نام پرسپولیس رسمی شد

نام پرسپولیس رسمی شد

8607
12:11
17 شهریور 1395
با ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نام باشگاه پرسپولیس رسمی شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - با ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نام باشگاه پرسپولیس رسمی شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، با ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نام باشگاه پیروزی به طور رسمی پرسپولیس شد و در مکاتبات سازمان لیگ نیز نام باشگاه پرسپولیس درج می شود.

 

2051

نظرات کاربران
شهرام
همون شانسپولیس برازنده ترنبود
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۰:۳۲
پاسخ
24
12
پرسپولیس پیروز
نه آغا جان. همون کاوه و کنعانی برازنده بود که دادیم به شما.
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۰:۳۹
8
22
داش حسام
کامنت های شیشتایی ها خوراک خندست اسم خودتون چیه؟ الف. دوچرخه سواران ب. تاج ج. استقلال د. فرش شدگان(اتوبوس سواران سابق)
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۸:۰۳
پاسخ
9
33
استقلال 3 پیروزی صفرجام حذفی 90
اسمهای هشتایی ها: الف‏)پیکان ب‏)شاهین‏ ج‏)همایون د‏)پیروزی؟ باشگاه دوچرخه سواران تاج استقلال تاابد سرور پیروزی ورنگ قرمزه.
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۴۴:۳۸
10
7
علی
در زمان رویانیان مگه اسم پرسپولیس رسمی نشده بود؟؟؟؟
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۷:۳۷
پاسخ
21
88
عباس64
خدارو شکر ازدواسمی دراومدیم دیگه همه مشکلاتمون حل شد؟؟؟؟؟؟
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۳:۱۳
پاسخ
15
65
چطور جهار دربی پشت هم باختید؟
پس سابقه باشگاه از امسال حساب میشه دیگه نمیشه بهش بگی بی افتخار چون تازه اومده و هنوز کاری نکرده...هرچی بی افتخاری بوده مال باشگاه پیروزی بوده نه پرسپولیس ادمین چاپ
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۱:۳۴
پاسخ
116
47
پرسپولیس پیروز
اصلا خودت میدونی که چی نوشتی اینجا؟ داداش پاشو خوابی.
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۳:۴۹
11
24
9*4 پولیسی نگران
ما 9*4 پولیسیم دیگه
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۹:۱۸
پاسخ
118
49
یک دهه بدون جام لیگ برتر
همون پیروزی بهتر بود !خخخخ‏!‏ اسکندر مقدونی این اسم یونانی روی کشورماگذاشت‏!‏ ! ! استقلال سرور پیروزی‏!‏ خخخخخخخخخخ
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۸:۴۶
6
7
پرسپولیس پیروز
ما هم شیشتقلالی هستیم دیگه/ درضمن اون نه رو خدایی از کجا آوردین خدایی؟ بابا شما ها دیگه کی هستین؟ ما جام حذفی بردیم تو این هشت سال. آیا شما جام حذفی را جام حساب نمی کنید؟ جهت یادآوری بگم که ارزش جام حذفی در ایران برابر با تیم اول و دوم لیگ برتر هست.
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۸:۲۱
11
25
پرسپولیس اندوهگین
پس تا حالا اسمش یه چیز دیگه بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۸:۴۰
پاسخ
125
63
استقلال 3 پیروزی صفرجام حذفی 90
استقلال سرور تیم تازه تأسیس پیروزی‏(‏ اسم. . .رو اسکندرمقدونی روی کشور ماگذاشت‏!‏ ! !)
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۰:۰۶
8
8
reza 06
آره اسمش قبلا بود سرور استقلال البته الان هم هست و در ادامه همینطور
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۸:۳۳
13
26
پرسپولیس پیروز
آره اسمش 4*6تقلال بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخ
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۹:۴۷
19
35
چه عجب؟
خسته نباشی دلاور ُ خدا قوت ‍‍‍‍‍‍فدراسیون..........؟؟!!
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۶:۵۵