره کوچ میکنه هنوز....
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۳:۴۹
6
30
سپاهانی
درسته که عضر ارتباط و تکنولوژی هست ولی شما از کدوم سوئد هستی ماشاا... از تک تک اخبار تیم ما هم خبر داری؟راستی مونده ما به شما برسیم،۶تا تو ۷۰ دقیقه!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۳:۴۷
5
29
عشقپولیس
آقا میبینم شیش تایی شدن بدجوری سوزوندتتون. توی 2 تا بازی 6 تا خوردن خیلی فرق داره با توی 90 دقیقه 6 گل خوردن. میگما شما اگه ناراحتی، اگه تونستید از ته جدول بیاید بالا و اگهههه سهمیه آسیایی گرفتید، میتونید بگید رفتم برگشت بازیاتون رو تو عربستان برگذار کنم براتون. پ ن: درود به شرف ایرانی با غیرت. من کاری به عمرعبدالرحمان و 6 تای تیم عربی به استقلال ندارم. امیدوارم تمام تیمای ایرانی از این به بعد توی آسیا موفق باشن
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۳:۴۶
6
30
محسن
قشنگ معلومه هیچی از فوتبال نمیفهمی... حذف تو نیمه نهایی کجا حذف تو یک هشتمکجا... شما ی بازی میزبان بودین تو آزادی وگرنه ۱۲گل میخوردین... شما تو یک بازی ۶تا خوردین ک البته عادتتونم هست ما در مجموع... بماند که الهلال کجا العین کجا... وقتی این مقایسه های ساده رو نمیفهمین دیگه وای به حال بحثهای مهمتر... بازم افتخار میکنیم به تیممون.. ده روز دیگه هم میبینمتون
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۱:۲۹
4
40
ايمان(دبل پرسپوليسي)
عزيز دل چرا داري صورت مسئله رو عوض ميكنيد؟؟؟ چرا داري پرسپوليسو با استقلال قاطي ميكني؟؟؟شما تو ي بازي ٦تا خوردين ابرو ايرانو بردين همين تيم ٣تا از الهلال خورد. ما هم تو بدترين شرايط ممكن تيمي بوديم و از برانكو بگير اشتباه كرد تا بازيكنا و اون فاجعه اي كه پيش اومد يعني ته تهش اين بدترين شرايطي كه ميشد اين بود نه كه ٦تا بخوره بعد تازه داورم ٣گل داد به همين عمر خريبيني كه شده اسطوره جديدتون داد. حالا فرقو حس كردي ديگه مسائلو باهم قاطي نكن كه تسكين درد شيشتا خورنتو بخاي با پرسپوليس اروم كني نه داداش اينا باهم فرق دارن. شما يادتون رفته ميگفتين تخصصتون تو اسياست تا توجيح كنيد نتايج تو ليگو؟؟؟؟تخصص اسيا كه شيشتا نميخوره ما كه ادعايي نداشتيم از اولشم شما هي اسيا اسيا ميكردين. حالا هم سال ديگه ايم هست...اينا تحربه اي ميشه برا اينده اي بهتر...
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۷:۳۶
5
47
6تا 4تاییا
تورو خدا حرف از ابرو نزنین شما که تو یه بازی ۶تا خوردین ما به رفت و برگشت باشه الوحده و ۷تایی کردیم شمارم که هم ۴تایی کردیم ۶تایی کردیم رفت و برگشتم ۹تاییتون کردیم اینا عقده هاتونه که از غار بیرون زدین اخه تیمی که تهه جدوله نباید واسه تیمی که تو اسیا چهارم شده کل کل کنه
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵:۳۳
5
43
یزدان
حالا شما اینقدر به خودت فشار نیار، ایکاش به جای اینهمه حرف، یه پرچم عربستان می ذاشتی کنار اسمت خودتو راحت می کردی
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۵:۳۵
5
46
مهدیه
ادم توی دوتا بازی 6 تا بخوره بهتره که توی 50دقیقه 6 تا بخوره!!!! نترسید عدد 6 وصله تیم خودتونه و هیچ جوره نمیتونید به پرسپولیس بچسبونید... دقت کنید توی این سالها خیلی تیما توسط پرسپولیس 6 تایی شدن از ملوان و پیکان و مس کرمان بگیرید تا الشباب امارات ولی به هیچ کدوم ازین تیما نمیگن 6تایی فقط این لقب رو به شماها میگن. درضمن جای کامنت گذاشتن اینجا پاشو برو واسه بازی جام حذفیتون با نساجی بلیط بخر که تمام بلیطای بازی رو شمالیها دارن میخرن
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳:۰۵
7
55
علیرضا
البته کار شما هم شاهکار قرنه...ما حداقل تو دو تا بازی با ۴ تا مدافع ۶ تا خوردیم ولی شما تو یه بازی با ۷ تا مدافع ۶ تا خوردین.
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۰:۳۹
9
63
هوادار
کیه که ندونه ما از محرومیت میزبانی چه ضررها کشیدیم