ناگفته های مجاهد خذیراوی از یک مهمانی لعنتی/ جوری نابودم کردند که دیگر بلند نشوم

ناگفته های مجاهد خذیراوی از یک مهمانی لعنتی/ جوری نابودم کردند که دیگر بلند نشوم

140867
21:34
22 دی 1394
حاشیه، او را از ستاره فوتبال ایران بودن، به بازیکنی که خیلی زود به پایان خط رسید تبدیل کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - حاشیه، او را از ستاره فوتبال ایران بودن، به بازیکنی که خیلی زود به پایان خط رسید تبدیل کرد.

به گزارش وب سایت نود، همشهری جوان به بهانه حاشیه های عجیبی که این روزها در فوتبال ایران شاهدش هستیم و از جمله آنها، به زندان افتادن دروازه بان پرسپولیس بود، مصاحبه ویژه ای داشته است با مجاهد خذیراوی. فوتبالیستی که اگر حاشیه به سراغ او نمی رفت شاید یکی از بهترین های فوتبال ایران میشد چه بسا که در دوران بازیگری اش برای استقلال آن روزها حکم یک ستاره را داشت. با این وجود، او در فوتبال به آنچه که می خواست نرسید و خیلی زود محو شد تا حالا همه از او به عنوان ستاره سوخته فوتبال ایران یاد کنند. بخشی از مهمترین صحبت های او که شامل ناگفته هایش نیز می شود را در ادامه بخوانید:

*تازه 35ساله شده‌ام. از ما که گذشت، روزگار و آدم‌های بی‌مرامش فکری به حال خود کنند تا به دیگران از این جور جفا‌ها نشود.

*گذشته‌ي من مثل یک فیلم یا کتاب همیشه جلوی چشمانم است. ۱۶ساله بودم که آمدم تهران تا مثلا برای خودم کسی شوم. آمدم و خیلی زود درخشیدم و دردانه‌ي استقلال و تیم‌ملی و بلاژویچ شدم، اما یکهو گیر آدم‌هایی افتادم که کمر به نابودی‌ام بسته بودند. باور می‌کنید در یک خوابگاه درب و داغان هر روز نان و ماست جلویم می‌گذاشتند.

* خیلی‌ها من را می‌خواستند. پرسپولیس حاضر بود ۱۰میلیون تومان به من بدهد تا پیراهن‌شان را بپوشم، اما عشق من استقلال بود. برای همین تمام پیشنهادهای نان و آبدار را رد کردم و به شندرغاز قرارداد نان و ماست دلی بستم.

*من هم اشتباه داشتم. من هم اسیر جوانی و هیجان شدم، اما یادتان باشد که آن زمان فقط ۱۶سالم بود. هر روز می‌رفتم روی جلد روزنامه‌‌ها و صدهزار نفر در ورزشگاه برایم هورا می‌کشیدند. به خدا از هیچ، همه چیز ساختند تا از یک من شهرستانی ابلیس بسازند. عصر جمعه بود، ما دربی را بردیم و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم که نصف ورزشگاه یک‌صدا تشویقم کردند. از آزادی که آمدم بیرون، به یک مهمانی رفتم. خیلی‌های دیگر هم در آن ضیافت بودند، اما...

*من بیچاره سیبل آن جشن شدم و تا به خودم بیایم، نشریات عکسم را زدند و صورتم را شطرنجی کردند. نامرد‌ها جوری مرا زدند که دیگر بلند نشوم. من تا قیام قیامت صبر می‌کنم و یقه‌ي آنها را که همه‌ي آرزو‌هایم را له کردند و آبرویم را بردند، بگیرم.

* همه به چشم یک جانی به من نگاه می‌کردند. خداوکیلی می‌توانستم حقم را از فوتبال ایران بگیرم، اما بعضی‌ها مجاهد تنبیه‌شده و خانه‌نشین را هم تحمل نکردند و ضربه‌ي دیگری به من زدند.

* برای من دیگر نه اعصابی مانده، نه حس و حالی. فوتبالی که با پنبه سر مجاهد را برید، به چه درد من می‌خورد. با خودم عهد بسته‌ام تا دم آخر، دوروبر زمین‌های فوتبال آفتابی نشوم.

*بیچاره پدرم یک عمر غصه‌ي من و بچه‌هایش را خورد. اما باز هم دلش پیش فوتبال بود. در آن دربی معروف که استقلال به پرسپولیس باخت و ایمون زاید سه گل زد، پدرم پای تلویزیون سکته کرد و روی دست‌هایمان جان داد. وقتی می‌گویم فوتبال قاتل ما بوده، قبول کنید.

  • ماهان و ماهک همه‌ي زندگی من هستند و هوای پدرشان را دارند. یک همسر دلسوز هم دارم که اجازه نمی‌دهد خیلی تو لک بروم. من طعم زندگی را با این سه نفر چشیدم. اگر هزار در به روی آدم بسته شود، باز خدا دری را باز می‌گذارد.

2051

نظرات کاربران
6666666 سرخ
یه فوتبالیست نباید این جور جا ها بره اول بعدشم موت محرومیتت زیاد بود 2 سال یا 1 سال کافی بود سوما اگه مخروم نمی کردن 100 تا فوتبالیست دیگم می رفتن .اما بازم ته نامردیه فیلم و عکس کسیو پخش کردن از اون بابت حق داری ولی مقصرم بودی سوشا هم مقصره منه پرسپولیسی می گم اون بیشتر از تو مقصره چون 10 ها بار خطا کرد بازم می گه کاری نکرده
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۶:۱۸
پاسخ
35
26
mohamadsheryati
پرسپوليسي هسم ولي حسم بهم ميگه دوست دارم مجاهد و در ادامه حرف دلت ميگم خدا لون نامردهايي ك نابودت كردن رو نابود كنه ادم خيلي ةقتها بايد رنگ رو بزاره كنار و با وجدانش و ارق ملي بودنش بياد جلو شايد خيلي ها بگن اين اتفاقات داخلي بوده ولي بايد بگم ك مجاهد ميتونست ناجي تيم ملي شود مث علي دايي مث خداداد مث جادوگر خودمون مث عقاب اسيامون مث حاج كريم باقري مث هلي كوپترمون داش مهدي مهدوي كيا و...فقط افسوس اميدوارم در مابقي مراحل زندگيت موفق باشي
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۱:۳۴
پاسخ
6
42
آبیه بیکران
سلام مجاهد جان.من میدونم شما چه بازیکنی بودی.خداپدرتو بیامرزد....
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۲:۱۸
پاسخ
1
42
Reza
این چی میگه, این ک تو اولین دوره لیگ بازی میکرد و تو همون دوره محرومش کردن, تو اولین دوره لیگ هم که رفت و برگشت دربی مساوی شد, برد دربی رو از کجا اورده؟؟
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۸:۳۹
پاسخ
47
15
Reza
این آقا و بقیه استقلالیا, فکر میکردن استقلال قهرمان میشه, قبل از قهرمانی جشن گرفتن, ک ملوان روز اخر زد, همه توهماتشون رو به هم زد
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۶:۱۲
46
23
4444
ضربه ی دیگری به من زدند.... بنظرتون چی بوده؟ بنظرتون جای توضیح و توجیح داره؟...
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۹:۴۲
پاسخ
6
36
کاظم
چه زود گذشت انگار همین دیروز بود.هیچوقت فراموش نمیکنم چه بلایی سر این بازیکن آوردن.
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۱:۴۸
پاسخ
3
57
Ahmad
نمیدونم شاید تو هم بزرگتر میشدی تو استقلال مثل نیکبخت میرفتی پرسپولیس و غم مارو دو چندان میکردی به همین خاطر خدا رو شکر میکنم . . چون از شما فوتبالیستها همه چی بر میاد. ولی اینو بدون همیشه در قلب ما ابیها هستی و دوست داریم. شما هم شاکر باش
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۰:۵۱
پاسخ
75
16
POORYAKAKA
چه مهمانی بوده مگه
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۵:۱۵
6
36
محمد طیار
واقعا که ستاره بود، ولی قرار بود تاوان خیلی از افراد دیگر را بده، چه بسیار بازیکنانی که در مسابقات برون مرزی جای زمین تمرین در محل های انچنانی حضور یافتند و تشویق هم شدند
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۴:۲۴
پاسخ
3
51
fardis4444
آخی... چه زندگیه تلخی داشت... کنار خونوادت خوش وسلامت...
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۳:۰۹
پاسخ
21
266
آبی تر از دریا
پرسپولیسیا کلا حسود هستند اون موقع تمام فدراسیون پرسپولیسی بود اتفاقا من سنم قد میده مجاهد بسیار بازیکن خوبی بود حتی بهتر از بدترین خرید تاریخ بایرن مونیخ برای حسودها متاسفم
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۷:۴۸
15
37
مهدی1
لعنت به آدمای متظاهر و بی فکر که فقط به خودشون فکر می کنند و کمبود های خودشون رو سر جوونای با استعداد خراب می کنند.
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۲:۴۳
پاسخ
4
58
4پولیس
من سن و سالم به بازیای اقای مجاهد قد نمیده ولی این و میدونم که خیلیا نمیخواستن اون به موفقیت برسه جوونی که گل سرسبد تیم بوده واز بارسا پیشنهاد داشته وبه معنی واقعی عاشق تیمش بوده . مطمئن باشین تقاصشو پس میدین
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۹:۴۰
پاسخ
87
267
جلال
فقط بگم رونالدوی ایران بود حیف شد حیف
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰
3
21
آبی تر از همیشه
من خوب یادمه سن و سالمم خوب قد میده چطور بازیکنی بود عالی بود مثل رونالدوی برزیلی بود حقشو بدجور خوردن و درحقش ظلم کردن هر اشتباهیم کرده بود تاوانش این نبود اگه میذاشتن بازی کنه بهترین بازیکن ایران میشد همه رو تو جیبش میذاشت حیف شد حیف
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶:۱۱
3
21
4پولیس
بار بارسا قرارداد داخلی بسته بوده
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۰:۵۱
72
124
4پولیس
اقای ششششتقللال شما سنت قد داده به اون شیش تا که نوشتی شیشتقلال؟؟؟؟؟؟با چشم خودت دیدی که الان با افتخار و محکم نوشتی ششتقلال؟مدرکشو داری؟؟؟؟من تحقیق کردم مثل شما نیستم توی باد حرفای بقیه بخوابم و از روی حرفا بقیه حرف بزنم استقلال بازیکنای بزرگ زیادی داشته که از تیمای بزرگ پیشنهاد داشتن ناصرخان از منچستر هادی طباطبایی از اینتر میلان مجاهد خذیراوی از بارساو .... استقلال شناسنامه ایرانه تیمی نیس که هرکی از جلوی باشگاهش رد شد و اسطوره خودش حساب کنه هر شخصی و بچسبونه به خودش شما که از چیزی اطلاعی نداری و حرفاتون مبتنی بر خرافاتیه که توی چنل باشگاهتون توی تلگرام میفرستن حرف نزنین سنگین ترین
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۳:۴۳
138
176
pooya
بازیکن خیلی خوبی بود! ولی دیگه از بارسا پیشنهاد نداشت. در حد همون استقلال و لیگ خودمون بود.
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۶:۲۵
116
153
لنگی
خب چه ربطی داشت عاشق؟چون سن و سالش قد نمیداده اخبار اون دوره رو هم نباید بدونه؟ شفای عاجل همه مریضا...
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۱:۲۶
99
209
ششیشتقلال
سن و سالت نمیرسه و میگی از بارسا پیشنهادداشته
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۸:۴۷
194
205
Zafpkk
بازی آخر هیچوقت یادم نمیره،امیدوارم تپ زندگی ات موفق باشی،دوستدار تو و هر چی ۱۸۱
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۷:۳۴
پاسخ
6
207
hp
تقصیر خودته میخواستی تو اون مهمونی شرکت نکنی اشتباه کردی، اشتباه
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۷:۰۶
پاسخ
485
99
4پولیس
خب چرا فقط مجاهد و محروم کردن؟چن نفر دیگم بودن اونا پاکن معصومن یا پارتی دارن؟
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۵:۵۶
28
226
مریم
در جواب سلمان : یک پسر 16 ساله چطور بلده فوتبال بازی کنه اما بلد نیست کار غیر اخلاقی نکنه ؟ با همین سرپوش گذاشتن بر اشتباهاته که پیشرفت نمیکنیم و در جا میزنیم همیشه
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۶:۲۵
207
127
مهدیه
اون موقع که توی اون مهمونی شرکت کرد 16 سالش نبود این قضیه مال سال 82 بود. که مجاهد 23 سالش بود. مجاهد حرفه ای زندگی نکرد وگرنه الان جایگاهش بالاتر ازین بود
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۷:۲۷
159
185
سلمان
عزیزمن از ی پسر16ساله چه انتظاری داری
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۰:۰۹
40
398
BLUR
مجاهد به خاطر جواني و سادگي و از همه مهمتر شهرستاني بودنش زمين خورد ولي حقش نبود و انصاف هم نبود. خيلي ها از اين بدتراشم همه جور فساد دارن ولي الان الگو هم هستن. حيف شد استعدادي بود مجاهد كه الكي الكي بي گناه سوخت.
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۶:۵۴
پاسخ
17
358
بابک
مجاهد دوست داشتنی.فوتبال ایران خیلی کثثثثثثثیفه.
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۲:۴۵
پاسخ