نصیرزاده: خطیر که حقوق بلد است چرا بازیکن غیرقانونی جذب کرد!

نصیرزاده: خطیر که حقوق بلد است چرا بازیکن غیرقانونی جذب کرد!

7652
13:36
25 بهمن 1397
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: اگر من حقوق نمی دانم آقای خطیر تو که حقوق بلدی چرا بازیکن خلاف مقررات به ایران آورده ای!

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در خصوص اظهارات علی خطیر که مدعی شده «آقای نصیرزاده، برای خوش‌خدمتی راه‌های بهتری هست» گفت: آقای خطیر بارها به من متوسل شد تا به آقای زنوزی بگویم تا به آنها پول و دلار بدهد به این خاطر که به استقلال کمک شود.

نصیرزاده ادامه داد: مدیرعامل باشگاه استقلال پشت خطیر پنهان شده است برای اینکه از تعرضات مصون بماند. خطیر شخصیت تهاجمی دارد و در همان مدت کوتاه در فدراسیون فوتبال دچار مشکل شد و حالا در استقلال با بقیه دچار مشکل شده است.

وی تاکید کرد: او در این مدت چند بار به من زنگ زد که جوابش را ندادم، چون جایگاه او مدیر عاملی نیست و مدیرعامل باید به من زنگ بزند و البته این کم کاری مدیرعمل باشگاه استقلال است که باعث می شود خطیر در بسیاری از موارد با دیگران درگیر شود.

نصیرزاده تصریح کرد: اگر من حقوق نمی دانم آقای خطیر تو که حقوق بلدی چرا بازیکن خلاف مقررات ایران آورده ای! تو که حقوق بلد هستی حتما می دانی که با این کارت چندین هزار دلار به استقلال ضرر زدی و باید پول این بازیکن را بدهی. فیفا معتقد است اعتبار یک قرارداد فقط منوط به تست پزشکی و مجوز کار نیست. در هر صورت اگر من حقوق نمی دانم به باشگاهم آسیب نزدم اما شما استقلال را دچار ضرر کردی.

وی با اشاره به جلسه کمیته تعیین وضعیت گفت: در این جلسه که هادی مباشری هم حضور داشت توافق کردیم که شما پول را به ما بدهید ولی ندادید. یک بار در حضور چند دوست در سعادت آباد به بنده گفتی از آقای زنوزی بخواهیم که به استقلال پول قرض بدهد چون پول ندارید. آقای خطیر چطور در ترکیه به دفتر زنوزی رفتی و دلار قرض کردی؟ در واقع این نوعی استیصال شما در باشگاهداری است. چطور از ما که خصوصی هستیم درخواست پول می کنید اما شما که به بانک دولت وصل هستید و از تمام امکانات تبلیغاتی بهره می برید چرا نمی توانید باشگاه استقلال را اداره کنید؟ چرا از زنوزی درخواست پول می کنید؟

نصیرزاده تاکید کرد: قرارداد ما با شجاعیان و قرارداد شما با شجاعیان یک قرارداد جدید در فوتبال ایران است و من هم می دانم خارج از فصل نقل و انتقالات بازیکنی نمی تواند به باشگاه دیگر برود و قوانین را هم خوب می دانم و به اندازه سن شما از قوانین فیفا مطلع هستم و آنها را تدریس کردم اما موضوع این است که باشگاه شما به تعهدات مالی اش عمل نکرده است هم به ما و هم به باشگاه ذوب آهن و حالا مجبوری به جای پاسخ منطقی با این نوع مصاحبه به جاده خاکی بزنی!

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در ادامه تاکید کرد: اگر خطیر برای این آمده که با جناح بیرون دعوا راه بیندازد و به جای مصالحه این ادبیات را به کار ببرد باید بگویم بقیه هم بلد هستند از این ادبیات استفاده کنند.آقای خطیر شما که از بندهای قانونی فیفا مطلع هستی و در مصاحبه‌ات از آن استفاده کردی هنوز نمی دانی وزیر ورزش هیات مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخص می کند؟ و این تابلوترین مغایرت با همان بندی است که از فیفا نام بردی. تمام مردم ایران می دانند این 2 باشگاه زیر نظر وزارت ورزش هستند. آقای خطیر کور خودت و بینای دیگران نباش.

وی تاکید کرد: 2 روز است به فوتبال آمده ای آدرس ها را گم کرده ای. تمام اسناد مشخص است که این 2 باشگاه توسط وزیر ورزش اداره می شود و وزارت ورزش به عنوان شخص حقوقی کارهای این 2 باشگاه را انجام می دهد. هر کسی قرار بود این حرف را بزند تو نباید می زدی!

نصیرزاده در خصوص اینکه خطیر اعلام کرده به دلیل فشار زنوزی باشگاه ماشین سازی این نامه ها را به باشگاه استقلال می زد گفت: دلیل این صحبتم برای این بوده که شرط قرارداد ما 3 جانبه است. اگر هم در کمیته تعیین وضعیت من اعلام کردم که می دانم شجاعیان نمی تواند به ماشین سازی برگردد منظورم این بوده که در فصل غیر نقل و انتقالات نمی تواند بازگردد اما در نقل و انتقالات چون قرارداد 3 جانبه بسته ایم حکم فرستادن بازیکن قرضی را دارد. قرارداد ما با شجاعیان و باشگاه استقلال قرارداد جدیدی در فوتبال ایران است به طوری که همان زمان آقای وثوق احمدی در جلسه اعلام کرد با توجه به جدید بودن این قرارداد در مورد آن باید از فیفا استعلام بگیرد.

مدیرعامل ماشین سازی در خصوص خطیر بار دیگر تاکید کرد: آقای خطیر یک توصیه برای شما دارم، شما هم راه های بهتری برای خوشخدمتی داری.از قدیم گفته اند چراغهای گوشه نشین بهتر می سوزد! چون در معرض باد نیستند. توصیه من به شما این است که خیلی مصاحبه نکن!

وی در پایان در خصوص اینکه محمودزاده اعلام کرده کارت بازی شجاعیان برای استقلال صادر شده و او می تواند فردا بازی کند گفت: خودم این مساله را می دانم و این کمیته تعیین وضعیت است که باید تکلیف قرارداد شجاعیان را مشخص کند.

1870

نظرات کاربران
پدرام
وقتی کسانیکه دم از حقوقدانی میزنند ، مدعی اند از پیچ و خم مقررات مطلعند و در مناصب بالای مدیریتی فوتبال جای دارند با چنین ادبیات سخیف و غیر متعارفی یکدیگر را مینوازند!! از جوانان کم تجربه ای که خسته و عصبی ، حین بازی در مستطیل سبز با کوچکترین برخورد فیزیکی بجان هم میافتند چه انتظاری باید داشت ؟ وای بر ما .. و وای بر این فوتبال!!
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱:۵۵
پاسخ
12
173
پرسپولیس54
از مالک باشگاه تراکتور هم درخواست پول کردن !!!!!!!! جالب شد پول شجاعیان هم نمیدن چون نصیر زاده حقوق نمیدونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با سازمان لیگ هم درگیر هستن برای سوپر جام چون موقع بازی که از قبل اعلام شده ترکیه بودن ! بازیکن غیر قانونی جذب کردن توقع دارن کارت بازی صادر بشه براش !!!!!! تو یه فصل یه جین بازیکن خارجی خریدن و دیپورت کردن !!!!! در اخر هم با همه این حواشی نتیجه نمیگیرند وزیر پرسپولیسی میشه !!!!!
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲:۲۶
پاسخ
56
303
رضا
مثل چی افتادن به جون هم ژاپنی ها... خخخخ... خوب همدیگر رو لو میدن.... استقلال بدهکار به سازمان لیگ بعد پول پرسپولیس رو سازمان لیگ نمیده...
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۴:۰۰
پاسخ
48
223
مدیوماه پرسپولیسی
یک سوال ذهن همه فوتبال دوستان رو درگیر کرده . چرا در شلوغ بازیهای این روزهای فوتبال ایران یک طرف همه دعواها یا باشگاه استقلال است یا سپاهان ؟ مشکل این دو باشگاه این است که جز با هوچیگری و شلوغ بازی و گرد و خاک نمی توانند به اهدافشان برسند و البته اینکه بازیکنان و مربیان آبی پوش در دو طرف همه این دعواها از تراکتور و سپاهان و استقلال موجودند خیلی چیزها را ثابت می کند . خطیر ، قلعه نویی ، تقوی و ..... در حالیکه بزرگان قرمز مثل، پروین ، دایی و ... این روزها همه را به ارامش دعوت می کنند . حالا خودتان این جنجال ها و مخالفت همین باشگاهها با VAR را کنار هم بگذارید تا مشخص شود چه کسانی از ناداوری و هوچیگری دارند منفعت میبرند
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۳:۰۹
پاسخ
98
274
ایداسادات25بهمن1380
خخخخخ 6666
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱:۵۴
30
116
ali
بله خیلی به واقعیت نزدیکه نظر شما پرسپولیس بی حاشیه ترین تیم عالمه
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷:۴۷
139
25
Blueblood
مشکل اینه که باز دیدن استقلال داره یه خار میشه توچشماشون. پس چی ازین بهتر که وقتی توان مقابله با بحث فنی استقلالو ندارن از نظر روحی بهمشون بریزن؟ این روشا دیگه منسوخ شده ! وگرنه از لحاظ هوچیگری هیچ تیمی در مقابل شما حرفی برای گفتن نداره که
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹:۱۱
160
42
امید
به این موضوع هم حتما باید رسیدگی بشه که چرا یه فرد مسئول در یک باشگاه باید بره از مالک یه باشگاه دیگه درخواست پول بکنه؟!
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹:۰۲
پاسخ
40
238
محمد
به این موضوع هم باید رسیدگی بشه که چگونه شخصی که کلی بدهی بانکی داره میلیارد میلیارد به یک تیم خاص کمک میکنه. یا چگونه میلیاردی اشتباه واریز میشه به حساب همون باشگاه خاص.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹:۵۵
126
39
امید
اولا اینکه مالکیت تراکتور و ماشین به نام زنوزی نیست.هر کدوم به نام یکی از شرکت هاش هستن ثانیا به قول شما زنوزی بخواد تبانی هم بکنه فوقش بتونه یه بازی با ماشین رو برامون دربیاره.تیم شما که مال وزارت ورزشه،زیر مجموعه های وزارت ورزش هم شامل فدراسیون فوتبال،کمیته داوران،سازمان لیگ،کمیته انضباطی و... میشه!خوب فیفا قرار باشه گیر بده به کدوم بیشتر گیر میده؟ همین کمیته تعیین وضعیت که حکم شجاعیان رو نداده زیرمجموعه وزارت ورزش هست!
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶:۲۳
پاسخ
43
88
Hadi
بعضی وقتا ماها یادمون میره این تیم استقلاله تیمی که قانون فوتبال ایران بر اساس اینا نوشته میشه شک نکنید قانونو برای این تیم عوض میکنن و این بازیکن جذب میشه تا بوده همین بوده تو دو سال چنتا بازیکن میلیاردی تو این شرایط جذب کردن کسی جرات اعتراض نداشت چون هرکی بر علیه این تیم حرفی بزنه به راحتی جابه جا میشه
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲:۱۸
پاسخ
40
189
بازی باشگاهی با ملی فرق داره، آهای استقلال تهران
همه شاکی از نقل و انتقالات! خریدای دو جین دوجین این دو سال رو یادتون بیاد، اونم از ذوب آهن، اینم از ماشین سازی، پارسالم که اونطور سر نفت رو بریدید در جام حذفی... آقایان ماهی گیر هوچی گر! گل آلود کردن آب خوب نیست.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹:۵۶
پاسخ
33
180
ققنوس سرخ
جواب خطیر به نصیرزاده:ما که میتونیم پول یامفته بیت المالو برای casیا گرو و نیومایر وآقاخان حروم کنیم چند میلیارد پول هم به پاتوسی میدیم از جیبه خودمون که نمیدیم آخه کی به کیه ودست آخر هم یه بندی تبصره ای چیزی به قانون میچسبونیم و پاتوسی رو قانونی میکنیم!!!!
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵:۴۱
پاسخ
60
318
Ali
آخه متعصب غیر فوتبالی!!! پرسپولیس منشا رو از نیجریه آورد ایران یا پیکان آورد؟؟؟ پرسپولیس وقتی با منشا قراداد بست که ITC اون برای ایران صادر شده بود!!! چرا سعی دارین همه رو با گند کاری های خودتون شریک کنید؟؟؟ در ضمن اگر فرضا هم بازیکن غیرقانونی بوده، الان چرا منشا رو جذب کردین؟؟ چطور غیرقانونی بودنش با انتقال از پیکان به پرسپولیس باقی میمونه همچنان! ولی با انتقالش از پرسپولیس به استقلال دیگه از بین میره؟؟ آخه این چه منطقیه که شما استقلالی ها دارین؟ بجای حرف زدن و کل کل کردن بشینین چندتا بازی فوتبال ببینین که اصلا بفهمید فوتبال رو چجوری بازی میکنن!
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷:۰۴
22
115
ساوالان
استقلال با توجه به قوانین فدراسیون ایران بازیکنه غیر قانونی جذب کرده؟ اگه بازی کنه تمامی نتایج باید 3 بر صفر بشه؟ توی روز روش جعل؟
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷:۵۴
20
102
محمد
من نمیدونم شما واقعا درک نکردی یا خودتو زدی به اون راه؟ چون پرسپولیسی هستی و اومدی زیر پست استقلال کبیر و سرورت پست گذاشتی فقط تیم خودتو میگم .چطوری پرسپولیس دوسال پیش منشا رو خرید درحالی که هر باشگاهی که بدهی خارجی داشت حق نداشت بازیکن خارجی بگیره؟ جواب منو همین پایین بده آقای ققنوس سرخ ر حالی که قانون شده بود. الان شما شدی قانون مدار؟!!!
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷:۳۲
152
35
آبی تر از آبی
شما خودت گریه های باختتون به فولاد تموم شده اومدی اینجا نظر میدی؟ آخی ،،، هنوز چشمات خیسه
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲:۵۰
136
31
وحید
به عنوان یک پرسپولیسی استقلال و پرسپولیس از بیت المال یه ریال پول نمیگیرند از اشتراک اسپانسر پول میگیرند این یه دورغ بزرگه
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱:۲۰
28
60
صادق
به همان دلیلی که شما خودتان و تراکتور بازیکنانی گرفتید که سابقه ملی ندارند و مجوز گرفتند
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵:۲۷
پاسخ
159
64
شهربابک
خوب شیتایی هارو ضایع کردی خخخ
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱:۲۸
20
103
حسین
یکیش به عنوان نمونه بگو استوکس اروین کنستانت و سوگیتا همشون تو باشگاه های لیگ برتری اروپا بازی کرده قانون هم میگه یا اروپا یا آمریکای جنوبی یا تیم ملی انگار همه ی استقلالی ها قانون نمیدونند و هوچی گری میکنن
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷:۱۳
17
104
محمد جواد سرخ پوش
قانون مند بودن تو فدراسیون ۵ ستاره داره بیداد میکنه ۱- اون از قرار داد طارمی ۲-قرارداد شجاعیان ۳-قرارداد پاتوسی ۴-قرارداد کی روش استنلی قانون بد بهتر از بی قانونی یا عدم اجرای آن است ادمین لطفا چاپ کن
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸:۳۹
15
73
Moah
"" آقای خطیر بارها به من متوسل شد تا به آقای زنوزی بگویم تا به آنها پول و دلار بدهد به این خاطر که به استقلال کمک شود."" زیباست واقعا.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵:۲۲
پاسخ
26
226
Hadi
دوست عزیز با اینکه پرسپولیسیم ولی خدایی هنوز نمیدونی بازیکنایی که تراکتور گرفته همه تو اروپا و تیمای خوب بازی میکردن؟یکم قانونو بخون البته از شما همچین حرفایی بر میاد
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰:۴۹
18
74
بارسلونا، آرسنال و آژاکس نماد بازی زیبا
از نظر فیفا نه استقلال و پرسپولیس باید زیر نظر وزارت ورزش باشن و نه تراکتور و ماشین سازی مالک مشترک داشته باشن. ولی تفاوتی که اینجا وجود داره اینه که استقلال و پرسپولیس به هیچ وجه به خاطر منافع دیگری از حق خودشون نمیگذرن ولی آیا تراکتور و ماشین سازی هم همینجورین؟ خیلی ساده لوحانه هست که تصور کنیم استقلال یا پرسپولیس به خاطر رقیب تبانی کنه و چندین سال از همون رقیب کری بشنوه.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴:۱۶
پاسخ
24
164
شاهین
کمیته انظباطی و اینا مال شماس دیگه حق تیمای دیگه رو میخورین...
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸:۵۹
42
9
پرسپولیس یونایتد
دقیقا. بدون شک هیچ هوادار و بازیکن و مربی پرسپولیس و استقلالی دوس نداره دربی رو ببازه. چون هوادارا هاش جدا هستن.. اما در تبریز اتفاق های عجیبی میفته. مثلا رضامهاجری اول مدیر فنی تراکتور میشه بعد میره سرمربی ماشین سازی میشه. بازیکن هاشون ب راحتی مثل اب خوردن جا ب جا میشن. مالکشون هم که یکیه و هر نتیجه ای که ب سودش باشه دوس داره در دربی تبریز رخ بده. و دیدید ک در نیم فصل اول تراکتور ماشین سازی رو برد..چون تراکتور باید قهرمان بشه پس بیشتر به ۳ امتیاز احتیاج داره. و این که اگه بازیکن های ماشین در بازی رو در رو خوب بازی میکردن و تراکتور رو میبردن از طرف هوادارا فوش و توهین میشنیدن و باشگاه عصبانی میشد پس مجبورن ب میل مالک باشگاه کاری کنن تراکتور ببره. در طول فصل بازیکن های خوب ماشین سازی ب تراکتور میبرن. بازیکن های متوسط تراکتور رو هم ب ماشین سازی اما این اتفاق ها بین پرسپولیس و استقلال نمیفته چون حداقل رقیب هست. اقای زنوزی یک استقلالی تمام عیار بودن و علاقه ب رنگ ابی داشتن ک گسترش رو ابی پوش کردن دلیل خرید تراکتور و انتقال امتیاز گسترش ب ماشین سازی سبز پوش فقط برای محبوبیت و شهرت و خودنمایی در تبریز بود.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶:۴۵
21
72
حسین
دندان شکنترین جواب تاریخ فوتبال ایران
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲:۴۷
پاسخ
32
159
perspolis
برای این تیم دسته ۳ ای ۶تاخور ( داخلی و بین المللی .. ) قانون معنا و مفهومی نداره سپیدرود به خاطر همین قانون نتونست بازیکن خارجی بگیره فرلاد هم اون بازیکن ژاپنی رو نتونست بگیره ولی همه شاهد باشید چطوری این تیم سوگلی و مافیایی ازش استفاده میکنه.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲:۲۴