میناوند به کادر فنی سپیدرود اضافه شد

میناوند به کادر فنی سپیدرود اضافه شد

7827
23:45
20 تیر 1397
مهرداد میناوند به کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهرداد میناوند به کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه شد.

به گزارش وبسایت نود، مهرداد میناوند با عقد قراردادی رسمی به عنوان دستیار خداداد عزیزی در تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد. این تیم تحت مالکیت محمد نوین اداره می‌شود.

سپیدرود هم اکنون اردوی خود را در تهران برپا کرده است.

 

1004

نظرات کاربران
عباس
میناوند؟؟:))
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳:۱۸
پاسخ
2
8
امیرعباس
اَی خِدا سپیدرود جالبه امسال و البته پستای اینستاگرامی میناوند خخخ
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳:۳۸
پاسخ
3
8
سعید د
خداحافظظ لیگ برتر سلام لیگ دسته یک
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸:۲۴
پاسخ
3
7
pesare.taji.0513
اسطوره هایی مثل پروین و گل محمدی و حجازی و پورحیدری رو هم استقالیا و هم پرسپولیسیا دوست دارن ولی افرادی مثل میناوند رو هیچ انسان فوتبالی قبول نداره چون فقط دنبال حاشیش و بی ادبی
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱:۵۰
پاسخ
3
10
hgfvj
متاسفم برای خداداد عزیز که یک ادم منشوری و حاشیه دار و بی جنبه رو بعنوان دستیار انتخاب کرد. مکتب سپیدرود چنین کسانی رو بر نمی تابد.
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸:۴۹
پاسخ
7
16
y.m
چرا زود قضاوت میکنید شاید هم بر عکس تفکر شما سپیدرود نتیجه گرفت خدا شاهده که طرف دار میناوند و عزیزی نیستم ونظر خودم هم شکست این پروژه مدیریت سپیدرود اما نمیشه قصاص قبل از جنایت کرد باید منتظر ماند و دید
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶:۰۹
پاسخ
11
7
سرخ
رزومه اقای میناوند تو مربیگری دقیقاً چیه؟؟
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰:۲۹
پاسخ
5
11
عادل
خدا به خير كنه ! چه شود ! اسوه هاي دانش و اخلاق و فرهنگ يه جا جمع شدند ! يعني مديران سپيد. رود اين پول ها رو صرف خيرات و كمك به محرومين مي كردند شايد دعاي اون بنده خدا بيشتربه كار تيم ميومد ! آخه ميناوند به عنوان كمك مربي ؟؟؟؟
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۱:۱۰
پاسخ
14
92
محسن۴٢٢
خیلی خوب بود دمت گرم کلی خندیدم! خدا خیرت بده!
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۱:۴۶
4
9
محسن ۴٢٢
با این انتخاب شایسته قطعا سپیدرود قهرمان لیگ و جام حذفی میشه! آخه یکی را آوردند که بیشتر از کی‌روش می‌فهمه! باور ندارید از مایلی‌کهن و قلعه نوعی بپرسید!!
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۱:۲۰
پاسخ
30
102
Mshh
اوه.خدای اخلاق و ادب اومد تو کار.
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۰:۵۶
پاسخ
23
94
آبدانان
بی صبرانه منتظر حضور شما جناب میناوند در بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی هستیم
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۶:۵۸
پاسخ
36
98
nima
خب خداروشکر یه جا بردنش بنده خدا خیلی بهش فشار اومده بود
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۵:۲۳
پاسخ
27
101
ش
دو تا بیسواد توی یکی از باهوش ترین شهرهای فوتبالی ایران یعنی گیلان چطور طرفداران اینها رو قبول میکنند؟
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۰:۲۲
پاسخ
35
120
محسن ۴٢٢
خداییش محبوبیت خیلی از استقلالی‌ها مثل زرینچه نزد پرسپولیسی ها بیشتر از افرادی مثل میناونده که تو این تیم بازی کرده ! البته برعکسش هم صادقه بازیکنانی مثل مهدوی کیا و استیلی
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۵:۳۶
29
97
Ss
دیگه مطمعن شدم سپید رود میفته! حیف این تیم پر طرفدار دست افرادی مثل عزیزی میناوند افتاده:/
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۸:۴۴
پاسخ
49
130
...
حیف سپید رود و پرطرفدار ، ادم قحطی بود ؟؟!
۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۳:۴۶
30
96