نبی: پرسپولیس خانه برانکو است

نبی: پرسپولیس خانه برانکو است

4049
01:05
27 اردیبهشت 1398
عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید این باشگاه خانه برانکو است و او یک پرسپولیسی تمام عیار است

به گزارش وب‌سایت نود، مهدی محمدنبی، عضو هیأت مدیره پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم در لیگ هجدهم، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به هوادران تبریک می‌گویم. به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. در ورزشگاه جم هم ما مهمان نبودیم و میزبان بودیم.

نبی اضافه کرد: مجموعه مدیریت باشگاه و هر کسی که در باشگاه است در این قهرمانی سهم داشتند. ما به قهرمانی جام حذفی فکر می‌کنیم. این انگیزه خوبی برای قهرمانی در جام حذفی است. حفظ قهرمانی از کسب آن مشکل‌تر است. پرسپولیس یک تیم یک‌دست است. برانکو به نحو احسن باعث موفقیت تیم شد.

او درباره پیشنهاد سه ساله پرسپولیس به برانکو هم بیان کرد: او یک پرسپولیسی تمام عیار است و اینجا خانه او است. این در حیطه اختیار آقای عرب است. سعی می‌کنیم تا سقف مدنظر برانکو قراردادش را تمدید کنیم.

4416

نظرات کاربران
۶و۴و۱۰دقیقه هتریک زاید
زنده باد برانکو کبیرررر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۰۶
پاسخ
1
18
2 ستاره آبی درخشان افتخار لیگ برتر ایران
امروز باید به حال لیگی باید گریست که قهرمانش در نخستین مرحله از بازیهای آسیایی کنار رفت. دم فدراسیون فوتیال و وزارت ورزش گرم.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰:۵۲
پاسخ
21
5
پرسپولیسی دهه ۶۰
این نبی از کجا پیداش شد و توفوتبال چکار میکنه؟!!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۱:۰۱
پاسخ
93
20
یلدا
بچه ها یه سوال؟ الان سپاهانیا که توی کل تاریخشون به یه چیز افتخار میکردن و اونم پرافتخارترین تیم جام خلیج فارس بود. الان که اون رو هم پرسپولیس ازشون گرفت. الان دیگه راجع به چی کری بخونن؟؟؟ خخخخخخ
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۶:۲۲
4
118
داشتنش ارزوشونه
لطفا از برانکو بیشتر از قهرمانی بخواید، چیزایی مثل سخت افزار و سامان دادن و ادوات ریکاوری
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳:۱۹
پاسخ
2
128
شازده آبی
بی افتخارها
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۵:۰۸
پاسخ
160
7
عشقممم نیمار
سقف مد نظر ینی میخاین ..مبلغ 1.5 میلیون دلاره بیشترکنید ؟؟؟:-) اخر ب همه ثابت میکنم ک برانکو دانشی نداره ..ک اولیش تو اسیا ثابت شد..اونم در قعر جدول در گروه ابکی ..و در لیگ هم ب زودی فقط خدا کنه برانکو قراردادشه تمدید کنه تا بهتون در فصل های بعد ثابت کنم ..:-)
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۲۲
پاسخ
179
7
پویا پرسپولیسی
همون قدر که به شفر دادید ی جامم نگرفت
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۹:۰۸
0
11
محمدشاهی
تو بگونم این پمادای ژاپنی اثر نمی کنه هی نظر می دی ، بزار یه زنگ بزنم به عمرعبدالرحمن اون یه پماد خوب واست می فرسته.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۵۸:۳۴
1
11
لطفا به حرفام توجه کنید بجای رنگ لباسم
اقای کارشناس؛اونیکه میگن عیار مشخص خواهد شد برای مربی ای هس که تازه به یک مجموعه میاد و میگن توکوران رقابتها و انتهای یک فصل یا تورنمنت سطحش مشخص خ اهد شد نث اقای(ویلموتس)مربی جدید تیم ملی؛اما در مورد برانکو دیگه همه چیز عیان شده و سطح بالای فنی و مدیریتی یک مربی که باید در تیم داشته باشه تو این چند سال با سومین قهرمانی لیگ؛حضور مستمر در اسیا و صعود به مراحل بالاتر مشخص شده اونم با روبرو شدن با جریمه و محرومیت تیم ب ای دو نیمسال از جذب بازیکن؛حالا جنابعالی بعد از این کارنامه عالی چیو و چطوری میخوای ثابت کنی دیگه خود دانی
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۶:۳۶
1
9
آرمان
دیگه چیزی نیست که بخواد ثابت یا رد بشه. برانکو تو تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس برای همیشه ثبت شده و آینده هر اتفاقی هم بخواد بیافته نمیتونه به عملکرد استثنایی برانکو اسیبی وارد کنه
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۸:۰۳
1
9
حمید از مشهد
مثل باخت های پرسپولیس که قبل بازی پیش بینی میکنی و برعکس در میاد میخوای اینو ثابت کنی حتما چه بچه بامزه ای هستی خداییش نیمارجون خخخ
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۴:۴۵
1
9
مهدی صالحی
بسوز خخخ
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۷:۰۴
4
107
عشق آبی
فدراسیون هم خانه پیروزی است.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۹:۴۲
پاسخ
145
6
محمدشاهی
دوچرخه سواران رو چه به نظر دادن ، زنگ زدم عمر عبدالرحمن باست پماد بیاره .
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۵۹:۵۱
3
9
گلادیاتور سرخ
کیه که عاشق پرسپولیس قهرمان نباشه. دممون گرم. چشم حسود کور.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۲:۳۴
5
104