نام سردار آزمون در فهرست اروپایی زنیت قرار گرفت

نام سردار آزمون در فهرست اروپایی زنیت قرار گرفت

3011
10:16
13 بهمن 1397
تیم زنیت سن‌پترزبورگ نام بازیکن جدید ایرانی خود را در فهرست ارسالی به یوفا جهت بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ اروپا قرار داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ فهرست بازیکنانی که در بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ اروپا شرکت خواهند کرد را شب گذشته (جمعه) به یوفا ارسال کرد. در این فهرست اسامی بازیکنان جدید زنیت سن‌پترزبورگ همانند یاروسلاو راکیتسکی، ویلمار باریوس و سردار آزمون نیز دیده می‌شوند.

نکته جالب فهرست ارسالی تیم زنیت سن‌پترزبورگ به یوفا قرار داشتن نام الکساندر کوکورین، مهاجم ملی‌پوش است که از مهر ماه گذشته به دلیل درگیری و ضرب‌وشتم رئیس دپارتمان خودرویی وزات صنعت و تجارت روسیه در زندان به سر می‌برد.

مهاجمان تیم زنیت سن‌پترزبورگ در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا طبق فهرست ارسالی به یوفا شامل سردار آزمون، الکساندر کوکورین، سباستین دروسی، روبرت ماک، آرتم جیوبا و آنتون زابالوتنی هستند.

سردار آزمون شب گذشته با عقد قرارداد 3.5 ساله به ارزش 12 میلیون یورو از روبین‌کازان به زنیت سن‌پترزبورگ انتقال یافت.

1870

نظرات کاربران
علی
آقایون تا جایی که اکثر ما میدونیم سردار بین دو تیم پایتخت گفت هر دو رو دوست داره تا طرفدارای طرفین ازش ناراحت نشن اونوقت یه عده این وسط سواستفاده میکنن و سردار رو علیه تیمای پایتخت قرار میدن...من پرسپولیسی ام و البته طرفدار هم استانیم سردار...موفق باشی پسر به امید روزهای بهتر
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶:۳۲
پاسخ
2
16
سینا
سردارجان پله پله برو منتظریم تو مادریید ببینیمت
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶:۳۱
پاسخ
2
15
وفا
درودبرسرداربزرگ ایران حقت بالاتر ازاینهااست اعتنایی به حرفهای حسودان تنگ نظران نکن انصافا اززمان علی دایی مهاجمی درحدتو نداشتیم
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶:۵۰
پاسخ
23
62
ما که خونمون آبیه شما چه طور؟
6 تا مهاجم نوک !!!! خیلی هم عالی عالی !
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷:۳۱
پاسخ
8
39
تراکتوری
یاشا ترکمن اوغلو
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷:۳۹
پاسخ
16
47
کی روش.مورینیو.فرگوسن
زنیت سابقه قهرمانی لیگ اروپا هم داره امسال برعکس پارسال بهتر بودن و تیم اول روسیه هستن و با داشتن امثال مارکیزیو و سردار آزمون امیدوارم سال دیگه چمپیونز لیگ خوب کار کنن و باتوجه به اینکه تیم اول روسیه سید یک چمپیونز لیگه بتون از گروهشون صعود کنن بازی بعدی هم تو لیگ اروپا با فنرباغچه دارن
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵:۵۱
پاسخ
9
43
امیر
نباید توی بازی ژاپن عصبانی میشدی....توی کشورای مدرن این حرکات نگاه بدی بهش میشه و ارزش نیست.....
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹:۲۵
پاسخ
10
31
امیر
کاوه و رفیعی و مسلمان و احمد زاده و غیره هم میتونستن توی تیم ملی بیان ولی حیف در اوج فوتبالشون با دعوت نشدن به تیم ملی خورد توی ذوق فوتبالیشون.
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸:۲۰
پاسخ
39
10
یه پرسپولیسی عاشق کی روش
یه ذره فکر کردن هم خوبه هاا کاوه که مصدوم بود خط خورد رفیعی 6ماهه بازی نکرده مسلمان که هرجا میره میندازنش بیرون احمدزاده اخه !!!
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸:۵۶
2
8
مسعود هاشمی
مسلمان که مشکل انظباتی داره کلا بیاد تیم نابوده احمد زاده هم امتحانش پس داد توی لهستان رفیعی که اصلا محو شد.یه کاوه موند که نسبت به سردار بقیه شرایطش سطحش پایینتره چون هم بزرگتر سرداره هم زیاد بازی نکرده