ناراحتی آزمون از مطهری: نباید آن حرفها را می‌زد

ناراحتی آزمون از مطهری: نباید آن حرفها را می‌زد

20819
22:29
05 بهمن 1394
امیدوارم ارسلان به جای این صحبتها به آینده اش فکر کند. چون امثال من و ارسلان هستیم که در آینده باید به تیم ملی کمک کنیم.

وبسایت رسمی برنامه نود - امیدوارم ارسلان به جای این صحبتها به آینده اش فکر کند. چون امثال من و ارسلان هستیم که در آینده باید به تیم ملی کمک کنیم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از آی اسپورت، سردار آزمون از حرف‌های ارسلان مطهری که گفته بود لژیونرها نخواستند به تیم المپیک بیایند ناراحت است. بازیکن تیم ملی در این مورد گفت:«ارسلان دوست من است و اگر حرفی می زنم دوستانه می گویم. به نظرم او نباید در مورد ما آن حرفها را می زد و می گفت لژیونرها نخواستند به تیم المپیک بیایند. چون خود من حتی از گنبد به تهران آمدم و با کادر فنی محترم تیم المپیک صحبت کردم. لحظات آخر نتوانستم تیم را همراهی کنم و از این بابت هم واقعا ناراحت شدم.فقط امیدوارم ارسلان به جای این صحبتها به آینده اش فکر کند. چون امثال من و ارسلان هستیم که در آینده باید به تیم ملی کمک کنیم.

اگر بخواهیم در رسانه ها اینطور صحبت کنیم دیگر نمی توانیم کمک حال تیم ملی باشیم. ارسلان هم نباید تحت فشار درباره دوست خود اینگونه صحبت می کرد. من هم بارها تحت فشار قرار گرفته ام اما درباره دوست و هم پستی ام حرفی نزده ام. اینها را دوستانه گفتم وگرنه باز هم تاکید می کنم که ارسلان از دوستان من است و امیدوارم همیشه در فوتبالش موفق باشد.»

 

 

2051

نظرات کاربران
کاظم
ارسلان مطهری استعداد حاشیه رفتنو داره.
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳:۲۸
پاسخ
1
4
محمد::
سردار جان، مطهری اینو نگه چی بگه؟ همه از مدیر فنی سابق مدعی و تو خالیشون، فرافکنیو یاد گرفتن. این همه موقعیت خراب کرده، حالا میگه لژیونر ها خودشون نخواستن بیان!!!!! خب اگه سردار میومد که تو به نیمکت دوخته میشدی پسر خوب!
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴:۵۷
پاسخ
3
12
الی
البته مطهری حق داره چون خودش بهتر از همه میدونه صد درصد توانش همین بوده
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۶:۱۶
1
7
reza
ارسلان مطهری بازیکن خوبی است ولی فقط خوب و تا عالی شدن و به سطح آزمون رسیدن فاصله زیادی دارد در همان بازی با ژاپن اینقدر استرس داشت که دو موقعیت 90 در صد گل را از دست داد در حالی که یک مهاجم مانند آزمون در اکثر مواقع مقابل دروازه خونسرد عمل میکند و موفق میشود در ضمن امثال مطهری به جای فرار کردن و به دیگران اتهام زدن بروند خودشان را اصلاح کنند و یاد بگیرند در گفتارشان و رفتارشان چه در زمین و چه بیرون از زمین حرفه ای و بی حاشیه باشند چون در تیم ملی بزرگسالان تا زمانی که کی روش هست فقط افرادی میتوانند بازی کنند که بی حاشیه عمل کنند و اتحاد تیم ملی را از بین نبرند و در ضمن با بودن مهاجمانی مثل آزمون،جهانبخش،طارمی،ترابی وانصاری فر که همه جوان هم هستند در کنار قو چان نژاد عزیز که زیاد هم سنش بالا نیست مطهری بسیار کار سختی حتی برای دعوت شدن در مواقع عادی دارد چه برسد که بخواهد اینگونه درباره هم تیمیهایش صحبت کند.
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳:۳۷
پاسخ
1
12
هدی
مطهری خودش میدونه ک از نیومدن لژیونرهامون بیشتر از همه سود برده و گرنه با این کارهاش هرگز پیراهن تیم ملی بزرگسالان رو ب تن نمیکنه
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹:۲۹
0
11
علیرضا
نکته اول اینکه مطهری میخواست در نبود لژیونرها خودش رو ثابت کنه و بگه از اونا بهتره اما هنوز خلی با لژیونر شدن فاصله داره نکته دوم اینه که زمانی که مدیر فنی تیم امید اونجوری از همه عالم و ادم انتقاد میکنه روی بازیکنان هم تاثیرات خودش رو میزاره نکته سودمئ اینه که مردم ما انقدر فهیم هستن که بدونن مشگل از کیه از کجا و چجوری بوجود اومده لازم نیست که اقایون فرافکنی کنند.
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷:۵۳
پاسخ
2
12
khozestan
تو رو خدا در مورد مایلی کهن نگید الان میزنه زیر گریه
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶:۰۲
پاسخ
3
17
mostafarezadost
درودبرسردار مؤدب ایران
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲:۵۶
پاسخ
7
19
ندا*
شما که بدو رفتی بینیتو عمل کردی که با تیم تمرین نکرده باشی ، جهانبخشم که همه جا جار زد و گفت مصدومم قبل از اردوها !!! تیم حذف شد تموم شد رفت ولی خوب فهمیدیم کیا کارشکنی کردن این وسط :/
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۶:۴۹
پاسخ
17
7
مرتضی
مطهری حتما ناراحت بوده یه حرفی زده . واقعا اگه لژیونر ها میتونستن بیان و به تیم ملی کمک کنن قطعا تیم ملی المپیکی میشد. حالا اگه واقعا از قصد نیومده باشن واقعا به تیم ملی و مردم خیانت کردن انشاالله که اینجوری نبوده .
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۳:۵۲
پاسخ
2
13
karen
دقیقا یعنی واقعا به این فک نمیکنه که پس فردا چجوری میخواد تو چشاتون نگاه کنه
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۷:۴۳
پاسخ
19
211
عدالت
تابحال به این فکرنکردین که شاید دستهای پشت پرده نزاشته آزمون و جهانبخش به تیم المپیک کمک کنن شاید ما اونوره پرده رو نمیبینیم
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۴:۳۵
4
9
مهدی
مطهری بهتره در مورد اینهمه موقعیت که خراب کرد جواب بده، تیمی که مایلی کهن مدیر فنیشه بازیکناشم زیرآب رفیقاشون میزنن.
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۲:۲۷
پاسخ
31
289
اره
اگه بازیکنان ما نیمی از وقتی رو ک برای فضای مجازی میذارن برای فوتبالشون میذاشتن الان اوضاعشون این نبود
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶:۰۳
1
20
مجید
گل گفتی.واقعا همینطوره، اون از ادا و اصولهاش و وعده های آقای گل میشم و سلفی گرفتن هاش و مدل موهاش و.....اون هم از موقعیت خراب کردن هاش
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸:۲۹
2
32
mohammad
دقیقا. تو بازی با ژاپن سه چهار تا موقعیت خیلی خوب داشت که خراب کرد و آخرشم باختیم. میاد از این و اون ایراد میگیره. ممد مایلی فقط همینارو یادشون میداده این مدت فکر کنم.
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۶:۰۹
2
29