نبی: برانکو قطعاً‌ در پرسپولیس می‌ماند و ادامه می‌دهد

نبی: برانکو قطعاً‌ در پرسپولیس می‌ماند و ادامه می‌دهد

6253
02:01
13 خرداد 1398
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با برانکو برگزار کردیم و او در پرسپولیس می‌ماند و ادامه می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت نود، مهدی محمدنبی در مورد قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: این قهرمانی را به هواداران خونگرم پرسپولیس تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله امسال با سوپرجام به سومین قهرمانی می‌رسیم. 

وی در مورد اینکه با حواشی رخ داده آیا صلاح بود مسابقه برگزار شود یا خیر، گفت: این مسابقه ناظر و مسئول برگزاری دارد آنها باید اظهارنظر کنند ما چیزی نگوییم بهتر است.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت برانکو چگونه خواهد شد، گفت: جلسه خوبی را با برانکو برگزار کردیم و برنامه‌ها را از او خواستیم. او قطعاً در پرسپولیس می‌ماند و ادامه می‌دهد.

4416

نظرات کاربران
پرسپولیس
کاش بجای مصاحبه کمی کارانجام بدید،چراپول برانکووکادرش رونمیدید،تاکی ضعف مدیریتتون روپشت وعده ومصاحبه های الکی قایم میکنید،شماهاهرگزلیاقت مدیریت پرسپولیس روندارید
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲:۰۸
پاسخ
0
38
حسین
بله!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۷:۱۰
پاسخ
0
18
پرسپولیس ایران
او قطعا بماند .شما و عرب بروید ممنونیم
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۲:۱۸
پاسخ
0
32
علی
مبارکه انشاالله موفقیتهای اتی همه با هم در کنار هم
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰:۰۱
پاسخ
0
22
RED MRE
جام گرفتن کسب وکار ماست.
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۶:۵۶
پاسخ
1
116
مژده پرسپولیسی
فعلا همه دارن میگن برانکو میمونه چند روز دیگه همچی مشخص میشه
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۶:۱۹
پاسخ
2
109
آخرین اعتراض
نبی برانکو میمونه ولی ما بایستی برنامه بلند مدت بگیریم ازش پس به جای حرفای عادی مدیریت رو نشون بدید
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۰:۳۹
پاسخ
2
94
زلزله 6 ریشتری سرخ
امیدوارم سر هوادارا کلاه نذارید
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۹:۰۹
پاسخ
2
93
پرسپولیس کبیر
اونایی که لایک نکردن استقلالین
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۷:۵۰
پاسخ
3
108
رونالدینهو شاعر فوتبال
اینو نگو تو را خدا. الان کیومرث از ناراحتی امشب خوابش نمیبره. آخرش هم میره کلمبیا پیش فرمانده
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۴:۳۷
پاسخ
2
79
حمید
آقای نبی شما به اندازه اسم بزرگی که تو فوتبال داشتی تو پرسپولیس تاثیرگزار نیستی متاسفانه،یه تکونی به خودت بده بابا.
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۰:۵۲
پاسخ
3
79
jon snow
اقای نبی کاش شما جاتو با عرب عوض کنی مدیریت شما کجا عرب کجا و در ضمن ما هم میدونیم یکسال دیگه قرارداد داره ما میخوایم قرارداد حداقل ۳ ساله باهاش بسته بشه چ دلیلی داره مربی که از جام گرفتن سیرمون کرده بزاره بره!!!!؟؟
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۹:۴۹
پاسخ
4
74
عشقممم نیمار
ایشالا ک برانکو بمونه تا همه بفهمن عیار اصلیش در چ حده و عایا با توانایی خودش این جام هارو برای تیم پیروزی کسب کرده یا ن :-)
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۷:۵۲
پاسخ
123
9
اسی
ایشالا که میمونه و تو با این کامنت های قشنگت باعث خنده ما میشی..برانکو در قلب مایی تا ابد
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۸:۵۴
0
19
پرسپولیس کبیر
یعنی استقلالی باحالتر از تو ندیدم عشقم نیمار مرسی که باعث خنده ای و همیشه هستی
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۸:۲۰
0
23
پرسپولیس همه ی دنیا
اگه هزار سال دیگم برانکو توی پرسپولیس بمونه وهر سال یه جام بیار بازم تو عیار برانکو را متوجه نمیشی پس بهتر بری به زندگیت برسی
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۹:۰۲
0
21
RED
نخ نما شده حرفات! بس نیست؟!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۲:۵۹
0
19
گل افروز
داروخانه شبانه روزی هست جانم