نشریه آس: عجیب است که کی‌روش همچنان هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد

نشریه آس: عجیب است که کی‌روش همچنان هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد

11909
12:08
06 بهمن 1396
یکی از نشریات ورزشی معتبر اسپانیا حضور طولانی مدت سرمربی پرتغالی تیم فوتبال ایران روی نیمکت این تیم را غافلگیر کننده دانسته است.

وبسایت رسمی برنامه نود - یکی از نشریات ورزشی معتبر اسپانیا حضور طولانی مدت سرمربی پرتغالی تیم فوتبال ایران روی نیمکت این تیم را غافلگیر کننده دانسته است.

به گزارش وبسایت نود ، نشریه آس در گزارشی به بررسی سرمربیان 32 تیم حاضر در جام جهانی 2018 پرداخته و نوشته است که 37.5 درصد از این تیم‌ها سرمربیانی غیربومی دارند که کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران هم یکی از آنهاست.

آس درباره کی‌روش نوشته است:«کی‌روش. او به خاطر دوران سرمربیگری‌اش در رئال مادرید برای اسپانیایی‌ها آشناست. شهرت این مرد پرتغالی در کسب موفقیت با تیم‌های غیربومی و کمتر شناخته شده در بازه‌های زمانی کوتاه بوده و به همین دلیل اینکه او از سال 2011 تاکنون سرمربی تیم ملی ایران بوده، تعجب‌آور است. او پیش از این، هدایت تیم‌هایی مانند پرتغال، آفریقای جنوبی و امارات را برعهده داشته است.»

روبرتو مارتینس سرمربی اسپانیایی بلژیک، خوسه پکرمن سرمربی آرژانتینی کلمبیا، هارو رنارد سرمربی فرانسوی مراکش، برت فن‌مارویک سرمربی هلندی استرالیا، هکتور کوپر سرمربی آرژانتینی مصر، خوان کارلوس اوسوریو سرمربی کلمبیایی مکزیک، ریکاردو گارکا سرمربی آرژانتینی پرو، وحید هلیلهودزیچ سرمربی بوسنیایی ژاپن، خوان آنتونیو پیتزی سرمربی آرژانتینی عرستان سعودی و هرنان گومس سرمربی کلمبیایی پاناما دیگر سرمربیان غیربومی هستند که در جام جهانی 2018 حضور خواهند داشت.

 

1004

نظرات کاربران
حمید از مشهد(پرنده بی بال)
کجا بره وقتی اینهمه استعداد فئتبالی نتایج رو براش رقم میزنن و پول مفتی میگیره و همش درحال پرواز و گردشه!!!
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵:۳۶
پاسخ
16
13
حمید
کجا بهتر از اینجا ریاست میکنه مربی گری میکنه بیزینس میکنه بیشتر اوقات مرخصیه کسی جرات نداره بگه بالا چشت ابرو عه خداییش کجا بره بهتر از اینجا
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵:۵۴
پاسخ
26
18
رائول
اصلا هم عجیب نیست : - اینهمه میلیاردی پول می گیره ، در حالی که هیچ وقت هم توی ایران نیست و در حال استراحت و خوش گذرانی هست ، هر قانونی هم که دلش بخواد برا فدراسیون و تیم ها و بازیکنا و... به راحتی و بدون هیچ مخالفتی می گیره کجای دنیا اینهمه بهش بها میدن ؟!؟!!!!!؟؟؟؟
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲:۳۷
پاسخ
59
24
آرزو
شاید به این دلیل نوشته چون تیم های آسیایی خیلی زود سرمربیارو عوض میکنن
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۴:۲۱
پاسخ
4
34
mahdi
درسته پول خوب میدیم بهش ولی منم تعجب کردم که یک مربی شناخته ومعروف این همه سال در تیم ملی ما موند!
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۳:۲۵
پاسخ
10
43
حسام
پنج تا سرمربی آرژانتینی تو این جام حضور دارند اون وقت یکی بحث می کرد که ارژانتین مربی خوب نداره!!!
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۸:۴۸
پاسخ
2
36
نیما
انشاءالله مسئولین ورزش زودتر قراردادش رو تمدید کنند، بعد از جام جهانی که جام ملتهای آسیاست تا بتوانیم با این مربی در جام ملتهای آسیا خوش بدرخشیم. نوبتی هم که باشه نوبت ماست که تو آسیا قهرمان بشیم. فعلا تا چندین سال تو آسیا هیچ تیمی جلودار ما نیست و هر تیمی که با ما بازی داره بازیها رو باید واگذار کنه.
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸:۴۰
پاسخ
16
59
علی
حرف مفت
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳:۲۹
پاسخ
8
34
فرزاد
وقتی سه تا بهتون زدیم اونم براتون غافلگیرانه خواهد بود
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۶:۵۲
پاسخ
23
59
ff
عجیب نیست!ایشون با فوتبالشون جوری بچه های ایران رو تربیت میکنند که تاثیرش رو توی اتوبوس فوتبال ما به کل مشهوده
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰:۲۳
پاسخ
29
48
mehrab
چرا عجیب باشه الان کی روش بازیکنان فوق العاده آماده ای برای جام جهانی داره و بهترین بازیکن ها حداقل در آسیا در اختیار کی روش هست و قطعا در آسیا هر تیمی غیر از ایران سرمربیش بشه نمیتونه اینقدر خوب نتیجه بگیره و در مقابل پول بسیار خوبی هم میگیره که مزید بر علته ..
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶:۲۲
پاسخ
38
73
ایرانکیروش
بازیکنای کره و ژاپن که تو اروپا بازی میکنند بالاتر از بازیکنای ما نیستند؟؟؟ نخیر مربی ما کیروش بزرگ بسیار مربی بزرگیه وگرنه بازیکنای ما همونایی هستند که تو آسیا شیش تا و چهار تا میخورند
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۹:۵۰
25
67
مستاجر خدا
موفقیت در بازه زمانی کوتاه؟:)) همین کیروش و میگه؟؟آقای بیجام خودمون؟:)) تعجب نداره عزیزم حقیقتش اینه که آقای بیجام بازنشسته شدن و ما 7 سال به تعویق انداختیمش و اینجا همه کارست و پول و .... توهمش؟ ایشون از تاتنهام و یونایتد و سیتی و بارسا و مونیخ و رئال پیشنهاد داره ولی به خاطر ارق به ایران و ایرانی با دستمزد 1 بیستم اینجا مونده:))
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵:۵۵
پاسخ
107
44
HOSSAIN
راست میگی خدایی 1بیستم رو خوب اومدی بعدش ارق ایرانیش که ما رو کشته و یع عده نشستن کور کورانه ازش طرفداری میکنن که انگار چکار کرده !!! بهترین جوانهای تاریخ فوتبالمون توی تاریخ کیروش موجود هستن اگه نخواد نتیجه بگیره پس چکار متونه بکنه !!! و از سر سخت ترین طرفدارش تقاضا دارم فقط یک نمونه از بازی زیباش رو توی این چند سال نام ببره که بگیم کیف کردیم ؟؟؟ البته نه از روی احساس امیدوارم روزی برسه که واقعا نگاه خوبی به فوتبال داشته باشیم ما کی این همه بازیکن رو یه جا دشاتیم !!!؟؟ مهاجم : انصاریفرد گوچی سردار طورمی امیری و چندینجوان اول فوتبال لیگ خودمون که واقعا در عیون جوانی فوق العاده هستن هافبکهاییداریم که بخدا دو خط میشه راحت اسم ببرم از اونایی که بهترین توی اسیا هستن دفاعهای که اسیا توی کف فقط دو تاشه این همه دفاع عالی درایم و و دروازه بانهای خیلی خوب !!!!
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸:۱۳
56
22