نتایج هفته هجدهم فوتبال فانتزی محاسبه شد

نتایج هفته هجدهم فوتبال فانتزی محاسبه شد

11223
14:33
07 اسفند 1397
تیم‌های حاضر در مسابقه جذاب فوتبال فانتزی امتیازهای هفته هجدهم خود را دریافت کردند.

به گزارش وبسایت نود، امتیازهای هفت بازی هفته هجدهم لیگ برتر محاسبه شد. حضور دو تیم سایپا و ذوب آهن در دیدارهای پلی‌آف موجب شد تا چند بازی هفته های هفدهم، هجدهم و نوزدهم لیگ برتر به تعویق بیفتد.

هفته گذشته امتیازهای شش بازی هفته هفدهم فوتبال فانتزی محاسبه شد و امروز هم امتیاز هفت بازی هفته هجدهم(به غیر از دیدار ذوب آهن-سایپا) محاسبه و اعمال شد.

 شرکت کنندگان فوتبال فانتزی می توانند برای دیدن امتیازهایشان و حضور در هفته بیستم اقدام کنند. بازی‌های هفته بیستم فوتبال فانتزی باز شده شده است.

1870

نظرات کاربران
مهدی هاتفی
من هفته 17 ام از گزینه تعویض آزاد استفاده کردم و 9 تا تعویض داشتم. نتایج هفته 17 که اومد از من چرا 36 امتیاز کم شده؟؟؟؟ نباید کم بشه چون گزینه تعویض آزاد رو زدم
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۰:۰۵
پاسخ
0
11
محمد
سلام برا من هفته ۱۷ ام اصلا امتیاز نداده درصورتی که به بقیه داده شده
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶:۱۴
پاسخ
0
8
علیرضا محمدی
سلام در بازی سپاهان و سپیدرود من کاپیتامو ایرانپوریان انتخاب کردم و پاس گل اول رو داد ولی محاسبه نکردید لطفا پیگیری کنید با تشکر
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸:۳۴
پاسخ
1
9
عشقممم نیمار
من نمیدونم چرا از موقعی ک رفیعی ..ترابی ..بودیمیر ..نادری ..شیری ..شریفی برداشتم ..یه امتیاز کامل نگرفتم :-)
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰:۵۱
پاسخ
13
6
رضاSh
من هفته 17 ترکیب 3_2_5چیدم.حالا که رفتم امتیازا رودیدم ترکیب3_3_4محاسبه شده.چون یکی از مدافعان تیمش بازی نکرده.شاید استقلال کلین شیت کرد و از غفوری 6امتیاز یا بیشتر دشت کردیم.این محاسبه میشه؟شانسم نداریم،2هفته ولیسیانی رو گذاشتم ترکیب هر دو هفته گل به خودی زد!
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۴:۰۵
پاسخ
2
21
رضا
رتبه هفته ت 9 هست؟
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰:۱۱
1
0
24ابدی
منم الان امتیاز بازکنان میشمرم نزدیک 50 میشه ولی سیستم 9 زده ایراد کار کجاست لطفا ادمین نظر منم بزارین
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷:۴۶
0
6
مصطفی
بله بعد انجام بازی عقب افتاده دوباره امتیازها محاسبه میشه و اگه وریا تو ترکیب تیم باشه به همون ترکیب قبلی 5-2-3 برمیگردونن. من رتبم فعلا 9 هستش :)
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۱۳
4
1
Ahmad
من ایرانپوریان کاپیتان گذاشتم ولی امتیازش دو برابر نشده
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳:۳۹
پاسخ
1
5
م رستمی
باسلام.من طی قانون فوتبال فانتزی جابجایی آزاد نیم فصل انجام دادم.حالا بعدازمحاسبات هفته ۱۷ بیست وهشت امتیاز ازتیمم(اویت)کسرشده... لطفا پیگیری کنید...
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰:۲۳
پاسخ
0
18
درجستجوی حقیقت
ازمن هم40امتیازکم شده
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷:۰۶
0
2
حمید شلمانی
دقیقا برای منم این مشکل پیش اومده
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸:۵۳
0
8
محمد مددیان
من امتیازم با توجه به نمرات بازیکنان توی این هفته شده ۵۸ ولی توی فوتبال فانتزی زده ۱۰ چرا واقعا ؟؟؟!!!!
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸:۵۵
پاسخ
2
10
وحیدابی ترازابی
باعرض سلام وخستع نباشید بنده ازاول فصل میخوام عضو فوتبال فانتزی بشم امامتاسفانه ایمیلم ازطرف نود قبول نمیشه خواشایه کمکی بهم بکنیددرحالی که هفته به هفته امتیاز بازیکن هاروچک میکنم وبازیکنهایی ک انتخاب کرده بودم الان رده بین ده تیم داشتم ممنون
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۶:۴۲
پاسخ
2
7
Farhad777
ی جیمیل دیگه بساز
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵:۵۰
0
0
ایمان۰۴
یه اشتباهی شده اگه امتیازها محاسبه نشده چرا من بالای هفت هزار رتبه سقوط کردم!؟
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴:۱۶
پاسخ
0
12
تئاتر رویاها
سلام وقت بخیر،مگه تو قانون فوتبال فانتزی نیستش در پایان هر نیم فصل میتوانید پانزده تعویض داشته باشید،ضمنا بالای صفحه فوتبال فانتزی خودم قید شده بود شما تا شروع هفته بعد میتوانید۱۵ تعویض بدون کسر امتیاز داشته باشید من ۵ یا ۶ تا تعویض نیم فصل انجام دادم،الان بالای صفحه فانتزی من میگه شما ۴تعویض غیر مجاز داشته اید،یعنی چی که میخواین ۱۶ امتیاز از من کم کنید(اسم تیم فانتزی من، یونایتد هادی) هستش لطفا جواب بدین ممنون میشم
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۵۵
پاسخ
1
15
میلاد
منم همینطور تازه یه هفته بعد نیم فصل
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴:۴۸
0
2
محمدحسین
من هم همین مشکل رو دارم و 24 امتیاز منفی گرفتم.
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵:۰۲
0
10
عشقممم نیمار
من تو‌حمله..‌بودیمیر بر میدارم ..چون میدونم هیچ امتیاز نمیگیرم :-)
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰:۳۳
پاسخ
28
33
زانیار
ولی اگه ایسما رو برداری مطمئن میشی امتیازی نمیگیری :)
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷:۳۴
9
13